niedziela, 26 października 2014

Najlepsze teksty z Epoki lodowcowej ;-)

Przebyliśmy przez wszystkie "Epoki lodowcowe"
Oto najśmieszniejsze teksty moim zdaniem!
Enjoy :-D

sid
Jeśli nie wyplujesz Jaśka, wyprowadzę was z placu zabaw.

Nie! Nie jedz mnie, ja jestem zbyt niedojrzały! (Wpada do nozdrza dinozaura). O! Jaki ładny glut.

Maniek:
Faceci nie rozmawiają ze sobą o swoich problemach. My tylko poklepujemy się po ramieniu.

Maniek do Brzoskwinki 

(Tekst tato Mai zapamiętał b. dobrze heheheh)


Dialogi

Mai i mój ulubiony tekst :D
Ellie - czy ktoś ma jakieś pytania?
Ptaszek się zgłasza
E- tak?
P - czy jak pijesz wodę przez trąbę to smakuje gilami?


Sid: Od dziś macie mnie mianować Sid Władca Płomieni :D
Maniek: Ej, Władco Płomieni, ogon ci się fajczy 


Tekst Mańka do Eli,odnośnie Brzoskwinki idącej nad wodospad:
-Od tego się właśnie zaczyna;najpierw wodospad,potem da sobie przekłuć trąbę i zanim się obejrzysz będzie ćpała jagody!
(Bardzo życiowy co?! :-D )

Diego do Sida
Przestań się cofać, koleś!   
– Przewiń go.                
– Dlaczego akurat ja?                       
– Bo to twój pomysł, żeby odprowadzić smroda, bo jesteś mały, bo cię nie lubię i ci przyłożę, jeśli się nie sprężysz!
– Coś jesce?
– Rusz siedzenie!
– Przez chwile myślałem, że mnie pożresz!
– Nie jem byle czego.

Maniek: Witaj w stadzie, stary. Podwieźć cię?
Diego: Nie, dzięki. Zachowam resztki godności.
Sid: Jak chces sie z nami zadawać, to lepiej se schowaj godność w buty. Ja sie psejade.

Czadowa jest Epoka :) 


Naszą tradycją stało się oglądanie bajek w niedzielne popołudnie, wszyscy razem siadamy i zaczynamy seans :-)
Cały tydz. na to czekamy, a Wy macie jakieś tradycje?

:*

5 komentarzy:

  1. Powspominałam chwile śmiechu, kiedy my rodzinnie oglądaliśmy Epokę :))) Świetna bajka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper bajka :)))) Ja z moim Tobim zaczynam ogladac filmy basniowe :) Bajki juz chyba wszystkie przerobilismy :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala niedzielna tradycja!
    A epoka swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i mój mąż również lubimy "Epokę". Dzieciaczki jej jeszcze nie czają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Papisia i jej tata uwielbiają Epokę . Julia najbardziej lubi sita .:) Pozdrawiam i nominuję do Liebster blog award szczegółu u mnie http://papisiowo.blogspot.no/2014/10/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...