poniedziałek, 23 marca 2015

Moja slodka codziennosc, DIY

"Wszystko ma swoja kolei, miejsce i czas... Czas się nie śpieszy - to my nie nadążamy!"...

Wolnymi krokami witamy Wiosnę, jeszcze nie w sercach...
ale już ją czujemy!


Dostałam piękną kartkę od Mai na Dzień Matki, poryczałam się!



Olek psuja!!!


Sezon otwarty!


 Plakaty ściągnięte z internetu!
DIY


Plakat z alfabetem chodził za mną od dawna, Maja ciągle pytała o literki.
Podpatrywała na klawiaturze komputera, biegła je napisać.
Tak więc znalazłam darmowy PDF i wydrukowałam, wsadziłam w ramkę ...
ta-dam pomoc mamy jak się patrzy.


Majunia była bardzo szczęśliwa, rozstać się nie mogła z alfabetem.



Lalki też były edukowane.


Tego dnia plakat zamiast książeczki był.
Nic tak matkę  nie cieszy, jak radość swojego dziecka.


Alfabet do pobrania po ang. KLIK


Na koniec coś dla wszystkich Romantyczek
 :*

13 komentarzy:

  1. Super ten literkowy alfabet :) Ja też mam w planach plakaty dla chłopaków, ale to dopiero po malowaniu.
    U Was wczesniej Dzien Mamy jest?
    Buziaki! Pozdrawiamy ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 marca był Dzień Matki :)
      Plakatów darmowych jest pełno, ale trzeba dobrze szukać! Można też zamówić - cudne ludziska potrafią zrobić!
      Buziaki

      Usuń
  2. Zdolna coreczka po mamusi :)))) Sliczna karteczke dostalas :))) U Ciebie Madziu nie ma czasu na nudy ,zawsze cos sie dzieje :))) A piosenke Uwielbiam :))) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny ten alfabet. moim chlopakom tez by sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :-) Naprawdę fajna sprawa :)

      Usuń
  4. To już Dzień Mamy? ;)
    Ale z Majki mądra dziewczynka - super sobie radzi z literkami :) Szkoda, że z chłopcami trudniej o zainteresowanie rysowaniem, kolorowaniem czy pisaniem :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Uk jest w marcu ;-)
      Dzięki, Maja chętnie pisze, właściwie to ona mnie ciągnie do tego ... oby tak dalej :-)

      Usuń
  5. Literowy plakat śliczny! no i mój Ed- ek ukochany :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka ujmująca :) dla mnie to też był szczególny dzień :) A plakaty to super sprawa, zgadzam się w 100 procentach. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tą piosenkę i teledysk uwielbiam :)

      Usuń
  7. Super ten alfabet!
    alexanderkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny pomysł z tą pomoca pod warunkiem że się ma drukarkę :p piękna wiosna no ale już dzień Matki przecież to w maju 26 jak się nie mylę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...