piątek, 5 grudnia 2014

Ściąga dla męża, co kupic swojej żonie ;-)

Mój mąż ma tendencję do uszczęśliwiania mnie na siłę - tak Kochanie i nie tylko mnie... ;-)
dlatego powstał ten post, nie podaję linków, bo nie ważne gdzie kupi i co z tej listy ona jest drogowskazem  ;)

Poduchy :-)

Sweterki

Taka ciekawostka - ten sweter kosztuje 330f
 o_O

Apaszka


Pierścionki

Podkładki pod talerze

Piżamka by była mile widziana ;-)

Duży kubek do herbaty ;-)



Zdjęcia znalezione w internecie.


Cóż wyszło na to, że same lisy mnie interesują, nic na to nie poradzę, są takie wdzięczne:-)
Opcjonalnie jelenie lub wiewiórki - też są fajne,

:*

Ps. Oli ma za sobą 3 - dniówkę.... jestem wypompowana...do tego zęby idą i mamy przeziębienie...
ale zawsze może być gorzej co?
Mógłby młody na przykład używać matki jako materaca przez całą noc, delikatnie odłożony- mógłby otwierać oczy i nie chciał zasnąć, a jak by zasnął to wszystko od nowa...
Taka sytuacja to by była straszna???
 I taką właśnie obecnie przerabiamy:(

Mordu mnie zamorduje niebawem...!!!!

22 komentarze:

  1. Chyba tez musze stworzyć taki drogowskaz dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie - nie zaszkodzi na pewno :)

      Usuń
  2. też czasami sobie mówię że czasami może być gorzej to mnie lekko podnosi na duchu :))
    zdrówka i dużo siły

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas tez ciągle jakieś fochy.Mańka opanowała sztukę jęczenia do perfekcji a takie to było potulne jak baranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczą się szybko, a mają mistrzów do naśladowania więc nie ma się czemu dziwić ;-)
      Trzymaj się dzielnie!

      Usuń
  4. Ja to jeszcze dopisalabym do tej listy- swiety spokoj, bo tego matkom brakuje!
    Niech wygnaja nas na caly dzien (CALY- nie 2 godziny!!!) z domu z jakas gotowka, a my juz bedziemy wiedzialy jak sie uszczesliwic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mówisz - Proszę jej polać ;-)
      A tak serio u mnie nie przejdzie...mimo listy zostałam uszczęśliwiona na siłę... eh...

      Usuń
  5. To rzeczywiście mały chyba obrał sobie za cel sprawdzać Twoją wytrzymałość. Trzymaj się! Ps. Sweter za 330f?? OMG!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wierzyłam, ale faktycznie taka cena... sweter z wyższej półki ;-)

      Usuń
  6. Lisy górą widzę. Ja też się do takiej listy przymierzam, ale jakoś póki co są na niej tylko grube rajstopy. Zabijcie mnie, nie wiem co wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś czego nie masz, coś na co szkoda Ci wydać pieniędze a byś to chciała... połowa sukcesu :*

      Usuń
  7. Ale fajna lista - sprytnie ;) Trzymam kciuki aby Oli zrobił Ci piękny prezent na Mikołajki i spał do rana a jutro był grzeczniutki -przecież rodzice tez mogą świętować Mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby podziałało, nie dziękuję na zaś!

      Usuń
  8. pierscionki i kubki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno rozmiaru mojego już nie ma :(
      Eh...

      Usuń
  9. 330 za sweterek? i że funtów? ładnie :)
    Prezenty fajne, takie moje.

    Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakas ekskluzywna marka ;-) może złotem tkane ;-)

      Nie dziekujemy :)

      Usuń
  10. hmm sweter noo Sliczny ,ale ta cena to z kosmosu :) Pizamka baardzo mi sie spodobala :))) Trzymam kciuki,aby maly wkoncu dobrze sie czul !!! Nie daj sie Madzia !!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daję się, ale rady też nie daje ;-)

      Usuń
  11. Muszę i ja mężowi taką ściągawkę przygotować, co by i jemu łatwiej było i prezent w pełni trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj te chłopy.. u mnie czrno na białym a i tak uszczęśliwił na siłe ...masakra.
      Następnym razem poproszę kasę!
      :-D

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...