środa, 1 października 2014

Moja słodka codzienność

Nigdy więcej nie podejdę do storczyka śpiąc mniej niż 6 godzin, po 3 godzinach snu efekt jest następujący ...:(


Po burzliwych nocach mamy pierwszy owoc - prawa, dolna jedynka, dojrzana 29 września, dzień po skończonym 5 miesiącu, w drodze lewa.


Mój przedszkolak :*

Maja jako Masza :-)
Kocham fantazję dzieci, Pszczoła kazała się włożyć do kosza..

a potem posadzić na nim..
-Mamus jestem jak Masza:-)

a Tu..!?
Kim jestem... kto zgadnie :-)

Naszą codziennością stało się..
-Dzisiaj jestem Roszpunką, a Ty kim jesteś?
-Tatuś Ty jesteś Flinem, Ok?

-Mamo dziś lobimy flyzulę jak Balwinka ma, albo....
hm... walkocyk jak Elza ma!

Jeśli marzy Wam się baśniowa fryzura - ja ogarnę już je wszystkie ;-)

...
Pamiętacie układanie widoczków za szkiełkiem...
prawie taki zrobiłyśmy ;-)

Zbiory na wiosnę.

Kreatywnie - puder był nawet na ścianach tym razem ;-)

Po czym zmęczona Artystka udała się do łóżeczka Oliva zostawiając mamę na placu boju :)

Olivek rośnie w oczach ;-)
Małe zdziwko taty, odkryliśmy dlaczego młody nie chce spać, podpija nam kawę ;-)


Buziaki :-)

9 komentarzy:

  1. Suuper dzieciaczki Wam rosna w domu :)) No i Piekna ,Pomyslowa Masze masz w domciu :) Gratuluje pierwszego zabka :) Pozdrawiam Cie Serdecznie Madziu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy pierwszego ząbka , syn ci powoli w dorosłość wchodzi :)
    U was puder na ścianach , u nas dzisiaj krem nivea na oknie .. Dzieci są takie kochane .. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uprzedziłaś mnie z kwiatkami za szybką :)
    czaiłam się długo, żeby z Miśką zrobić 'szkatułkę'/'sekrecik' (tak to się u nas nazywało) ale nie miałam szkła....
    sąsiadka u rodziców na działce coś potłukła (jupi!!!!) ale to niestety był kubek (bó :( )
    no to jakiś czas temu pogniotłam kieliszek... taki wielki do wody, o który się mocno złościłam jak mój mo pobił...
    no i poszłam z Miśką na dół... kwiatki wsadzone, przykryłam szkiełkiem, docisnęłam i rozcięłam palucha, bo się pokruszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo słodak codzienność. uwielbiam czytać o mai i na nią patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może moja mała też ma dostęp kofeiny ?! :P
    Pomysłowość dzieci nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Majka naprawdę wygląda jak Masza :) Pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  7. U was zawsze się coś dzieje:). Co prawda storczyka żal, ale za to ząbek jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ząbka - Olivierek już taki duży. Chyba poza podpijaniem kawy dobrał się też to zapasów drożdży ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...