niedziela, 30 listopada 2014

Kalendarz dla leniwych, forma listu do Świętego Mikołaja ;-)

Dlaczego dla leniwych zapytacie?
Otóż ma on dwie kieszonki, jedną na słodkości, drugą na zadania lub małą niespodziankę.
Zrobiony na specjalne zamówienie małego człowieczka.
Na dodatek można się do niego przytulić, spać, targać i co tam jeszcze małolaty robią :-D


 Powinnam zrobić Reniferom policzki? 
Jak myślicie?


Moja prawa ręka po prawej i lewa po lewej- widać tylko stopy ;-)


 Moje Cuda :)


Gotowca mam dla Was do pierwszego zadania, proszę częstujcie się :-)
List do Świętego Mikołaja.

Wasze kalendarze gotowe?
Majusia się doczekac jutra nie może, ja chyba bardziej :-)

:*

19 komentarzy:

  1. Podoba mi sie ta leniwa wersja i to bardzo!
    My tez juz sie nie mozemy doczekac jutra... jeszcze tylko troche ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja załuje troszke xze Majce takiegpo nie zrobilam :P

      Usuń
  2. Czy leniwy to nie wiem ale przytulaśny na bank!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wersja dla tych zabieganych, z dnia na dzien sie wrzuca cos fajnego cos slodkiego, przy wiekszym nakladzie czasu zadanie :-)

      Usuń
  3. Kalendarz dla leniwych - to coś dla mnie :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja też kalendarza nie zrobiłam :(, to się częstuję :)
    Pozdrawiam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to ile pieknych rzeczy zrobilas :-)

      Usuń
  5. ja miała zrobic kalendarz ale okazało się że :
    nie mam kleju dobrego lub zszywacza miałam pomysł na kalendarz z rolek papieru no ale niestey no chyba że jutro kupie jeszcze nic straconego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze nic straconego, kalendarz moze byc swietnym preentem na Mikolaja :)

      Usuń
  6. Mój kalendarz gotowy, czeka do jutra na wielkie otwarcie :) Twoje dzieciaczki w podobnym wieku co moi chłopcy, a jak się ładnie kochają :) aż miło się patrzy. Pomysł na kalendarz chyba nie aż taki leniwy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My problemow jak na razie nie mamy z miloscia, bedzie gorzej jak Oli zacznie raczkowac i Majce burzyc/zabierac zabawki ... oj iskry beda leciec ;-)

      Usuń
  7. Ale fajnie dzieciaczki razem wyglądają i Olivier jaki się tu duży wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłopisko rośnie, goni siostre ;-)

      Usuń
  8. My kalendarz mamy gotowy, ale zrobiłam go od 6 grudnia. I na Mikołaja Krzysiek dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. my w tym roku poszliśmy na łatwiznę i mamy kupne....;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest. My mamy tylko taki zwykły, z kieszonek na zadania. Ale ten jest fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...