czwartek, 26 lutego 2015

Cukieras

Mój blog skończył okrągłe 3 lata w lutym w związku z tym chciałam Wam serdecznie podziękować za to, że jesteście, trwacie przy mnie, odwiedzacie, wspieracie, doradzacie...
Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawiliście, przepraszam za to, że nie odwiedzam waszych blogów tak często jak bym chciała.
Dwójka dzieci zobowiązuje, do tego 24 lutego byłam pierwszy dzień w pracy...
szczerze będzie ciężko, ale damy radę, taki stan rzeczy nie będzie trwał wiecznie, dzieci rosną,
snu będą więcej kiedyś potrzebować, a tymczasem dzień w dzień pobudka 5:30 :-)
Jaki ja mam długi dzień, wszystko ogarnę, oprócz zmęczenia !!!

Do rzeczy zatem, miałam Wam coś uszyć, ale nie dam rady jednak, dlatego Cukieras będzie kupiony.

W związku iż w kwietniu idziemy na nową Frozen Cukieras jest właśnie z Elsą i Anną:-)
Przepraszam z góry mamy chłopców ;-)


Zasady powszechnie znane, Cukieras będzie trwał do 15 marca, ogłoszenie wyników w drodze losowania do 3 dni po upływie terminu.
Anonimowe osoby proszę o pozostawienie maila.

Banerek do pobrania


Do wygrania dwa naszyjniki, gąbka oraz niespodzianka


Powodzenia :*

ps. z Majulką doczekać się nie możemy bajki... może nawet ja bardziej niż Ona heheheh :-)

5 komentarzy:

  1. Gratuluje rocznicy! Uswiadomilas mi przy okazji,ze mu jakies 2 tygodnie temu tez stuknela trojeczka ;)
    my raczej bardziej tacy marvel jestesmy anizeli ksiezniczkowi,takze po cukierasa sie nie ustawiamy, ale malym ksiazniczkom zyczymy szczescia! ;)
    PS aLe ten czas minal.... juz do pracy wrocilas... POWODZENIA! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, na druga czesc frozen to pewnie i my sie wybierzemy :) Na pierwszej bylismy... byl Mikson, jego kumpel, 2 mamy czyli ja z kumpela i chyba z 30 sztuk elzy......... Najlepszy bylmoment,kiedy na ekranie pojawila sie piasenka ktora pewnie kazdy zna... Mojego syna i jego kolege bylo slychac w calej sali!!!! Tak spiewali! Nawet ksiezniczki nie byly wstanie ich zagluszyc :)

      Usuń
  2. :)) O drugiej czesci bajki to ja nawet nie wiedzialam :) I tez ja sama doczekac juz jej sie nie moge hahah :)))
    Kochana Gratuluje Ci rocznicy ,alez ten czas leci. Zycze Ci wiele nastepnych lat blogowania :)) Ciesze sie Baardzo ,ze mialam to szczescie i Cie poznalam :))) My bardzo lubimy ta bajke i z mila checia ustawiamy sie po cukierasy :))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uświadomiłaś mi, że za 3 dni i mojemu blogowi stukną 3 lata ;) Gratuluję minionych latek i życzę kolejnych :)
    Na cukierasa jesteśmy oczywiście chętne - Mila ma ostatnio etap fascynacji bohaterkami "Krainy lodu". Nawet dzisiaj byłam jej kupić prześcieradło z księżniczkami i Olafem ;) Chociaż pewnie jeszcze chwila i wyrośnie z pościeli z motywami z bajek - 15 marca już 6 lat skończy więc pewnie już bliżej tego etapu niż dalej ;)
    Dobrze wiedzieć, że będzie druga część bajki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...