sobota, 4 października 2014

Przerabiamy - Diy

Tęsknota po wyjeździe mojej siostrzenicy rzuciła mnie  spowrotem do maszyny, robię wszystko aby zagłuszyć smutek.
Tak też powstało parę przeróbek.

Spódniczkę kupiłam na wyprzedaży samochodowej za 20pensów, Majce ona nie pasowała, więc postanowiłam ją przerobić.


Kupiłam bluzkę w Primarni za 2,5f, kieckę pocięłam ;-)
Rezultat i koszt wynosi 2,70f
Za podoną znanej marki musiałabym zapłacić od 11 do 18f, zależy jaka sieciówka.

Olivkowi dostał się śliniak  z resztek:)
 
Niechodzona koszulka taty przerobiona na komplet jesienny dla Naszego Chrześniaka, gwiazdki ze spódnicy :)
Maja nie chciała przymierzyć, bo ta czapka "Taka chłopięca"

Ja pożegnałam się na dobre z rozmiarem 8/10, wcześniej się łudziłam że schudnę... mżonki na bok kobieto ;P
Tak z mojej bluzki powstał komplet dla Mai - życzyła sobie z kropeczkami.



Tu kolejna przeróbka, mega szybka bo obciełam górę :-)

Maja po każdej wizycie naszych bliskich zbiera nawyki, od babci przejęła naszyjniki, od Marlenki malowanie ust.
Mała strojnisia rośnie, ostatnio powiedziała:
-Mamuś kupmy więkse lustlo, tu mało widzę ..

Omg :D

Miłego weekendu babeczki moje, dziękuję za odwiedziny, za każdy miły komentarz, jesteście wspaniałe :*

22 komentarze:

  1. Same cuda:) podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam już za same chęci szycia :D Ja przy jednym dziecku ledwie mam czas posprzątać :P Może chociaż usprawiedliwia mnie fakt, że wróciłam do pracy, dobrze że nie na cały etat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA szyję w między czasie, raz wytnę, potem zszyje, następnym razem przewróce... tym sposobem mam cały czas głowę zajęta i nie mam czasu na żale...

      Zresztą teraz mi idzie to dużo szybciej niż kiedyś w 15 min. zmieszczę się z przeróbką.

      Podejrzewam że gdybym w Pl mieszkała w życiu by mi to do głowy nie przyszło :)

      Usuń
  3. ps. z dwójką to jest hardcor dopiero.... nie ma czasu sie podrapac, nie wyobrażam sobie jak ludzie mają 3 -4... istne szaleństwo :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jakie to wszystko fajne!
    Ech, gdybym tak szyć umiała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty, ty moja babeczko - twoje przeróbki jak zawsze suuuuper, taki kropeczkowy zestaw sama bym wciągnęła chętnie na głowę, zwłaszcza rano gdy zimno i ciemno a do pracy jechać trzeba, miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja poproszę o opis jak zrobić taki boski czapkowo chusteczkowy komplet. Proszę proszę proszę... (robię oczy kote ze shreka ;-) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapeczkę szyjesz tak jak tu - http://mojamalabee.blogspot.co.uk/2014/02/dwustronna-czapka-diy.html tylko z jednego materialu, najlepiej za wzor weź dobrą czapkę, w szerokości zrób zapas na około z każdego boku1,5 cm w długości - zależy czy chcesz czapę smerfa czy zwykłą tyle zostaw materiału

      pod szyjke- wytnij podwojny trojkat, zszyj je na lewej zostawiajac otwor na przewrocenie, zaprasój góre i przeszyj góra aby zaszyc otwor, naszyj co chcesz:)

      Jesli bedziesz potrzebowac pomocy daj znac- gdzies mam zdjecie z chusta:)

      Usuń
  7. Suuper szyjatka Madziu :) Maja Slicznie Wam rosnie :) Suuper dziewczynka :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna z ciebie czarodziejka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, u Ciebie jak zawsze głowa pełna pomysłów Kreatywna Kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile ja bym dała żeby miec taki talent jak Ty ... potrafisz wyczarowac takie cuda że dech zapiera .. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niesamowita, w tych swoich przeróbkach! A maja już taka duża!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zabieram za uszycie czapki dla kacpra i jakoś zabrać sie nie mogę. Piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, Twoje przeróbki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczna ta sukienka Ci wyszła :)
    i nie wierzę, że Maja bez opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieto jak ja ci zazdroszczę tych zdolności szyciowych! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...