sobota, 20 grudnia 2014

Renifer po liftingu ;-)

Witam Was serdecznie
 

Dziś znów u mnie gości renifer, tym razem po liftingu 
Kolejny prezent dla wspaniałej osóbki 

Oczywiście w zestawie z Gwiazdą i osłonką na kwiatka 



Kurcze no.... zadowolona jestem z niego, chyba pierwszy raz od początku do końca :-D
Na żywo jest jeszcze bardziej uroczy!


Pomysły na ozdobienie butelki, można naprawdę poszaleć.



U mnie już tak świątecznie jak się tylko da...
W powietrzu zapach jabłka z cynamonem!
Kocham ten przedświąteczny czas!

Ściskam mocarnie!
ps. zagląda Tu jeszcze ktoś ;-)

15 komentarzy:

  1. Świetne pomysły :) Odgapię od Ciebie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, częstuj się dowoli :)

      Usuń
  2. Tamten renifer był super ale ten to już w ogóle - przyznaj się ze sklepu go przytaszczyłaś ;) Cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wierzę, ze ja Go zrobiłam- tak nieskromnie mi wyszło :-D

      Usuń
  3. To ja czekam teraz na tego co u Ciebie zostanie :))) Oba sa Sliczne :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aguś ten mój to chyba w przyszłym roku będzie ;-)
      :*

      Usuń
  4. Dla mnie te święta pachną pomarańczą i goździkami.
    A renifer wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jablka i cynamon, bo akurat tartę jabłkową robiłam:-)
      Dziękuję ;-)

      Usuń
  5. Renifer wspaniały odgapię ale chyba na przyszły rok bo mogę się na te nie wyrobić:) pozdrawiam i życzę spokoju podczas przedświatecznej kszątaniny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny Renifer widzę jak cudonie świątecznie klimacik cudny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...