poniedziałek, 22 grudnia 2014

Zadania Kalendarzowe - tydz. 3

Witam Was serdecznie 

 Zapraszam do obejrzenia naszego długiego tygodnia z zadaniami.
Nie są one mega ambitne z uwagi iż Olivek jest wymagający - mimo wszystko Maja cieszy się z każdego.

Ozdabiałyśmy okna, prawie wszystkie są oklejone :-)



Robiłyśmy łańcuch, cudo po prostu, jak dzieci będą większe mam marzenie robienia co roku nowych ozdób, taki łańcuch na 100% jest obowiązkowy.



 Pieczątki z ziemniaka, niestety nie wyszły rewelacyjnie, za to zabawa przednia... ziemniaki wszędzie ;-)


Ozdabianie kuchni :-)
Wszystko z funcika, wyszło pięknie... znaczy mi się podoba ;-)



Pakowanie prezentów
Wiecie, że już w poniedziałek nie było nigdzie szarego papieru
Nasze propozycje :-)







 Tabliczki z imionami 

Stworzyliśmy coroczną tradycję

 W każde święta będziemy robić sobie wspólne zdjęcie, by w następne święta włożyć zdjęcie do bombki i powiesić na choince...
Wyobrażacie sobie jak będzie wspaniale za lat parę...?
Olivka są to pierwsze święta, więc włożyliśmy aktualną fotografię, za rok ją zmienimy :-)


Marzeniem moim jest prawdziwa choinka, cóż nie możemy się na nią zdecydować wciąż...
może w przyszłym roku?!
Kto wie!


Miłość boli czasem ;-)


Jeśli dobrnęliście do końca - częstujcie się... jeszcze cieplutkie :)


Kochani chcę Wam życzyć razem z rodzinką:
Zdrowych, pogodnych, przepełnionych miłością oraz zdrowiem Świąt Bożego Narodzenia.
Niechaj śmiech dzieci rozbrzmiewa w całym domu, radość przepełnia Wam duszę.
Niech będą one wyjątkowe, śnieżne pełne prezentów.
Wesołych Świąt!!!



20 komentarzy:

  1. Super soboe radzicie z zadaniami!
    Nam troche pogoda pokrzyzowala plany co do 2 zadan i chyba juz sie nie wyrobimy z nimi przed swietami, takze przelozymy je na "kiedys tam" ;)
    Wasze prezenty wygladaja cudnie! My w tym roku tez owijamy w szary papier, w ktorego sie zaopatrzylam juz kilka tygodni temu ;) Ah, taka cwana jestem ;)
    Gdzie kupilas te ramko-bombki? W zeszlym roku widzialam gdzies takie i nie pamietam...moze jeszcze w tym roku gdzies dostane? Daj znac! :)
    Buziole dla Was i wszystkiego dobrego na Swieta dla Waszej czworeczki! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, Majula nie da za wygraną, choćbym na nos leciała musimy zrealizować zadanie ;-)
      Cwana bestia z Ciebie... ja kupiłam ale tylko jeden, o dokupieniu mogłam zapomnieć, chodliwy towar ;-)
      w rezultacie zawijałyśmy w odwrócony kolorowy ;-)
      Bombki -odpisałam u Ciebie !
      Dla Was też zdrowych i pogodnych świąt.. no i oby to słoneczko w końcu wyszło :)

      Usuń
  2. Ale u Was fajnie nastrojowo :) Pomysł na tradycję bardzo fajny - my co roku robimy zdjęcie rodzinne przy choince i wkładamy do albumu ;)
    Do pakowania prezentów nakupowałam kolorowego papieru ale nie zdawałam sobie jak to fajnie można zrobić zwykłym szarym papierem - mam nadzieję, ze za rok będę o tym pamiętać ;)
    Dla Was również wszystkiego najlepszego - wielu radości tych małych i dużych. I niech miłość nadal się u Was mnoży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśłi nie zapakowałaś nic straconego, można odwrócić kolorowy, nam zabrakło i tak zrobiłyśmy - Mai pomysł ;-)
      Dziękujemy, świątecznie całujemy i ściskamy:*

      Usuń
  3. Fajny swiateczny klimat tworzycie :) Zazdroszcze kreatywnosci :) I tez ladnie poprosze o namiar na bombeczki :) Wesolych Swiat i najlepszosci w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, wzajemnie najlepszego dla Was oraz duuuużooo zdrówka :*

      Bombki są z Home Bargains za 3.99 4-sztuki, są też w Dunelm-ie za dwa razy tyle... bynajmniej były tydz. temu :-)

      Usuń
  4. Wspaniałe przygotowania :) Moich chłopcy nie chcieli robić łańcucha, ale polepiliśmy ozdoby z masy solnej :)
    Pomysł z bombką wspaniały :)
    Wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Maja zapał miałą ogromny do łańcucha, średnio jej wychodził i się denerwowała, bo ona by chciała tak jak ja... no coż może za rok zrobi sama bez pomocy :)
      Wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  5. I dla Was również Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak u Was pięknie!
    Po domowemu i rodzinnie, kreatywnie!
    Wesołych Świąt, spokojnych i w gronie najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo u Ciebie świetnych pomysłów! Widzę, że podobnie jak ja uwielbiasz szary papier. Jesteś bardzo kreatywna i motywujesz do kreatywności swoje dzieciaki :) W dodatku mają piękne imiona!
    Zostaję na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam w nasze skromne progi ;-)

      Usuń
  8. O u Was też zrodziła się tradycja - pomysł na bombki z fotami - zaje.....!, jak byś miała problem z szarym papierem u mnie Ci go dostatek, mój M no i ja też, uwielbiamy zakupy w amazon-ie, a oni tam papieru nie żałują, zbieram wszystko przez cały rok i na święta jak znalazł, zresztą nie tylko na święta....
    ps. Rogacz póki co wtopił się w tłum na choince - jedyna nie hm ozdoba, ale od serca, więc zrobiłam wyjątek, Potworzasty potwór zapakowany - czeka na Borysa, a z Syreną chyba jeszcze nie mogę się rozstać, może jak już dziecie się urodzi to dam w prezencie... moja maszyna czeka, Bee boję się że sama nie ogarnę tematu, help!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Superrrr... jasne, że pomogę na ile będę mogła, moge Ci też książki tildy zeskanowac i wysłać ;-)

      Trzymam kciukasy :***

      Usuń
    2. a Ta Tilda to co za jedna? Powinnam znać? Ups? Tilda mi się tylko z lalkami kojarzy co czasem gdzieś widuję na blogach... tylko ciiii, bo to może wstyd tildy nie znać, zaraz wygoogluje :-)

      Usuń
  9. brak czasu a tyle zrobione ?/ brawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł z tymi bombkami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...