wtorek, 4 listopada 2014

Organizacyjnie

Za chwil kilka 2,5 roku minie od kiedy pisze bloga, zaczęło się tak nie winnie, bo pamiętnik w sieci sobie założyłam.
Nie spodziewałam się, że ktokolwiek będzie do nas zaglądać, często zastanawiam się dlaczego do nas wpadacie tracąc swój cenny czas, może nas lubicie, a może po prostu z ciekawości?
Tak czy siak dziękujemy Wam bardzo, że tak długo jesteście z nami, że czytacie, komentujecie, doradzacie.

Blogowanie dało mi wiele, nie tylko odrobinę własnej podłogi, poznałam wspaniałe/kreatywne osoby, piękne domy z duszą, nauczyłam się szacunku do staroci, rozwinęłam swoje umiejętności, nabrałam większej odwagi do życia.
Moją dewizą stało się "chcieć to móc", wiara we własne siły działa cuda ;-)

Blog jak to blog, miejsce w sieci, wisi zawieszony w czasie i przestrzeni, mój po to aby nasze chwile ciągle żyły za lat parę, abyśmy mogli zasiąść razem całą rodzinką i powspominać oglądając, czytając fragmenty z naszej przeszłości.
Zastanawiam się czasem, czy to był dobry pomysł, cóż okaże się to w przyszłości, czy też moje dzieci mnie zlinczują... czy podziękują.

Reasumując post ten miał powstać zaraz po zmianie wyglądu, a że ja czasu nie mam, postów zaległych masa, napisać coś trudno to jest jak jest.

Moje cztery kąty w sieci będą wisieć sobie na razie pomiędzy pamiętnikiem a szyciem, w którą stronę pójdę nikt tego nie wie. Nie będę pisać farmazonów iż bloga zamykam, bo się uzależniłam od Was, od możliwości wyżalenia się gdy źle pod serduchem, od marudzenia i pisania trzy po trzy ;-)

Chciałabym wprowadzić nowy wątek pod tytułem -Upolowane.. czyli o rzeczach które udało mi się dostać za śmieszne pieniążki, bo kto czyta tego bloga ten wie, że dla mnie nie jest sztuką iść do sklepu i kupić coś za ciężką kasę, a upolować, wyszukać, wyszperać.
Często to co widzicie na blogu myśląc, że jest drogie ja kupiłam za grosze... od czegoś w końcu jest Ebay, wyprzedaże, Car booty itd.

Musiałam wyłączyć anonimowe komentarze z powodu spamu w skrzynce, wybaczcie anonimowi podczytywacze, zawsze jednak możecie napisać do mnie :-)

Chętnie poczytam Wasze opinie na nasz temat, zwłaszcza te negatywne mnie interesują.
Może jakieś propozycje czego byście chcieli więcej...? 
A może chcecie kolejny wątek pod tytułem - Wykrój... czyli wrzucałabym na bloga nowe, ciekawe wykroje?

Piszcie proszę czy od strony technicznej Wam się podoba, czy blog jest przejrzysty, czy może macie z czymś trudności?

Szkoda iż doba ma tylko 24 h, z czego potrzebuję choćby 6 na sen, regenerację... kiedyś myślałam, że jedno dziecko to urwanie głowy heheh głupia ja... dwójka to dopiero czarna dziura...
wsysa czas, pochłania przestrzeń... choć powoli się odkopujemy z rupieci.. chce ktoś kupić łóżeczko... heheh żartuję.

Z powodu wyżej wymienionych przyczyn x2 nie udaje mi się dotrzeć do wszystkich zaglądających, za co bardzo przepraszam, kiedyś na pewno nadrobię.

Dziękuję, że z nami jesteście już tak długo !!! 
:-*

26 komentarzy:

  1. trzy lata już... :) mi się u Was podoba, więc zaglądam. Jest przejrzyście i ładnie, a z wykrojów, to ja bym na pewno skorzystała, o tak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w lutym dokładnie... ale czas przy dzieciach jest pojęciem względnym...:-D
      Dziekujemy... to ja pomyślę nad tymi wykrojami ;-)

      Usuń
  2. Wiesz co Ciesze sie Bardzo ,ze Cie poznalam ,i to wlasnie jaka jestes ,jak prowadzisz bloga sprawia ,ze chce do Ciebie wracac :) Jak dla mnie mi sie wszystko podoba jak jest :) Zreszta znajac Cie juz troszke,to ja juz teraz wiem ,ze Ty sama z czasem cos nowego dodasz ,lub zmienisz u siebie :) Takie jest zycie nie da sie przewidziec co bedzie jutro ,aa teraz jest Idealnie :) Masz cuudne dzieciaczki i uwazam ,ze suuper sobie radzisz Mamusiu :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się ciesze z naszej znajomości :-*
      Dziękuję Aguś za miłe słowa, jesteś kochana :)

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy :)
    Bardzo ładnie jest u Ciebie. A wpisów o polowaniach nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dziękuje że Wy jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ale miło mi się zrobiło, buziak dla Ciebie :-)

      Usuń
  5. Też lubię tu zaglądać i nawet nie pamiętam skąd tu trafiłam, ale na pewno z jakiegoś innego bloga.
    Z miłą chęcią bym podpatrzyła Twoje wykroje. Może bym się odważyła coś uszyć mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Lubię tu zaglądać i podziwiać Twoje prace. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę jaki ładny staż :) Moja uwaga jest jedna... podobało mi się bardziej jak zdjęcia wstawiane na blog były większe :) A po za tym to co tu krytykować, jak tu jest tak miło i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym je powiększyła jakbym wiedziała jak, męczyłam się nad tym ale pojęcia nie mam jak to zrobić..eh

      Usuń
  8. to już 2,5 minęło? ja chyba zaglądam od początku powstania, ale ze mnie dinozaur;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dinozaury muszą trzymać się razem ;-)

      Usuń
  9. Bardzo Was lubię i zawsze z ciekawością zaglądam by poczytać co u Was słychać ;) Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba ;) Z chęcią popatrzę na więcej Twoich dzieł szyciowych bo masz talent kobieto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, ja też bardzo lubię do Was zaglądać :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. witam w naszych skromnych progach :)

      Usuń
  11. brawooo :) Życzę kolejnych lat ! i doby dłuższej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje;-)
    Podoba mi się cykl pt. "Upolowane" ;-) chyba że popadnie po nim w skraju zazdrość do umiejętności wyszukiwania perełek za grosze.... :-P hihi
    Wykryje też pod patrzą, chociaż moje umiejętności kończą się chyba na przeszyciu guzika... :-(
    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja uwielbiam szperać... mam nadzieję że nikt mnie niezniwnawidzi za to :P
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej :-)

      Usuń
  13. Ja Was po prostu uwielbiam!
    Zagladam do Was bo tutaj zawsze pozytywnie no i dlatego, ze Majka w wieku Mikolaja, wiec fajnie podpatrzec jakies pomysly na zabawe... Aaa.. no i zamieszkujemy ta sama wyspe, a ten fakt wiadomo troche zbliza ludzi :)))
    Szkoda tylko, ze po przeniesieniu bloga linki do poprzednich postow z "mojamalabee" sa nieaktywne, a czasami lubie kliknac i przeniesc sie w dawne czasy. xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tyle ciepłych słów :*
      Ja też Was uwielbiam :-D
      ps. z tymi linkami to niezlą zagwózdkę mam, bo nie mam pojęcia jak to zmienić :(

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...