środa, 11 lutego 2015

Co na ścianę do pokoju dziecięcego ?

Powoli zbieram rzeczy do nowego wystroju Majulki pokoju, myślę intensywnie nad dodatkami.
Strasznie chciałam na ścianę coś, co sprawi jej olbrzymia przyjemność.

Przypomniałam sobie swoje dzieciństwo, w którym wszędzie wisiały plakaty moich ulubieńców z bajek, a później... chyba w większości na ścianach królował Brat Pitt ;-D
Marzyły mi się takie grafiki na ścianę, wiem jednak, że to nie przejdzie... nie ma szans!

Pod tym linkiem możecie się częstować, macie do wyboru 30 darmowych grafik do pokoju dziecka.

Jeśli szukacie inspiracji polecam bloga Mommo-design, przepiękne kadry i  inspiracje :-)


Ramki z rysunkami dziećmi.


Bardzo mi się podobają pokoiki w stylu biało -czarnym, ramki z grafika kradną serce.
U nas taki wystrój nie ma szans, raz że u Olka dopiero co pomalowaliśmy, dwa Majulka obecnie cierpi z powodu braku ściany różowej lub fioletowej, a co dopiero taki styl 
:D

W jednym z funcików natknęłam się na plakat Frozen... 
Pomyślałam sobie mamy to!
Ramkę kupiłam w Ikei i mamy cudowną grafikę na ścianę, przy tym Maja pełna szczęścia, ja też, bo będziemy mogły wieszać aktualnych bohaterów bez szwanku dla ścian.


Szczęście Mai ogromne i o to chodzi!


Potem sprawdziłam i oczywiście ktoś wpadł na ten sam pomysł, tylko nasz to plakacik ;-)


Podoba Wam się takie rozwiązanie?

Dziękujemy za liczne odwiedziny, ciepłe słowa, pozdrawiamy nowe osoby zaglądające w nasze progi.
Buziaki ogromne!

8 komentarzy:

  1. Super inspiracje Madziu :)) Ta ostatnia robi niezle wrazenie :)) Ale i Wasz plakacik Pieknie sie prezentuje :))) Najwazniejsze szczescie Maji :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne u nas nie ma miejsca na takie rzeczy jest za to kalendarz z zygzakiem no i musimy aniołka przywieść bo dzieci wieczorem odmawiają modlitwy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, takie ramki to jest to, czego potrzebuję - ja planuję powycinać z gazet moje ulubione fragmenty, foto, grafikę oraz z literek stworzyć jakieś cytaty (tak moje prasowe dziennikarskie uzależnienie) i właśnie w takie większe ramki to powsadzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) My na ścianach mamy zdjęcia w ramkach a Milka na swoim kawałku ściany przy łóżku mu powieszone swoje ulubione postacie z bajek na podkładkach na biurko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mialam swego czasu cały pokój w plakatach backstreet boys :D też bardzo podobają mi się pokoje b&w :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja podgladnelam i pewnie coś ściągnę od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ramki na scianie wygladają świetnie - pomysł z plakatem kradnę i u nas będzie - tylko nie frozen a auta :))) ale się uśmiałam,że Maja za różem tęskni :) ma dziewczyna gust i już!

    OdpowiedzUsuń
  8. Plakaty fajna sprawa :D u nas są malunki na ścianach mam zamiar się w końcu zabrać za obfotografowanie pokoju dzieciaków :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...