czwartek, 4 grudnia 2014

Girlanda, pomysł na przezroczyste szafki, półki Diy:*

Skarby mojej Mai trzymamy w półeczkach, które ile razy bym nie posprzątała i tak jest w nich bałagan... albo inaczej "artystyczny nieład"!
Postanowiłyśmy coś z tym zrobić:
rysujemy szablon


Przeniosłyśmy szablon na papier do pakowania, górę zabezpieczyłam przez całą długość taśmą bezbarwną.
Tadam :-)


Maja w trakcie tworzenia.


Nawet  ciocia Marlenka jest :-)


Potem zrobiłyśmy girlandę, czas najwyższy zmienić wystrój!!!


Efekt w rzeczywistości jest lepszy niż na zdjęciach ;-)
Maja ozdabiała pokój czym się dało 


:-)


:*
ps. Maja dziś zrobiła sobie okulary granatowym MAZAKIEM....
 wyszłam na chwilę do kuchni...
zmyło się troszkę szmatkami do pupy dla niemowląt !
Eh....

13 komentarzy:

  1. Pomysłowa Majka chciała mieć okulary co by lepiej widzieć swoje malowidła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto ją tam wie co ona chciała :-D

      Usuń
  2. Fajny pomysł i już artystyczny nieład nie będzie mamie przeszkadzał ;)
    A Maja ma widać więcej pomysłów bo ten z okularami wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz wygląda jakby jej ktoś oczy podbił ;-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. aż za bardzo mi się wydaje... ;-)
      Wiem, że tak już nie zrobi bo bołało przy usuwniu ;-)

      Usuń
  4. Mała kreatywna po mamie, haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... mamy kolejny etap kreatywności: -To mi sie nie podoba mamo!!!! -Nie podoba mi się. -Mamo nie tak, musi być tak...
      Matko ile my mamy musimy znieść, a gdzie tam do 18, a gdzie tam aby zmądrzało...będzie gdzieś 25 lat tak :-D

      Usuń
  5. Wow! I girlandia piękna, nieco kosmiczna, ale ogromnie mi się podoba :)
    I szufladki cudnie odświeżony look mają :)
    I pomysł z okularami mocno mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmiczna mówisz hyhyhyhyyy
      Miała być tylko fioletowa ... więc jest ;-))
      Na zdjęciu wyszła faktycznie kosmicznie ;-)
      Ściskamy ciepło :-)

      Usuń
  6. fajny pomysł :)
    nasza Maja ostatnio popisała długopisem barbie :/ mówiła że tatuaż jej zrobiła(na brzuchu i nogach) ehh

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł :) Ale Maja już ładnie rysuje - ciekawe kiedy Fabi zacznie tworzyć takie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...