piątek, 21 listopada 2014

Dzieci tu były -październik, listopad

Praca twórcza eh... 
szkoda, że sprzątanie nie idzie tak łatwo jak malownicze tworzenie sztuki bałaganu :D


Tak proszę państwa bałaganić też trzeba umieć!!!


Majce wychodzi to znakomicie, Oli depta jej po piętach, choć jeszcze nie raczkuje.

Czarną plastelinę bardzo trudno usunąć z białego stołu na moje nieszczęście :)


Książka z Mikim - to książka kucharska, Maja czyta przepisy z niej i gotuje.
O_o...


Mordu - Oli najlepiej bawi się - klockami, klockami i jeszcze raz klockami.
Przekłada, smakuje, ogląda, zajęcie na 40 min :-P


Nasze prace konkursowe, co prawda nie wygraliśmy, frajda za to wielka :)


Naszymi oczami święta z duplo :-)


Pamiętajcie o licytacjach:

Zapraszam Was do nas na Fb, jeśli kogoś ciekawią aktualności u nas :)
Możecie też klikać w serducho w górnym prawym rogu :)

Miłego weekendu kochani :*

15 komentarzy:

  1. Bo bałaganić trzeba umieć:) porządek w pokoju mojego syna trwa max 30 minut.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki jak u mnie - gdy już w pokoiku dzieciaków nie ma miejsca na podłodze to przychodzą i robią bałagan w naszym pokoju... Jakoś nie mogę ich nauczyć, że kolejne zabawki mają wyciągać dopiero wtedy gdy sprzątną to czym się nie bawią... :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej wtedy słyszę- Ale Mami Ja się wszystkim bawię... Musimy przetrwać :-)

      Usuń
  3. Świetna zabawa musi być, a z tym się wiaże bałagan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak im lepsza zabawa tym bałagan większy :-D

      Usuń
  4. haha Bo balaganic trzeba tez umiec :))) U nas tez czasami jak by bomba spadla u dzieci w pokoju :))) Ale jak to moja siostra mowi : Jak jest balagan ,to znaczy ,ze dzieci sie bawia w tym pokoju :)))) Suuper te Swieta z Lego :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za kilka lat będziemy tęsknić za takim bałaganem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Może u dzieci w pokoju tak, za pokojem dziennym na 100 nie :-)

      Usuń
  6. Ja to nazywam twórczy bałagan :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj jej czas do poniedziałku....napisz maila czy cos...jak nic to rzecz dostaje ta poprzednia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... nie podala, a jej link prowadzi do Jarmarku. wi ec kiepsko - to jak szukac igly w stogu siana ;-)

      Usuń
  8. Oj tam oj tam - od razu bałagan.
    Przecież to "dziecięcy porządek"! I to jaki kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprzątanie? W słowniku mojego dziecka tez to słowo przestało istnieć, a jak juz sie pojawia to mi mówi: No dalej, pomóż mi. Przecież obie "nagabałaniłyśmy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na szczęście u nas po twórczym bałaganie jest i twórcze sprzątanie jakoś nie ma my z tym trudności tylko że zabawa fajna i się nie chce zacząc sprzatac bo dzień jest za krótki na zabawe

    OdpowiedzUsuń
  11. To tak jak u nas Twórczy bałaganik.

    Miłego dnia Iz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...