sobota, 14 lutego 2015

Moja słodka codzienność

Dzień dobry bardzo ;-)
Chwaliłam się ostatnio, że dzieci zdrowe... tak więc już nie są..
gile po pas od poniedziałku...
a ja ledwo żywa, ostatnio nie trafiłam w kubek mlekiem 
o_O


 -Mamo a wiesz moje rysunki były na wystawie
;-)
Tematem wyklejanki była ulubiona bajka dziecka, Maja spisała się na medal moim zdaniem.



 Maja podłapała dosłownie słowa ze śliniaka Ola ;-)


Mamy meble, czas poskładać, poukładać!



-Mamuś pójdę na chwilkę do łazienki, nie wchodź ok?
-Hmm... pewnie...
Podglądam i co widzę...?!
OMG



Mai Słanica od Swana.. od świąt wciąż bez uszu :D



Najlepsza zabawa ZAWSZE w KARTONIE!


Ktoś chętny przygarnąć dzieci na godzinę, na chwilę...?
 Ja pójdę pospać, posprzątać, wyprać, poprasować albo...albo...kawę w spokoju wypić!

Pozdrawiamy weekendowo.
Ps. z szycia wyszły nici :(

Pss. Dopisane
Wszystkiego Najlepszego z okazji WALENTYNEK
(zapomniałam na śmierć o nich)

15 komentarzy:

  1. :) Zaczęło się :) podkradanie kosmetyków Mamie :))) udana Maja :) ooo to ja się dopisuję - też mam dwójkę do oddania na trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że blizej nie mieszkamy, bysmy mogly podrzucac sobie na wzajem ;-)

      Usuń
  2. Ja bym chętnie przygarnela:-) u mnie zawsze w domu tłumy dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choć małego poprosze, Maja sie soba zajmie ;-) Plisss

      Usuń
  3. I zabierz małemu skuwki. W polsce właśnie taki maluch połknął i się udusił. Nie wiem jak zdołał to połknąć,ale nie żyje:'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisali z Maja... biedny maluch - jak on to zrobił...!

      Usuń
  4. Sliczny obrazek Maja zrobila ,bardzo mi sie podoba :))) hmm widze ,ze rosnie Ci w domu strojnisia ,makijaz i reszta musi byc hihi :) No ale na to ,to Ona ma jeszcze czas :) A malemu widac ,ze ciastko smakowalo :)) Buziaki posylam dla Was i ZDROWKA Zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. penie, że czas ma... ale wiesz jak to jest zakazane ciągnie bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też moje chętnie komuś podrzucę :)))) tak na cały dzień najchętniej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o całym dniu nie śmię marzyć ;-)

      Usuń
  7. W takim razie ja życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też cieszyłam się, ze dzieciaki zdrowe więc Fabi postanowił dzisiaj urozmaicić nam dzień i wstał z biegunką i wymiotami... Dobrze, że nie zrobił tego wczoraj bo nic nie wyszłoby z Walentynkowego wyjścia we dwoje. A tak zaliczyliśmy z P. na mieście kolację WIECZOREM (a nie w południe) i jeszcze piwko/winko w barze - moja mama wykąpała dzieciaki i pokładła spać a my nie musieliśmy się spieszyć do domku ;) Poczułam się jak za czasów przed dziećmi - to było nasze takie pierwsze od 6 lat wyjście gdy nie musieliśmy się spieszyć :) Do tej pory trzeba było zawsze wrócić tak aby odebrać dzieci od teściów i położyć ich spać w domu...
    Widzę, że Majka podglądała mamę i postanowiła się upiększyć ;) Uwaga na cienie do powiek - nigdy nie zapomnę jak Mila pomalowała sobie nimi całą twarz ;) Zdrówka dla dzieciaków!
    Kiedy pochwalisz się nowymi mebelkami - ciekawa jestem bardzo co tam fajnego nakupowaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To moje niech też ktoś weźmie w pakiecie:)
    My po rota wirusie.Brr.
    Buziaki dla was.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliniak mnie powalił:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej. Zdrówka Wam! Dobrze wiem, jak to jest z chorymi dziećmi i brakiem sił na wszystko. Miałam pisać po pierwszym zdjęciu, jaka Maja duża. A zdjęcje z łazienki mnie powaliło:)
    I kartonowe zabawy najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...