wtorek, 30 września 2014

Magiczna pamiątka

Macie czasem problem, czym obdarować kogoś Wam bliskiego, jednocześnie zatrzymując chwile, które przeżyliście razem...

Dać coś wyjątkowego jednocześnie banalnego,
coś co mogła będzie Wam bliska osoba używać codziennie lub też w chwilach tęsknoty...
???

Dla mnie ważne są zdjęcia, a jeszcze fajniej gdy można je umieścić na...
kubku...!?

Nie takim zwykłym o nie...
bo magia tkwi w tym, aby Go używać...

Zresztą zobaczcie sami :)






Jak Wam się podoba taki gadżet?

Macie jakieś inne patenty, chętnie poczytam :)

:*
Post nie jest sponsorowany!!! :D

20 komentarzy:

  1. fajny prezent
    też lubię zdjęcia

    pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za odwiedziny :-) Pozdrawiam Was serdecznie :-*

      Usuń
  2. Rewelacja! Tez chce taki kubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz namiary? mają teraz za pół ceny :D

      Usuń
  3. Istne czary mary, kubek jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam już takie kubki, świetna sprawa! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzieś już widziałam takie kubki, fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa z takim kubeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad gdzie takie cudo można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazlam na allegro http://allegro.pl/magiczny-kubek-prezent-zdjecie-tekst-grafika-i4590288729.html ale nie wiem czy robią kolaż... z tej firmy co ja mam wszystko sama sobie ustawiam:-) musialabys poszukac w firmach, ktore maja uslugi drukowania zdjec :)

      Usuń
  8. Słyszałam o tym kubeczku kiedyś. Fajny sposób na prezent:). Choć osobiście kubków nie lobię, to ten mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś taki mieliśmy - fajna sprawa :)
    Trzeba tylko pamiętać, by nie umyć go w zmywarce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sa te kubki ... :) Zawsze mi się podobały ale nigdy w sklepie nie mogłam na nie trafić ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne te kubeczki :))) Baardzo mi sie podobaja :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. magiczne :)
    tak zdjęcia, ale w tradycyjnej formie, w ramce :)
    nie lubię takich gadżetów jak kubki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moi obdarowani się cieszyli bardzo... więc dla mnie jak najbardziej trafione... dziadkom tez zrobiliśmy, bardzo byli szczęsliwi... więc chyba o to chodzi aby uszczęśliwiać :)

      świetny prezent np. na święta czy dzień dziadków :)
      buziak

      Usuń
    2. jak się cieszą to pewnie, ale ja też nie lubię takich rzeczy :)

      Usuń
  13. Bardzo nam się podoba i obdarowałam już nim 3 osoby szkoda tylko że barwa pierwotna jest taka a nie bardziej wesoła ja bym chciała aby taki kubeczek był dajmy na to zielony ale to chyba nie możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój Marcin ma taki z miesięczną Hanią. Dostał na pierwszy Dzień TATY :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...