środa, 3 września 2014

Moja słodka codzienność

Witamy w naszej słodkiej codzienności :)
Jeśli chcecie poczuć ją bardziej, włączcie Mozarta.
Rozbrzmiewa ON w naszym domu, uspokajając naszego bąbla, łatwiej zasypia, nauczył się nawet mruczeć do niego w trakcie zasypiania :-)
Na każdego potworka znajdzie się sposób.



Maja w poszukiwaniu Anny, drugi zakup ze skarbonki :-)
Obcięłyśmy włoski.

Sweet focie :)

Mai pierwszy raz udało się przejść całe koło - BraVo :)
Matka jak widać czynnie bierze udział w zabawach na placu zabaw ;-)
Drzemka jest dobra wszędzie:)
Małe przemeblowanie w pokoju Pszczoły wywołało eksplozję bałaganu :)



Marlenka też próbowała :-D
Ja wymiękłam, bo przy moim stopniu zmęczenia bym zęby zabiła lub kark złamała ;-D


Udało nam się w końcu dotrzeć na Car boot :-)

Moje słoneczka :)

Maja od 8 września wędruje do przedszkola, jestem bardzo ciekawa pierwszego dnia ku dorosłości.
Niepokój i obawy drzemią we mnie,jednak myślę sobie, że mam dzielna córkę, nowa codzienność będzie przyjęta przez nią z entuzjazmem i radością.

Gorzej ze mną, muszę być silna dla niej, mam nadzieje że moje serducho nie pęknie... jeszcze niedawno była taka malutka.... a teraz...
jest 100% dziewczynka, wiedzącą czego chce...
eh...
Kolejny raz obcinamy pępowinę...

:*

16 komentarzy:

  1. Będziesz silna, dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I Majka i mama będą dzielne i silne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby :*** Trzymaj kciuki za mnie, żebym sie nie poryczała :)

      Usuń
  3. Będzie dobrze bo przedszkole to super miejsce :) A to koło jest fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koła są świetną atrakcją na placach zabaw nie tylko dla maluchów ;-)

      Usuń
  4. To duży krok! Często dzieci początkowo płaczą i w ogóle, ale potem szybko zapominają, najczęściej w przedszkolu czują się dobrze, mają rówieśników, inne zabawki niż w domu i mnóstwo atrakcji. Gorzej jest z mamami, tak mi się wydaje. to one mają większy problem z tym, że ich dziecko już nie będzie cały czas z nimi... Grunt, żeby nastawić się dobrze od razu i załatwić sobie zajęcie w tym czasie (albo praca, albo coś w domu), co będzie absorbowało uwagę i odwracało ją od spoglądania na zegarek ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wiem że Maja szybko się odnajdzie w nowej sytuacji, TO ja będę pokątnie cierpieć...:-) Zajecie mam - 5 miesiecznego synusia, wiec jakoś to będzie :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. W te pierwsze dni trzeba być czujnym, bo nawet jeżeli 1 i 2 dzień będzie ok. to i tak zawsze przychodzi moment odreagowania i zawahania. A wtedy trzeba motywować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maja to prawdziwa pszczoła w tych skrzydełkach ;) Fabian też od 8 września wędruje do przedszkola ;) Dadzą sobie radę nasze dzieciaki - nawet jeżeli jakieś łezki będą na początku ;) A Ty może łatwiej znajdziesz chwilę na odpoczynek pod nieobecność Majki ;) Pamiętam jak Emila poszła do przedszkola a ja zostałam z Fabianem w domu - było mi lżej i miałam więcej energii i radości na popołudniowe zabawy z córą ;)
    Ale Olivierek rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie wiem o co w tym kółku chodzi co dziewczyny po nim chodzą, ale przypadł mi do gustu. oświeć mnie co sie z tym robi bo to że się rusza to widzę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło kręci się dookoła, mozna na nim siedzieć, chodzić po nim - co jest mega trudne... no i cóż tyle chyba :)

      Usuń
  8. Na pewno Majusia sobie poradzi . Rezolutna i dzielna z niej dziewczynka więc nie ma innej opcji .
    Super zdjęcia . jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za poniedziałek!
    A obcinanie pępowiny jest potrzebne. I matce i dziecku ;)
    Będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. w przedszkolu na pewno będzie fajnie dasz sobie radę :D jakoś nie miałam problemu z oddaniem dziecka do żłobka czy przedszkola. Mama daje radę mus przecież jest mamą :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Maję, zeby przedszkole się jej podobało, i zeby nie było stresu tyle co u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...