sobota, 20 września 2014

Przegląd z telefonu

Urodzinowe szaleństwa u najlepszej koleżanki :)
Alu jeszcze raz najlepszości :*
Maja po raz pierwszy zjechała sama z ogromnej zjeżdżalni :-D


bum, bum...

Migawki naszych dni

Stroje Halloween ... za co by się przebrać :P

Od dwóch tygodni w sklepach można znaleźć ozdoby bożonarodzeniowe... obłęd!
Anglicy cały rok czekaja na to święto, jedzą kolację, następnie duży odsetek maszeruje do klubów, pubów ażeby upić się na umur... fajnie mają :-/
 Inspiracje :)

Nasze ulubione dania.
Przepis na paprykę TU - jeśli zostanie Ci farsz dodaj mięsa mielonego, papryki i zrób kotlety - niebo w gębie!!!
Bagietka to masło czosnkowe z koperkiem, serek mozzarella, pomidor - zapiekane na grillu w około 180 stopniach 15min, polewamy oliwą...

:*

13 komentarzy:

  1. Z czystej ciekawości weszłam na przepis z faszerowaną papryką, która w przepisie jest faszerowana pieczarkami u Ciebie też tak była jeśli tak to czy dajesz już Majce pieczarki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mai byla bez pieczarek i serka plesniowego- bo nie przepada ;-)

      Usuń
  2. Rzeczywiście jakiś obłęd z tymi ozdobami światecznymi..dobrze że tak w Polsce nie ma , bo dla mnie to stanowczo za wcześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, ledwo lato się skończyło, w sumie nadal trwa.
      lubię to święto, bardzo, ale to już lekka przesada.

      Usuń
  3. Dzieci Cuudne :)))) Maski Suuper :)))) Zycze Wam Milego Nowego Tygodnia !!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tych miejsc do zabaw to ja wam bardzo zazdroszczę :)))
    i pierwszy raz jedzenia nie muszę zazdrościć, bo jestem przepełniona dziś... jak moja lodówka zresztą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoby świąteczne we wrześniu? O_o dla mnie kilka dni po wszystkich świętych to obłęd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ten świat ma możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te ramki! W jakim sklepie je znajde? A co do ozdób świątecznych...zgadzam się, jak wczoraj byłam w sklepie i widziałam czekoladowe mikołaje i bałwanki to myślałam, że się przewróce! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, majaimama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ramki sa z Matalanu, sklep w Uk....
      pedze odwiedzic, pozdrawiam

      Usuń
  8. Ale szaleństwa! Kolorowy ten Wasz świat :*

    OdpowiedzUsuń
  9. A u Cienie jak zwykle piekne zdjęcia .. Ty się kochana z aparatem w ogóle nie rozstajesz nie ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...