poniedziałek, 6 października 2014

Czas na zmiany

Kochani o zmianach na blogu myślałam długo, bo przed narodzinami Olivka.
Nazwa Moja Mała Bee jest już nieaktualna,  blog był stworzony z myślą o Mai, obecnie ja się zmieniłam, Pszczoła urosła, kto wie może za chwilę powie: 
-Mamo nie chcę abyś moje zdjęcia wrzucała na bloga.
Olivek też za chwilek dwie będzie chłopcem, czas biegnie stanowczo za szybko!

Zmieni się adres i nazwa na:
Little Crafts Bees - czyli będzie taka sama jak na FB

Tak więc nie znikamy, a zmieniamy- najwyższa pora!!!

... 
Co więcej u nas..?
Młody tak jak Maja ma katar na zęby... oszaleć można.

Pogoda do bani dzisiaj...
od rana też, łażę jak struta, tulę moje skarby dwa i popłakuję sobie, wiadomość o Ani Przybylskiej mnie przybiła.
Nie dlatego, ze jest sławna, że była piękna, dobra, wymieniać można długo

Na jej miejscu może być każdy, kruchość naszego życia jest przytłaczająca, osierociła troje dzieci...
to mogłam/mogę być Ja, Ty!!!

Czasem mam dosyć codziennych zmagań, płaczu, kataru, przeziębień, sprzątania w kółko... 
a gdzieś tam...
 może nawet na tej samej ulicy ktoś walczy o ten zwykły dzień, gorąco się modli i wierzy, że mu się uda wyzdrowieć

Mojemu tatusiowi się nie udało, tak samo mocno wierzył i my też!!!

Człowiek myśli dlaczego on, dlaczego jemu, dlaczego dobrym ludziom najgorsze krzyże Pan Bóg zsyła.

Wciąż kołacze mi się sentencja  Horacego w głowie:
 "Chwytaj dzień, bo przecież nikt się nie dowie, jaką nam przyszłość zgotują bogowie..."


zdjęcie internet

:*

12 komentarzy:

  1. mam dziś takie same odczucia jak ty.......cały dzień nie mogę znaleźć sobie miejsca.Dziś jesteśmy,jutro nas może nie być:(
    bloga znaleźć nie mogę,wyświetla sie informacja,że został usunięty:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obijam się o ściany, obierki z ziemników wrzucam do garczka... życie daje tyle radości, szkoda że cierpienia dwa razy więcej.

      blog powoli zmieniam. bo ja nie wyedukowana w tym temacie... jak znikniemy ze starego adresu to znak że jesteśmy na nowym ;-)

      Usuń
  2. dokładnie...
    wczoraj spłakałam się na tę wiadomość, nie mogłam spac w nocy, myśląc o tym, że mam tyle samo lat co Ania, że mam małe dzieci........
    świat jest źle pomyślany. i tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dziś wszystkie uświadomiłyśmy sobie po raz kolejny jakie z nas szczęściary!

      Usuń
    2. No Hej mi tę wiadomość rano Mąż przekazał, on zawsze z rana wiadomości internetowe sprawdza, my bez polskiej tv, więc nie jestem na bieżąco. Świetna aktorka, śliczna kobieta i matka, to dla mnie niewyobrażalne odejść w tak młodym wieku, nie widzieć jak dorastają moje dzieci, nawet nie potrafię o tym myśleć, brr ... takie jest właśnie życie, cudowne, wspaniałe i okrutne zarazem...

      Usuń
  3. tak, to prawda nikt nie zna swojej przyszłości,
    dziś też byłam przybita i ten deszcz od rana :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma cię pod nowym adresem ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodziewalam sie u Ciebie tych zmian... Brak baneru na gorze bloga, coraz wiecej zdjec niepokazujacych buziek dzieci... widoczne bylo juz od jakiegos czasu :)
    Kochana, ale bedziesz uaktualniac co sie u Was dzieje czy skupisz sie tylko na diy?
    Ja tez ostatnio zastanawiam sie czy nie zamknac bloga.... zobaczymy co z tym dalej bedzie...
    Ps Co do Anny Przybylskiej.... smutno mi... cholernie smutno. Nie wyobrazam sobie nawet tego co musi przezywac jej rodzina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas określi jak to będzie, myslę jednak że nie zrezygnuję z naszego misz-masz, fajna pamiątka nam zostanie ;-)
      Nie zamykaj bloga no co Ty - do kogo będę zaglądać nałogowo i czerpać inspiracje :*

      Z choroba ciężko się pogodzić przy osobie starszej, a gdy umiera młoda kobieta, matka, żona... jest to podwójnie straszne!

      Usuń
  6. Ale się wystraszyłam, że zniknęliście... Nie było mnie tydzień a tu taka niespodzianka - zmiana adresu :)
    Nie wyobrażam sobie co czuje rodzina Anny Przybylskiej ani co ona musiała przeżywać rozstając się z najbliższymi i dziećmi :( Śmierć mnie przeraża i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnego etapu. Niech się po zmianach wszystko świetnie układa a nowych "podglądaczy" ciągle przybywa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...