niedziela, 23 listopada 2014

Nasz kalendarz adwentowy -tutorial

Inspiracje na nasz kalendarz znalazłam w sklepieTkMax, zakochałam się, a że potrzebne materiały miałam, bo moje dziewczyny mi przysłały, czerwony Marlesia od znajomego w lecie przyniosła, pozostało mi tylko kupić jakiś świąteczny....
i do dzieła :-)

Wykroje

Rogi należy pomniejszyć lub narysować swoje

wzór na nogi i ręce, mogą być takie ;-)

Gotowa głowa

długość wybieracie same...

aby usztywnić materiał można użyć flizeliny

Ja usztywniłam materiał przez kijek

Po zszyciu boków pora na głowę

Tak wygląda gotowy, kieszonki prasujemy zakładając w koło i przyszywamy.

Pod ostatnia chowamy nogi i przyszywamy

Kalendarz gotowy

Majunia miała ubaw, sama kieszonki zapełniła, dziecka radość jest bezcenna.
 Kindol musiał być różowy ;-)

Zadania z głowy ;-)

Podoba Wam się renifer Dzwoneczek ?
Koszt 3,50f, maszyna do szycia fajna rzecz!!!


:-*
ps. proszę Agnieszkę, która wygrała licytację o skontaktowanie się ze mną, do jutra do 10rano.
Pomagamy dziewczyny, pomagamy.. pamiętajcie o licytacji u Agi i Mamy sokole oko!!!

29 komentarzy:

  1. Przepiekny!!!
    Ja zdradze Ci, ze nasz kalendarz tez bedzie reniferowy ;)
    Nie jestem nawet w polowie pracy, wiec zazdroszcze Wam gotowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ja musiałąm się uwinąć, kułam póki żelazo gorące, dwie noce nie moje ;-) Udało się, to najważniejsze :)

      Usuń
  2. śliczny, ja robiłam dla synka kalendarz z rolek po papierze toaletowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o takim też, ale przepadłam jak zobaczyłam te z materiaów:P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pracy przy nim troszkę jest ale sie opałacało, Majka szczęściem tryskała :-)

      Usuń
  4. Tak sie patrze i patrze i stwierdzam fakt ,ze Wasz Renifer jest Fajniejszy jak ten ze sklepu :)))) Suuuper Ci on wyszedl :) I fajnie ,ze tutka zrobilas ,na pewno sie komus przyda :)))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak myślisz... Kurczę mi tamte też się podobaja, najchetniej wszystkie bym chciałą :)

      Usuń
  5. Piękny ten kalendarz ja nie tworzę kalendarza adwentowego nigdy nie było tego u nas też w domu jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może czas zmienić tradycję ;-)

      Usuń
    2. Czasu na wszystko brak po za tym sama nie wiem jaka jest idea tego kalendarza adwentowego :/

      Usuń
  6. Fantastyczny. Ja bym nie ogarnęła mimo tutorialu ale popatrzeć i pozazdrościć mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jestes po prostu fantastyczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajowski reniferek :) Ja planowałam zrobić jakiś z kolorowego papieru ale pewni nic z tego nie będzie - lenistwo + paskudne przeziębienie + fotoksiążka dla teściów ze zdjęciami wnuków (czyli przeglądanie zdjęć prawie z 6 lat!) i skończy się na kalendarzu ze sklepu z czekoladowymi niespodziankami w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie fajny pomysł :) Nie mam komu takiego zrobić.. no chyba, że mężowi:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na kalendarz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekny!!! uwielbiam Twoje rekodzieło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie za miłę słowa dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutkie, tylko kiedy na to wszystko znaleźć czas??? Madzia chyba nie ma szans. Mogę tylko pomarzyć, że kiedyś w wolnej chwili...ech.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś genialna !!!
    Boski kalendarz i renifer :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szablon rogów wykorzystałam do stworzenia opaski renifera dla mojego królika. :D Zdjęcia do konkursu zrobiłam z tymi różkami. :D Normalnie jak prawdziwy renifer.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny kalendarz adwentowy! Cudo! Tez chce taki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...