niedziela, 12 października 2014

Przegląd telefonem

Zacięcie do książek mam :-)

 

 Szuramy 

W drodze do przedszkola - ani deszcz ani słońce nam nie straszne

Wiecznie mi coś wystaje z kieszeni... a ja się zastanawiam czemu ludziska rzucają mi pobłażliwe spojrzenia/uśmiechy :-D

 Nasze poranki :)


 Olivek robi dziwne miny, nie może się przyzwyczaić do ząbka

Odpakowujemy dobroci od babuni :-)
Dla każdego coś fajnego

Lovasy

Maja robi tacie kanapki do pracy ;-)

Tulas

Inspiracje świąteczne, który Wam się bardziej podoba ?
 

Nawet z gilami można być uśmiechniętym :-)

Koślawy dobierany ;-D

Królewicz

Każdy mój posiłek kończy się ręką Oliva w talerzu

Pierwsze chwyty stopek

Nasze głupawe miny -Marleś WRACAJ!!!

Mały Czaruś


On i Ona - kocham nad życie :)


:*

10 komentarzy:

  1. Oli rośnie jak szalony. Zresztą starsza siostra też! Buziaki :* Ps. nie moge dodać bloga do obserwowanych:(((

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne:)
    ps.ja też nie mogę dodać do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... myślę że dlatego iz mnie obserwujecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi się nie wyświetlają Twoje nowe wpisy tak jak do tej pory :( Widzę dopiero po wklepaniu adresu...

      Usuń
    2. wiem właśnie, pracuje nad tym, ale cięzko idzie... eh...

      Usuń
  4. Super pociechy! Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia Majeczki z Olivierkiem po prostu uwielbiam :) Zresztą ze zdjęciami Emilki z Fabim też przepadam i wywołuję chyba każde, na którym udaje się złapać w kadrze ich oboje ;)
    Widzę, że Maja coraz więcej pozwala sobie robić z włosami - teraz nic tylko fryzurki wymyślać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia rodzeństwa mnie rozczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, u nas takie love by nie przeszło. Obecnie Miłosz znów jest na etapie dokuczania bratu, ale czasem tylko...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...