piątek, 14 listopada 2014

Miasto Książek- budujemy wieżę :-)

Fajne projekty to my lubimy, nawet bardzo, jednym z nich jest budowa wieży z książek, początkowo myślałam iż użyjemy parę Mai ulubionych pozycji.

Leń przeze mnie przemawiał, gdy pomyślałam, że wszystko potem muszę układać, Majulka miała inny plan, kazała mi przynieść każdą jedną książkę jaka należy do niej, skubana pamięta je wszystkie na moje nieszczęście.
Wieża powstawała powoli, często zaglądała do przykurzonych książeczek, wszystkie sama kładła, ja je troszkę prostowałam w obawie przed przewróceniem.

Korzystając z okazji chciałam Wam pokazać książeczki dla małych odkrywców, koszt nie wielki bo w granicach 5 zł, w hurtowniach internetowych pewnie taniej, za to koszt przesyłki dochodzi.
W serii mamy: Mali piraci, Mali astronauci, Mali lotnicy, Mali strażacy.


 Same zobaczcie i oceńcie, ja byłam mile zaskoczona.


 Ilustracje przyjazne dla małego czytelnika i nie tylko :-)




teraz...
dalszy ciąg zmagań :-)

 Nie zwracajcie na ubiór Mai uwagi, ona wciąż żyje w świecie Krainy Lodów ;-D

Najlepsze momenty to te, w których nie mogła dosięgnąć 


Nasza pierwsza wieża, ale nie ostatnia, Majka złapała bakcyla ...


Zdjęcia z dzisiaj, Maja jako Aurora- jakby ktoś pytał :-D, zginęła na ponad godzinę w swoim pokoju i oto rezultat:


Idealna wieża!!!
Obawiam się, że to nie koniec naszej przygody tego typu.

Wieżę Pszczoła sama  ułożyła, a gdy przyszła pora sprzątania każdą jedną mi podała, ktoś mi podmienił córkę?

Ostatnie już zdjęcie obiecuję ;-)
Musiałam Wam się pochwalić jaki my skarb mamy.
Komiksy mają prawie tyle lat co ja :-D


Nie zapomnijcie zrobić swojej wieży, Olga na Was liczy :)

:*

23 komentarze:

  1. Niesamowita kolekcja. My zaprzestaliśmy kupowanie jakiś rok temu z powodu braku miejsca. Teraz wypożyczamy a kupujemy sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też już przestaliśmy, choć nie potrafię się oprzeć gdy wiem, że książka ucieszy Majkę, często zamiast zabawek proszę o nie, stąd mamy ich troszkę.
      Dodam iż w hurtowniach internetowych jest znacznie taniej niż w księgarniach, zamiast jednej czasem można upolować 2 fajne książki.

      Usuń
  2. o kurczeeee ale macie kolekcje, przy układaniu pewnie kupe śmiechu, gorzej jak trzeba sprzątać ;p p.s. widzę, że wszystkie dziewczynki mają ostatnio faze na krainę lodu ;)
    pozdrawiam, majaimama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiesznie było to fakt, z układaniem na półkach też jakoś poszło...fajna zabawa w każdym bądź razie :-)
      Maja ma straszną fazę na księżniczki, dwie kiecki w koło się piorą :-D

      Usuń
  3. kurcze i znowu kompleks, bo wieżę bardzo znow chcę zbudować, a czasu nie ma, ale jeszcze dam radę! :) Wasza jest bombowa!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dasz radę, chwilke się układa ;-) Chyba, że z pomocnikiem to dłuższą chwilunie!

      Usuń
  4. O jest wieża, jest królewna, a księciunio gdzie??? Śpi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciał z babami siedzieć i poszedł spać ;-)

      Usuń
  5. Majka poprzebierana wygląda ślicznie ;) Jakbym widziała Emilkę - zawsze się śmieję, że u nas bal karnawałowy trwa okrągły rok bo przebieranki są przynajmniej raz w tygodniu ;)
    Niezła kolekcja książek - uwielbiam książki ale od kiedy mam dzieci to kupuję je tylko dla nich z powodu ograniczonego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh u nas dzień w dzień karnawał trwa, aż suknia się popruła - na szczęście ją zszyję bo by był szloch!
      Ja zrezygnowałam z książek dla siebie na rzecz Majki, zresztą ja i tak na razie czasu nie mam, a jak mam to sił brak:-(

      Usuń
  6. Rewelacja! Ja tez w moja 3 letnia córkę próbuje zaszczepić bakcyla do czytania książek. Nie mamy niestety tak pokaźnej kolekcji ale za to często wchodzimy do biblioteki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wystraczy zamiast zabawek wybrać książki pod warunkiem, że dziecko lubi i nie będzie rozczarowane.
      My w bibliotece głównie ang. egzemplarze mamy, a chće aby Maja kiedyś nauczyła się tez po pl. czytać.

      Usuń
  7. piękna!!! my już też wybudowaliśmy

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ wysoka ta wasza wieża!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Syn uwielbia książki też mamy sporą kolekcję, część zna niemal na pamięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita wieza :))) Super sobie poradzilyscie :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś w tym roku ciężko mi się zabrać za wieżę....muszę się ogarnąć! a jak dasz radę z licytacją t super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wieża!
    A komiksy miałam takie same, sama nie wiem gdzie one teraz sa ;((

    OdpowiedzUsuń
  13. na płatność czekamy 3 dni a licytacja nie dłużej niż 5 dni, z doświadczenia tak wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na płatność 3 dni a licytacja max 5 dni dłużej nie ma sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wierza fantazja, ksiezniczka jeszcze piekniejsza chyba i my musimy zdzialac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz już są tylko dwie u Madzi z wbiegupisane i u Ewy Mamy sokolo oko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...