piątek, 23 stycznia 2015

"Zwykła książka kucharska" Anna Karasiowa, wyd. Wam

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić wyjątkowym prezentem, który dostałam od Sklep.Deon.pl na Mikołajki.
Z racji, iż miał on zdążyć spakować się z moja paczką wysyłaną w grudniu  to się zgodziłam.
Niestety nie zdążyła książka dojść na czas, zresztą jak "pewne" cudo do Olka pokoju.
Toffi ja już tak mam, że nic na czas do mnie nie dochodzi :-*

Dziewczyny jest to najlepsza, najprostsza książka kucharska jaką miałam w ręku, jednocześnie najbardziej urzekająca.
Wiem na 100%, ze przepisy z niej będę wcielać w życie, są proste, przystępnie napisane, 
je się ją oczami.


Sam wstęp zachęca nas do ugotowania czegoś pysznego.
 Autorka dzieli się z nami swoimi przemyśleniami, smakiem i cudownymi potrawami.


Książka zaczyna się pomysłami na śniadania, znajdziemy tez w niej przepisy na pasty.


Następnie mamy zupy, dodatki do nich, obiady i surówki, sałatki.



Desery


Nalewki


Wszystko jest czytelnie podsumowane, z łatwością znajdziemy to, co nas interesuje w danej chwili.





Przewodnik po gotowaniu zaprasza nas również na pyszne dania świąteczne.


Jeśli znajdzie Wam się w rękach koniecznie zajrzyjcie do niej, moje serce już skradła!

Jeśli zdecydowałyście się ją już teraz kupić, to zapraszam KLIK, obecnie jest na nią przecena.

Na weekend jak znalazł :-)
:*

8 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie, no i nie powiem najbardziej lubię właśnie takie proste, zwyczajne przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, skladniki z księżyca czesto sa podane w książkach..to nie dla mnie...
      W tej znajdziesz też pomysly na nasze Polskie kasze... coś pieknego ;-)
      Koniecznie spojrz na nia w ksiegarni.

      Usuń
  2. Ja książek kucharskich mam kilka ale żebym z nich często korzystała, to nie mogę powiedzieć. Najbardziej drażni mnie to, że większość nosi tytuł "Kuchnia Polska", a w środku składniki, których w zyciu na oczy nie widziałam, a jak widziałam to czesto kosztują majątek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, pełno ksiażek i wszystkie do niczego.
      Dlatego byłam mile zaskoczona tą, składnika którego nie posiadam to kurkuma ;-) reszta się znajdzie.
      Na konfitury tez są przepisy, normalnie jakbym przepiśnik mamy miała ;-)

      Usuń
  3. A to coś dla mnie - lubię proste przepisy, nieskomplikowane

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda na elegancką książkę kucharską pięknie pokazana i przystępna

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja kucharą nie jestem, więc tym bardziej przydalaby mi się ta książka! Może bym coś w końcu nowego ugotowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wydana. Jak nie zapomnę to sprawdze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...