środa, 22 października 2014

Krzesełko do karmienia na krzesło !?

Mam do Was pytanie odnośnie krzesełek montowanych na krzesło, może miałyście, macie zamierzacie kupić?!

Niebawem synuś będzie samodzielnie siedział więc chcę, aby jakość naszych wspólnych posiłków była wyższa, abyśmy mogli je zjeść razem.
Obecnie wygląda to tak, młody u mnie, tato skończy ja jem zimne lub odwrotnie.
Druga wersja przy nieco lepszym humorze malca, który siedzi na kolanach i zrzuca ze stołu zabawki, łapie za talerz, w rezultacie kończy się to łapka młodego w moim talerzu... 
mniam...
Serio muszę z tym coś zrobić, młodego nie zmienię, on tak ma, lubi być blisko, najbliżej jak się da, musi widzieć wszystko, posmakować, liznąć, upić... taki przylepa i już ;-D
Dlatego pomyślałam, że krzesełko na krzesło będzie dla nas idealnym rozwiązaniem.

Piszcie proszę co sądzicie o takim gadżecie, będę bardzo wdzięczna :*



Wybór jest ogromny, sama nie wiem na co mam się zdecydować, a muszę do piątku, najdalej do niedzieli.

ps. nie byłabym sobą gdybym nie porównała cen Uk  kontra Pl, 
 z przykrością muszę stwierdzić, iż znów się zawiodłam, 
bo w kraju najwyraźniej są bogatsi ludzi niż na wyspie, cena allegro jest o 69zl wyższa + wysyłka 15zl.

No wkurza mnie to!!! Niestety wiele rzeczy tak porównałam i wychodzi bardzo niekorzystnie..
kolejny przykład to np. lampki króliczki:
Polska 39 zł + wysyłka
Anglia 2f
Podobnie inne top gadżety z listy blogerów parentingowych i nie tylko:-(
Ej.. że przykre... ale to na inny post ... wrrryyy... rozpisałam się o du-ie Marynie!

29 komentarzy:

  1. Mi się zawsze podobały te krzesełka, ale nie bardzo miałabym gdzie używać. Mamy dość niski stolik i siedzimy na pufach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wląsnie to jest fajne w tych krzesełkach ze nie musisz montowac do krzesła... wlasnie dlaego chce je kupic, aby używać wszędzie :-)

      Usuń
  2. No też nie mogę się nadziwić dlaczego w Polsce ta sama rzecz jest droższa niż tutaj. A już ręce mi opadły jak porównałam cenę spodni dresowych z Tesco, w Pl były droższe o 15 zł! Te same spodnie, z tej samej stajni Tesco. Nie rozumiem tego.
    A co do krzesełek nie pomogę, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego zo się orientuję w Uk nie nakładają podatku na ciuszki dziecięce, może dlatego ta róznica. Faktem jednak jest, że wszystko jest droższe, a rzeczy najbardziej popularne to już masakra!!!

      Usuń
  3. Nie mam doświadczenia, bo mamy antylopkę z Ikea, a jeśli Ty chcesz takie na krzesło, to kupuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może coś takiego
    http://kidek-humana.blogspot.com/2012/06/totseat-krzeseko-przenosne-do-karmienia.html
    i że Ty zdolna to może sama uszyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te mnie srednio interesują, bo chce krzesełko wykorzystywac nie tylko podczas posiłków ale i podczas zabawy z Mają na górze - więc to odpada, pozatym ładny materiał wyjdzie w tej podobnej cenie- więc bezsensu - a może nie wyjść...

      Usuń
  5. Niestety z takimi krzesełkami nie mam doświadczenia - u nas w domu brak krzeseł więc musiałam kupić zwykłe (kompletne) krzesełko do karmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym go używac też jako siedzenie od czasu do czasu podczas zabaw z Maja, więc by nam się przydało, no i w końcu wózek mógłby zniknąć z pokoju dziennego ;-)

      Usuń
  6. Niestety Ci nie pomogę, bo ja kupiłam takie stare drewniane krzesełko dla córki na allegro i przemalowałam. Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia Conchita Home.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie, marzy mi się restaurowanie mebli, niestety musze poczekać aż dzieci podrosną, nie ma mi kto oprócz męża przypilnować dzieciaków, a on pracuje do tego obowiązki domowe - nie ma szans teraz... ale kiedys kto wie :)
      Dziękuję za zaproszenie na pewno odwiedze :)

      Usuń
  7. Mnie jakoś taka forma nie przekonuje. Wydaje mi się, że dziecko będzie zbyt nisko żeby coś widziało. Pytanie czy takie krzesełka na krzesło posiadają jakąś regulacje? My mamy Chicco i ja sobie chwalę. Jest na kółkach, więc transport do innego pokoju to nie problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te maja regulacje, tak ze mozna dostosowac wysokosc, gorzej z regulacja oparcia:( tak jak nizej napisalam chce nam zaoszczedzic przestrzeni, bo coraz mniej jej mamy ;-)

      Usuń
  8. My na "krzesło na krzesło"przesadziliśmy Alexa dopiero niedawno, chwilę przed drugimi urodzinami. Wcześniej korzystał ze standardowego krzesełka do karmienia i miał swój blat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwalisz je sobie? jakie masz jeśli moge spytac? ja mam tak duzo rzeczy w pokoju dziennym- łącznie ze stołem ze dodatkowy sprzet unieruchomi nas na dobre, a jedno krzeslo i tak stoi wolne.

      Usuń
  9. Myślę, że powinno się sprawdzić :))), moje dziecię już dość duże więc teraz nie interesuję się :)))
    Ale moje znajome kupują dla pociech firmy STOOKE :)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cynk, zaraz zerknę :)

      Usuń
  10. Jezu genialny pomysł! Nie widziałam czegoś takiego w PL, a to, że ceny u nas dla bogatych to niestety, wiadomo nie od dziś ;( czekam na recenzję i zapraszam do nas :) www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę że są genialne, mało miejsca, do ogrodu można wynieść - same plusy widze jak na razie :)
      Dziękuję za zaproszenie, zaraz skorzystam :)

      Usuń
  11. My mamy takie stare krzesełko drewniane, dostaliśmy od kuzynki po jej dzieciach. Fajne jest w nim to że górna część jest zdejmowania więc można położyć na podłodze i dziecko sobie siedzi podczas zabawy. Dolna część po odwrócenie staje się stolikiem;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego te drewniane krzeselka nieraz idealnie pasują do wielkości stołu ;-) tylko ze my miejsca nie mamy, a stolik i krzeselka już są w domu..
      Dziękuję za odwiedziny ;-)

      Usuń
  12. ja chyba wolę normalne krzesełko do karmienia, bo jeździć nim można :D a my się kąpiemy często razem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mielismy nie jezdzace :-( no i schody to powazna przeszkoda :-D

      Usuń
  13. Witam, ja kupiłam takie krzesełka (firmy Fisher Price) dla moich córeczek bliźniaczek i jestem bardzo zadowolona. Używamy ich już kilka miesięcy i nie widzę żadnych wad :) Dzieciaczki chętnie w nich siedzą ( może dlatego, że mają dodatkowo nakładki z zabawkami). Jedno krzesełko kosztowało ok. 160 zł ale można też kupić używane, które wyglądają jak nowe :) W razie pytań chętnie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy są one stablne jeśli nie są zamocowane do krzeseł?? JA intensywnie myślę o pierwszej pozycji, wydaje mi się być wielofunkcyjnym krzesełkiem, a takie nam potrzebne

      Usuń
  14. fajna sprawa, pewnie gdybym nie miała tradycyjnego , drewnianego krzesełka to tez bym takie zakupiła :) z tymi cenami to jakaś masakra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny z kosmosu...ja mam krzesełka drewniane, tylko ile to czasu musi minąć zanim je użyje Oli... poztym fajnie jeśli już będzie raczkował bedę Go mogła uziemic na chwilke np. na górze a sama coś zrobić ;-)

      Usuń
  15. My już po raz drugi przerabiamy krzesełko do karmienia a nie nakładkę na krzesło. Wydaje mi się to znacznie stabilniejszym rozwiązaniem. Jedno krzesło od stołu poszło "w odstawkę" i zastąpił je fotel. Coś w tym stylu (http://allegro.pl/mummy-love-krzeselko-do-karmienia-extra-wyposazone-i4694583235.html). Jeszcze żadnemu młodemu nie udało się go przewrócić czy z niego zlecieć. Sadzam młodego, przypinam i na spokojnie podaję mu jego jedzenie. Nawet jak najdzie go ochota na naukę samodzielnego jedzenia czy wylewanie picia- nic się nie dzieje- wszystko zostaje na jego stoliczku- tacy a nasza zastawa i serweta na stole są niezagrożone. Tak czy inaczej jednak wybór trudny, bo mebel taki na jakiś czas w domu zagościć musi :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...