poniedziałek, 19 stycznia 2015

Inspiracje - pokój dziewczynki

Podobno człowiek dostaje tyle krzyży w życiu ile jest w stanie unieść.
Nie wiem ile jeszcze nasza rodzina zniesie w tym roku, każda wiadomość straszniejsza od poprzedniej.
Telefonu boję się odbierać.

Nie wiem jak będzie dalej, 2015 dopiero się zaczął, a ja już Go mam dość!!!

Zaprzątam sobie głowę wszystkim byle nie myśleć, byle odskocznię znaleźć!

Sprzedaję też wszystko, co w domu zwane gratem jest, niepraktyczne, wkurzające dla mnie.
Mój dom stał się za ciasny na wszystko z serii 
"Szkoda sprzedać, oddać, wymienić"

Szperam w poszukiwaniu ciekawych rozwiązań, pomysłów...
Oto jeden z nich, idealny do naszego salonu.


Maja ciągle wierci mi Dziurę w brzuchu o kolor jej ścian:
-Nooo jak ja mogłam jej zrobić zielony... 

Tak więc szukam inspiracji, wertuję...
Tym razem pokój ma być idealny, taki jak sobie Pszczoła wymarzyła, będzie róż, fiolet, róże, poduchy, paski, kropki, miejsce dla lalek itd...itp...













Poprosiłyśmy wujka o zrobienie domku dla lalek barbi, powiem Wam szczerze, że doczekać się nie mogę. Wymiary podane, czekamy na płyty i wujcio zakasa rękawy.
Domek będzie pokaźnych rozmiarów, będą trzy pietra i poddasze:-)
Poszukujemy obecnie fajnych mebelków, kieruję więc prośbę do Was:
gdybyście się natknęły na coś fajnego gotowego lub robionego własnymi siłami proszę o linki :-)


Trzymajcie się cieplutko
:*

16 komentarzy:

  1. Widzę, że masz takie samo zajęcie jak ja ostatnio ;) Siedzę i szukam inspiracji w internecie na pokój dzieciaków ale tym razem z ulokowanym biurkiem dla ma;ej uczennicy ;) Szkoda, że nie mogę zrobić Mili i Fabiemu oddzielnie pokojów albo nie mam zdolności do rozciągnięcia ich obecnego pokoju :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szperam, ale powiem Ci, ze im weiecej znajduje tym wiekszy metlik mam.
      Moze pietrowe łóżko? meble wbudowane? Jak chcesz podesle Ci linka z czyms fajnym ;-)

      Usuń
    2. Bardzo chętnie spojrzę na linki z inspiracjami - przesyłaj :) Ja tylko z miarą chodzę i pokój mierzę i kombinuję co by tu zrobić - pewnie będą to meble na wymiar ale muszę coś ciekawego wymyślić ;)

      Usuń
    3. Ok potem podesle, moze cos Cie zainspiruje :)

      Usuń
  2. Widziałam właśnie wczoraj na Pintereście że miałaś wenę szukania inspiracji w kolorze pink. Słodkie te pokoiki, ale niestety ten kolor u mnie nie ma szans. Obrazek jest świetny, i już mam plan.... Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam w sypialni mozesz poszalec z różem, heheh ciekawe jaka by Red zrobil minę :-)
      Miałam natchniene oderwania od tu i teraz ;-)

      Usuń
  3. oo jak ja zawsze marzyłam o domku dla lalek:))) nie wiem co jest z tym styczniem?! już od kilku lat styczeń jest dla nas bardzo ciężki...może tak musi być , żeby reszta roku zleciała jak z górki....trzymaj cie się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i Wam wszystkiego dobrego, oby szybko zleciał ten miesiac.

      Usuń
  4. Może Ci się przyda: http://kiflieslevendula.blogspot.com/2015/01/filleres-bababutor-hazilag.html
    Szkoda, że nie mam córeczki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję, wspaniałe i łatwe do zrobienia.

      Usuń
  5. Piekne inspiracje Madziu :) Do domku mam rozumiec ,ze lale uszyjesz tak ? :))) I to kilka :))) Domek jak i pokoik bedzie na pewno cudny :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś to dla Barbi domek bedzie, ale... ale będę szyć... tylko coś innego ;-)

      Usuń
  6. świetne inspiracje wyszukałaś :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujące! Ja co prawda zbieractwa nie uprawiam, ale nasze mieszkanie aż prosi się o gruntowne sprzątanie... Jednak wolę spędzać czas z dziećmi i M. niż ze szmatą w ręku. Na szczęście M. podziela to podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas czas na wymiane mebli, gruntowne wietrzenie... najwyższa pora bo się udusze... zabawki też muszą pod młot iść ;-)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...