poniedziałek, 23 lutego 2015

Pojemnik na kredki -DIY

Jest taki sklep koło którego nie potrafię przejść, zawsze muszę wejść, zobaczyć co na półkach piszczy, dotknąć, powąchać... jednym słowem napatrzyć oczy pięknem ;-)
Do tego jak widzę 50% off to już w ogóle... 

Miałam zamiar uszyć Mai pojemniki na kredki, myślałam, wertowałam, dochodziłam ciągle do jednego wniosku, że się mi przewracać będą.
Dziś weszłam na chwilkę do mojego  sklepu w poszukiwaniu rzeczy idealnej, nadającej się na pojemnik.
 W oko mi wpadły pojemniki na których można pisać kredą, cena odstraszyła mnie skutecznie, za dwa musiałabym zapłacić 14f jak dobrze pamiętam.
Jak na kaprys matczyny to trochę dużo.

Snułam się bez końca, Olek zaczął się wiercić, pojękiwać - no bo ile można łazić po jednym sklepie, ma chłopaczyna cierpliwość!
 W końcu zobaczyłam dwa ostatnie, idealne dla nas pojemniki:-)
Jak tu nie wierzyć w los?!
Macie tak, że szukacie czegoś usilnie i znajdujecie ten wymarzony za śmieszną cenę w dodatku?
Ja tak mam, od zawsze... moje zakupy przypominają polowanie 

Tak więc upolowałam dwa różane pojemniki za 2f !

Głowiłam się jak ja zdrapię te napisy, aż przypomniałam sobie, że kupiłam kiedyś na allegro tablice naklejkową
Namęczyłam się wycinając szablon, warto było jednak.



Maja była bardzo szczęśliwa, o obiedzie zapomniała


Kupiłam też nowy kosz na pluszaki, Pszczoła kocha je bardzo więc nie ma możliwości ich "usunąć" delikatnie powiedziawszy.
Początkowo w planach było uszycie Go, ale... ale podliczając taniej wychodzi kupić, do tego oszczędzam czas, pewności też nie miałam czy mi wyjdzie.
Ciągle się zastanawiałam kiedy włożyć ociepline, żeby usztywnić... czarna magia!
Tak więc kupiłam i z głowy i z serca 

Tato w końcu się zlitował i przywiesił plakat
Olek ćwiczy szpagat, a i jakby ktoś się zastanawiał, tato przebierał Olka po katastrofie wodnej.
Widzicie co jest nie tak z Olem?


Kobietki czuję wiosnę, chcę aby została już na zawsze z ciepłymi promykami.


Całuje mocno!


13 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły!!!super:-)
    A tato spisał się prawie idealnie,co tam skarpety:-) dobrze,że spodnie nie na głowie:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękować :-)
      Co do skarpet podobno Olek sam wybierał... hyhhyh
      Ciężko mi to sobie wyobrazić :)

      Usuń
  2. Utrapienie z tymi pluszakami. Ja to bym musiała mieć ,,na oko" 6 takich koszy na nie :D Bo moja Malizna ma te swoje ukochańce wszędzie i niby nie zwraca na nie uwagi, ale jak cichaczem jakiegoś usunę to od razu potrafi się zorientować ;)
    Z Olim wszystko jest w porządku. Dusza artysty się przejawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih u nas tak samo jest z pluszakami, na szczescie teraz rozłożyly sie na dwa pokoje.
      Kosze z materiałów są bardzo ale to bardzo pojemne, sama nie sądziłam że tak wiele w nim upcham.
      Pozdraiwm serdecznie :)

      Usuń
  3. Pomysł i wykonanie rewelacja, a tak nie wiele trzeba ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, czasem najlepsze pomysły sa najprostsze:-)

      Usuń
  4. Zz tymi pojemnikami to super wymysliłaś. Ja juz od roku obiecuję sobie Hani zrobić coś na kredki, tylko że u nas z braku miejsca chciałam coś na szynie, na ścianę. Chyba szybciej się wyprowadzimy niż mała pojemniki dostanie ;) Póki co kredki ma w małym plastikowym wiadereczku po serze ;)
    Ps. U nas też Elza króluje od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz ja właśnie takie wiszące chciałam uszyć, bo stojące mnie odstraszały.. tildowe pojemniki sa wspaniałe... bałam się jednak za nie wziąść, może dlatego też że potrzebowałabym spokoju do wykonania a u mnie tego brak... ciągle ktos coś chce ;-)
      alternatywa na razie jest :)
      Odnośnie Elzy to ja nie wiem co ta bajka w sobie ma ;-)
      Buziak

      Usuń
  5. super pomysł pojemniki fajne i ta tablica naklejkowa świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro za 20zl kupilam :) 150cm na 50cm ;-)
      Użyłam jej niecnie, więc nie pokażę!!! Dobrze że resztek nie wyrzyciłam :D

      Usuń
  6. Super te pojemniki na kredki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...