czwartek, 19 lutego 2015

Małe kroczki do dużych zmian... szyjemy!

Jak wiecie powoli szykują się zmiany w Mai pokoiku, większość rzeczy postanowiłam uszyć sama, bo albo za duże, albo nie ta kolorystyka.. no i nie oszukujmy się wychodzi taniej.
Maja dzielnie pomagała. podawałą, trzymała szpilki, nie odstępowała mnie na krok :-)

Początkowo myślałam o dużych wzorach z różami, potem stwierdziłam, że może wyjść "babcinie"
Kolorystykę więc wybrałyśmy dziewczęcą, słodką, radosną i jasną!!!


Gdy już wszystko było gotowe radości nie było końca.
UWIELBIAM to!








Okazuje się, że inne miałam troszkę wyobrażenia, inaczej wyszło, to i owo muszę poprawić.

Koszt materiałów wraz z jaśkami wyszedł około 25 funtów, bez podszewki, tą miałam dzięki Mamuli, która ma w domu wszelkie "przydasie"!
Troszkę pracy i mamy to...!
Dalszy ciąg zmian w "tłoku"
:D

Podoba Wam się?

Pozdrawiamy serdecznie
:*

15 komentarzy:

  1. Podoba sie i to bardzo! Szczegolnie poduchy przypadly mi do gustu :)
    Maja ma szczescie, ze ma taka Mame- zdolniache w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!!!!jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy są super, zwłaszcza te kokardki wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super poduchy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba a jakże... Masz talent w paluszkach :) Zdolna dziewczynka!!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny komplecik :)) Wiesz ,ze mi sie podoba :) I Brawo dla Ciebie ,bo super sobie z tym szyciem poradzilas :))) I Maja zadowolona ,a to najwazniejsze :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło :) Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie:))) taka szyjąca Mama to skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokardki na poduszkach są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszewki słodziaki :) Piękne kolory i te kokardki!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to wygląda, śliczne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...