wtorek, 16 grudnia 2014

Moja słodka codzienność

W niedzielę magazyn Tesco zorganizował wyprzedaż na cele charytatywne, była ciuchcia do Mikołaja, drobne słodycze i mnóstwo ludzi - jak mrówek ...:-(


Dzieci były zachwycone, rodzice mniej ;-D




Mojemu Olovi dziwnie się wydłuża ręka -wszędobylski!


Majulka i jej ulubione książki idą spać razem z milionem zabawek po drugiej stronie.

 Synuś pomaga wieszać firanki :-)

Tegoroczne ozdoby świąteczne bardzo mi się podobają :-)


My dwie 

Ekipa Pingwinów, ależ są przystojni, samej sobie bym kupiła ;-)

 Dobra wiadomość -dobierany mi coraz lepiej wychodzi ;-)

 Moja ulijanka w świątecznym stroiku, ona to ma pomysły, cały wieczór tak biegała.
Wianek zrobiony w tamtym roku Klik


Karteczki z kalendarza uciekają tak szybko...
lada dzień i Święta będą :-)
Dużo sił babeczki, ogromnego zapału, zdrowia, fajnych pomysłów i czego Wam tylko trzeba w ten ciężki, przedświąteczny czas  :)

:*
ps. pomocy, wiecie może jak powiększyć rozmiar zdjęcia na blogu???
Będę wdzięczna ze podpowiedź :-)

13 komentarzy:

  1. Piękny dobierany !!! A zabawa super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij na zdjęcie kiedy je wstawiasz,podswietli się na niebiesko a pod spodem opcje rozmiaru i wybierz rozmiar duży albo bardzo duży:-)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci ślicznie :*

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ale fajne dekoracje świąteczne u Was :) Dobieraniec wyszedł Ci pierwszorzędnie - muszę ze swoim trochę poćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)Ten dobieraniec jest dobierany tylko od dolu, sprawdza się przy cieniutkich włoskach :-)
      Przy grubych można szalec :)

      Usuń
  3. Pociąg Tomek!!!!!
    Ps. Przyjedź na kawę i przy okazji zrobisz Haniuli taką fryzurę jak ma Maja, bo ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Wasza codzienność!
    A zdjęcia już są większe, fajnie się je ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Na śmierć zapomniałam jak się je powiększa ;-)

      Usuń
  5. Pięknie u Was czuć już magię Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... jeszcze troszkę i już będą, trzeba się uwijać :-)

      Usuń
  6. wieniec na głowę przebił wszystko:) Taka pani zima, jakby nie było:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...