sobota, 8 listopada 2014

Przeróbki

Czyli to co kocham najbardziej, bo szybko, tanio, stare dostaje drugą szansę :-)
Pisałam już o naszym "odgruzowaniu" tak też znalazłam stare body Mai, no kochałam ją w nich.
Rozstać się z nimi nie potrafiłam, tak więc...


 Podusię do tulenia Mai zrobiłam :-)



Uszyłam jej też spódnice kolorystycznie pasującą do bluzki.

Pierwszy prezent do kalendarza adwentowego, przerobiona już za mała sukienka na spódnicę, plus strój dla Peach :-)
Wcześniej wyglądała tak sukienka TU
Uszyłam też konikowi spódnice tiulową, zdjęcia niestety brak :(

Ku pamięci pierwsze ciasto Taty, zapomniał po drodze dodać masła, ale to już szczegół ;-)
Zabrał się do pracy łyżką... :-D


podkurzony użył dłoni... 


Reszta poszła gładko
;-)

Roladka mimo braków wyszła bardzo smaczna, nawet zdjęcia nie zdążyłam zrobić upieczonej, szybko zniknęła :)

Jaki morał z tego???
Mężczyzna też potrafi... tylko musi mu się chcieć :-D

Miłego weekendu :*

10 komentarzy:

  1. Zdolniacha!
    ...a ja wciaz nie zakupilam tej maszyny do szycia... moze powinnam sobie zrobic prezent pod choinke? ;)
    Co do facetow...to oni potrafia, ale leniwce z nich sa niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zdolniacha... takie tam... na więcej muszę znaleźć czas ;-)
      Maszynę kup sobie, nie ma w tym nic trudnego, a potrzebna jest bardzo w domu, choćby przeszyć firany, podszyć spodenki... ja bym nie dała rady bez niej teraz:)

      Chłop lenia ma za koszulką, trzeba mu odmuwić to w tedy sam rękawy zakasa ;-)

      Usuń
    2. ah... gdyby jeszcze te maszyny byly tansze :)))
      PS koscisty tutek czeka na Ciebie u mnie!

      Usuń
  2. przeróbki to świeta sprawa! A facet faktycznie potrafi kiedy chęci go najdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem że Ty też uwielbiasz przeróbki ;-)
      :*

      Usuń
  3. Ale super uszytki!!! To prawda, te przerobione rzeczy chyba cieszą najbardziej, bo dostają nowe życie. Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie przeróbki :) Ja z ulubionych maleńkich koszulek chłopców uszyłam im misiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki przeróbka możemy nadać drugie życie ubraniom, które teoretycznie było zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolny tata, zdolna mama i szczęśliwe dziecie :)
    Cudnie :)
    Mam tę moc !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...