czwartek, 25 września 2014

Gadżety

Doczekałam się zawieszenia ramki... ufff ..
mocy nabrała niedawno ;-)

Ramka Homebase z przeceny 10f :-)
Koło B&M

 Gadżet na pieluszki - dla mnie bomba, łatwo można go uszyć, ja kupiłam z przeceny
Dunelem 3,29

Miejmy nadzieję tymczasowy napis Oliver ;-)
Czasem warto poczekać ;-)


Lampion B&M

Kosz na zabawki Dunelem 1,23 - wierzycie...???
Ja sama nie mogłam ;-)
Podusia dla mojej Kochanej Siostrzenicy.
Dziękujemy za wszystko Kochana :*
Tęsknię :*
Poducha made by Bee ;-)
Pokoik nocą 



 Nosidełko
Ebay 18f -:)


Wciąż Olivka pokój nie jest skończony, pewnie nigdy nie będzie, poszukuję idealnego dywanu, mebli -gdy podrośnie, muszę uszyć parę rzeczy...
eh... też tak macie, że wciąż gonicie za niedoścignionym????

Podoba mi się minimalizm - tak często oglądany na blogach..hmmm...
u nas nieosiągalny!

 Ludzie do zdjęć chowają zabawki ?
Czy też ich dzieci nie posiadają tak owych?
Może to ja jestem inna, że wszędzie, zawsze coś się plącze po pokojach/domu?

Pozdrawiam Was serdecznie:*

34 komentarze:

  1. U mnie też ciągle coś się po domu plączę ;) hehe :)
    A gadżety są super . Ramka na zdjęcia śliczna . Sama nie ma ni jednej a zdjęcia czekają na wywołanie od dłuższego już czasu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie i u mnie, do 6m nie mam ani jednego Mai zdjęcia, jak się nie zmobilizuje to Majka pomysli ze ja adoptowaliśmy
      ;-)

      Usuń
  2. Jak pięknie! Kochana, u nas to dopiero graciarnia...w trójkę na jednym pokoju nie jest łatwo zorganizować przestrzeń, zwłaszcza, gdy marzy się o wielu pięknych dodatkach.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co tak sobie myslę że większość rzeczy można zrobić samemu, tylko potrzeba czasu, pomysł... nie da się ukryc że kasy tez, ale rezultaty moga być obłędne :-)
      za niższą cenę :)
      ja większość rzeczy kupuję z przeceny, długo poluję na to co mi się podoba i nie zawsze mam to co chce :(
      doczekać sie nie mogę aby znów zacząć coś tworzyć :)

      Usuń
    2. Sęk w tym Kochana, że głównie chodzi mi o miejsce. Mamy dużo gratów, mieszkamy u rodziców i mamy jeden pokój, ciężko mi tu urządzić po swojemu. Marzą mi się białe ściany, białe meble (shabby chic mnie zauroczył), a mam wszystko na zielono...póki nie mieszkamy sami jedynie sobie marzę :)

      Usuń
    3. za to projekt bedziesz miec gotowy :-) wszedzie mozna znaleźć pozytywna strone :-)
      bo cóż nam pozostaje innego :)

      Usuń
    4. Oj nie do końca, inspiracje zbieram już szmat czasu, ale wciąż mi się zmienia ostateczny, wymarzony wygląd :)
      Jednak plus jest, bo lubię podglądać wnętrza i szukać tych urzekających elementów wystroju :)

      Usuń
  3. A wiesz, ze ostatnio tez sie zastanawialam nad tymi nieistniejacymi zabawkami minimalistycznych dzieciecych pokoikow?
    Mnie najbardziej dziwia zabawki (jak juz sa) kolorystycznie dobrane do wnetrza.... wtf??? biedne dzieci! ;)
    U nas by to nie przeszlo :))))
    A jesli chodzi o balagan to musze pochwalic Mikolaja, bo ostatnio nauczyl sie sprzatac u siebie.... jak chce zaczac bawic sie innymi zabawkami to sprzata te, ktore juz mu nie beda potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj jest super chłopcem :)
      Ja zapytałam na paru blogach gdzie maja zabawki, raz mnie zaztakowali że hejtuje, kolejne razy... mówią że oddają/wyrzucają stare zabawki... hm... my mamy wszystkie w obiegu, Maja nic nie niszczy... więc... :-D
      WTF :)

      Usuń
  4. "Ludzie do zdjęć chowają zabawki ?
    Czy też ich dzieci nie posiadają tak owych?"
    też się zawsze zastanawiam...

    u mnie też zawisła pewna ramka... po skosie, bo potrzebne do niej dwie śrubki a nie jedna! :D

    nosidełko ergobaby kocham i męczę namiętnie
    tylko zaleca się siedzące dzieci w nosidełka wsadzać...

    Oli lovi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłaś te fotki ??? koniecznie musisz mi powiedzieć jak :)

      Usuń
  5. Dlatego ja sama maluję mebelki dziewczynek na biało ;)
    Ramki też bedą ;)
    Ślicznie u Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) czekam na metamorfoze :)

      Usuń
  6. hehe moje dziewczyny mają właśnie taki minimalistyczny pokój,bez kolorowych zabawek,ale...................obok- zamiast garderoby mają graciarnie;) tam jest mega kolorowo,tam sie bawią,rozwalają itd.A w pokoju śpią,odrabiają lekcje,czytają książki,pracują przy biurkach,ale zabawek tam nie ma.
    Oczywiscie są na tyle duze,że same to kontrolują i zabawek nie wynoszą.U maluszków rzecz nieosiągalna jednak chyba:)
    Może dlatego pokoje mogą byc jednokolorowe na zdjeciach:D:D:Dnie wynika to z braku kolorowyych zabawek,ale z ilości pomieszczeń:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm.. ja bym wolła dla każdej zrobić oddzielny pokoik ;-D ale to ja ;-)

      Usuń
    2. ja też bym wolała:) ,ale starsza nie chce,bo boi się ciemności a młodsza z tego zadowolona,bo nikt nie ma prawa jej wygonić z pokoju :) na razie tak trwają w symbiozie.Pewnego dnia pewnie się rozdzielą,ale i zabawek wtedy będzie już mniej:)

      Usuń
    3. heheh cwana Bestia z Ciebie ;-)

      Usuń
  7. super gadżety :)
    tez nie wiem gdzie chowają te zabawki albo ich nie mają?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez zabawek świat dziecka musi być ubogi, choć może fantazja się bardziej rozwija... różnie ludzie podchodzą do tej kwestii

      Usuń
  8. ramka super:) też mi się podoba minimalizm...ale jest to nie wykonalne u nas jest bardziej styl misz-masz / wszystko i wszędzie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh... ja panowałam nad naszym misz-masz dopóki Oliva nie było teraz zabawki zyja swoim zyciem :)

      Usuń
  9. Uwielbiam ramki i zdjęcia :) Co do minimalizmu w pokoju dziecinnym to chyba jest on możliwy tylko wtedy gdy ma się oddzielny pokój na zabawki ;) Mi by się takie pomieszczenie w mieszkaniu przydało - od razu luzy byłyby w innych pokojach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... ja bym wola mieć tam garderobe :) pokój dziecinny musi być kolorowy!!! ;-)

      Usuń
  10. Ramka na zdjęcia jest przecudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje mi też się podoba :)

      Usuń
  11. Świetne zakupy :) No u nas dzieci nie mają minimalistycznych pokoi :) I dobrze na z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też jak patrzę na pokoje dzieci zastanwaimia się, gdzie poza kilkoma gadżetami są zabawki...
    w innym pokoju?
    u nas fakt poupychane w pudła, ale są i są widoczne, zabawki są w salonie, są w kuchni wszedzie.
    choć nie powiem staram się paniwac nad ytm i nie dopuszczam do sytuacji, że wszytske zabawki są wyciągniete i nie ma, gdzie nogi postawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli w innym pokoju - dla mnie nie ma frajdy, pokój dziecinny powinien być pełen zabawek, na "puste" mury przyjdzie czas ;-)

      Usuń
  13. aaa jaka poducha!! :D zakochałam się w niej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny pokoik, u nas zabawki są w każdym koncie, już nad tym nie panuję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baardzo mi sie podoba Ten pokoik jest Suuuperasny !!! :)) Jezeli chodzi o zabawki to jest u nas ich peeelno ,wszedzie :) Emilie roznosi je sukcesywnie po calym mieszkaniu :) A ja ja ucze gdzie ma z nimi wracac tzn do pokoju dzieci :))) I baaardzo podoba mi sie podusia By Bee :)))) Buuziaki Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja ci zazdroszczę powieszenia ramek. mój mąż u miłosza wiesza już chyba 5-ty miesiąc ramki, a ma ich tylko 2. piękny pokoik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...