czwartek, 11 grudnia 2014

Miłość Matki

Miłość ma tak wiele definicji ile ludzi na ziemi i gwiazd na niebie.

Ja prawdziwe jej oblicze poznałam będąc mamą, nie ma chyba większej miłości niż ta do dziecka, kocha się bezgranicznie, cierpi się razem z dzieckiem, gdy chore lub ponosi porażkę w życiu.

Miłość ta nie zna granic ani kilometrów, jest bezwarunkowa.

Uczymy jej się jeśli mamy szczęście w domu, jeśli nie podglądamy znajomych, odnajdujemy ją w partnerze - uczymy się jej od niego.
Nie sądzę, aby istniał ktoś na kuli ziemskiej, kto nie kochał lub nie będzie.

Ja miałam to szczęście iż poznałam ją w domu, moja mama, rodzeństwo są bardzo ważni w moim życiu, po odejściu taty kocham moją mamę jeszcze bardziej. 

Doceniam za wszystko co dla nas zrobili, za wszystkie cierpienia, nieprzespane noce i poświęcenia.

Myślałam, że tegoroczna wigilia będzie składać się ze śledzi w każdej postaci, ryby i kompotu;-)
Przy dwójce małych bąblów bardzo zachłannych o rodziców ciężko jest zaplanować cokolwiek. Ciągle też łapią nas okropne wirusy, które odpuścić nie chcą, do tego mój mąż do świąt będzie miał dokładnie od dzisiaj 2 dni wolnego ....

Moja szalona mama zrobiła coś, czego się nie spodziewałam, a jak zobaczyłam to się popłakałam.
Przygotowała mi całe święta, mimo tego, że jest taka chora, ojjjj mamusiu co ja bym bez Ciebie zrobiła.
Nigdy Ci nie zdołam podziękować za to co dla mnie, dla nas zrobiłaś i robisz.

Kocham Cie najbardziej na świecie :**


Jesteś najwspanialszą mamą, nie ma lepszej od Ciebie, po cichu marzę, że i ja będę dla swoich dzieci taka jak Ty dla nas!

Wigilia uratowana 

Nawet nie wiesz Mamusiu jak jestem Ci wdzięczna 

DZIĘKUJĘ


26 komentarzy:

  1. Piękne to, co napisałaś o miłości:-)
    A taka mama jak Twoja z pewnością będziesz, zapewne juz taka jestes, ale jeszcze tego nie dostrzegasz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, daleko mi do mojej mamy, ale będę się starać :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mhmmmm...pierogi musieliśmy spróbować ;-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. nic nie przebije jej prezentu dla nas :-)

      Usuń
  4. Kochana Mama :* Moja też tak ma, że pomimo chorób, bólu rąk czy kręgosłupa myśli o mnie i stara się pomóc. Zresztą to moja najlepsza przyjaciółka - mogę się jej pożalić, poprosić o radę i ZAWSZE mogę na nią liczyć... I tak jak Ty marzę aby w przyszłości dla swoich dzieci być taką mamą jak moja jest dla mnie ;)
    Zdrówka dla Was! U nas choróbska też nie dają za wygraną - Mila od wczoraj na antybiotyku :| Liczę jednak, ze na Święta zarówno u Was jak i u nas będzie już samo zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też kochana na antybiotyku, ja i Oli... dopadło mnie ze zmęczenia... masakra jakaś.

      Mamusie nasze dały nam dobry wzór do naśladowanie, musimy tylko dorównać :-)

      Usuń
  5. Suuper :))) Niesamowita i Kochana ta Twoja Mama :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taką cudowną mamę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tekst :) odzwierciedlający serce matki! Och co my byśmy bez nich poczęły :)?
    Uściski!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamulki są jedyne, niezastąpione, dobrze mieć taki autorytet ;-)
      Buziak

      Usuń
  8. Bardzo wzruszający wpis. Tak daleko, a jednak tak blisko prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się aż łezka w oku się kręci :)

      Usuń
    2. Ja się bardzo wzruszyłam, mausia jest niesamowita :-)
      Dokładnie to dowód na to, że kilometry nigdy nie stoja na przeszkodzie:-)

      Usuń
  9. super! przyszło paczką?
    PS u nas mama była 3tyg temu i też mam zamrażalnik pełn - święta uratowane bo my z chorób wyjśc nie możemy ehs znam ten stan:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi chorobami to przegięcie, co to za mutanty???
      Tak "dobro" przyszło paczką, mamy przewoźnika, któy wyjeżdża w piątek rano u nas jest przed południem ;-)
      W zimie nawet mięso się nie zdąży rozmrozić ;-)
      Kochane mamy, co my byśmy bez nich zrobiły :)

      Usuń
    2. o kurcze co to za kurier? dasz namiary? nasz wyjeżdzą w pon od rodzicow popoludniu i w czwartek rano jest u nas przeważnie

      Usuń
    3. Jasne że dam, wyślę na pocztę jak wrócę z miasta. Myślę, że zależy jaką trasę mają, czy w Uk rozwoza sami czy przez kuriera.

      Usuń
    4. dzięki wielkie:*

      Usuń
  10. świetna notka ;). Nominowaliśmy blog http://littlecraftsbees.blogspot.com/ do Liebster Award. Szczegóły na naszym blogu http://adooshka.com/liebster-award-dla-adooshka-com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ucho Ci powiem, że Twoja mama podobnie jak moja jest najukochańsza na świecie!
    A zapasy świąteczne pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć taką pomoc i wsparcie :-)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...