wtorek, 30 grudnia 2014

Moja słodka codzienność :-) Życzenia

Ostatni post w starym roku o naszej codzienności.
Zapraszam

Potworzyca bez...oczna;-)


Zrobiliśmy korony i szliśmy do stajenki... Maja swoja koronę ozdobiła tak, że do dziś zbieram kwiatki, ciągle skądś wylatują.

Powiedzcie mi proszę, co ja mam począć z takim storczykiem, widział ktoś, kiedyś coś podobnego?

Od jakiegoś czasu Maja nam czyta zmyślone historie ;-)

Spadł u nas śnieg, Maja była w siódmym niebie, rzucała nas bryłami lodu, śnieg był bardzo mokry.
Udało nam się ulepić takie maleństwo, zaraz o poranku.


Spełniło się moje marzenie z dzieciństwa! Zawsze chciałam mieć zabawkowy sklep, znalazłam parę ciekawych firm, które oferowały taki ale...ale... ceny powalają np TU

 Zobaczyłam stoisko w ofercie LIDLA, myślałam, że ze szczęście będę tańczyć, za całe 40f mamy:
kuchenkę, stoisko z warzywami, sklep a jak doszyje kurtyny teatrzyk...
Cierpliwi są nagradzani ;-)


a już męża chciałam zmusić do działania....
ps. mam już inny projekt... hehehe nic Go nie ominie ;-)

Nasz Mordu też lubi się z nami w sklep bawić, tłucze się niemiłosiernie, popiskując przy tym wesoło.

Na koniec zapraszam Was na bananowy chlebek, pycha!!!
Przepisów w internecie jest masa, wybierzcie sobie same ten, który Wam odpowiada.

Kochani:

Szczęśliwego Nowego Roku 

20 komentarzy:

  1. Ją rozsadzam taki storczyk. To jest sadznka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewałam, iż tak jest, ale bałam się ruszać ;-) Teraz mi oba kwitną, myślisz, że moge urwać zaszczepkę i nic się im nie stanie? Wsadzasz ją normalnie do doniczki potem, czy do wody wcześniej... Pierwszy raz tak mi się podziało ze storczykiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku i przesyłam link z pomocą http://www.storczyki.org.pl/uprawa/rozmnazanie/keiki/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutko u Was i jakie śliczne ząbeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny tem sklepik! a storczyk wyjatkowy, nic z nim nie rób, tylko kochaj i podlewaj jak zwykle;)taka jego uroda;) wszystkiego dobrego dla was w tym 2015:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam taki zamiar, zeby nic nie robic, ale zaszczepka jest corac wieksza i cięższa, już musi stać podparty inaczej sie przewróci.
      Dla Was też wszytkiego dobrego i duuuuzzzzoooo zdrówka :)

      Usuń
  6. stoisko ekstra!!!
    pierwszy raz widzę taki storczyk :)

    wszystkiego co najlepsze dla Was w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku.
    Świetne jest to stoisko z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to stoisko genialne. Ciekawe czy w Polsce takie będą? Kochana wszystkiego najlepszego dla Was! Zdrowia, pomysłów, pogody ducha i niech się spełnia to, co jeszcze czeka w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia, wzajemnie!!!
      Stoisko było w ofercie grudniowej, nie wiem jak w Pl, może powtórzą ofertę. U nas były jeszcze cudowne drewniane warzywa i owoce, niestety nie zdążyłam nic kupić :-(

      Usuń
  9. Alee fajnie :) Pierwsze zdjecie Suuuperasne :))))) I wogole Madzia u Ciebie zawsze sie cos dzieje :) Ciekawe co mezowi wymyslilas hihi :) Sklepik Super :) Kochana jeszcze raz Wszystkiego Naaajlepszego w tym Nowym Roku !!!! :) Duuzo Zdrowka przedewszystkim !!! :) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta przedziwna metamorfoza storczyka to nic innego jak tz ,,szczepka,, (nowa roślinka potrzebuje teraz oddzielnej doniczki)

    Bananowy chlebek uwielbiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. storczyk z nowa odnóżka też tak chcę brawa ja u swoich się chyba nie doczekam ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, wszystkiego najlepszego dla Was w Nowym Roku!
    A tak na marginesie, co to za cisza ja sie pytam??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stoisko sklepowe jest fantastyczne! Ale Wam się udało!
    życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgubiłaś mi się w czeluściach internetu. Ale już Cię odnalazłam :)) Stoisko świetne nie tylko ze względów wizualnych ale i wielofunkcyjności! Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...