piątek, 1 sierpnia 2014

Przeglad z telefonu

Nowy cykl postów zaczynamy.. czyli przegląd miesięczny z tel. mam lepszą komórkę, szału nie ma ;-)
Aparat taki sobie, za to dostęp do wi-fi, broniłam się strasznie przed tym, w końcu 21 wiek mamy i uległam, a ze w Tesco było podwojenie punktów to mam Go za darmo :)
Moja druga połowa zrezygnowała z wkrętarki - kochany jest co ;-)

Zaczynamy :)

Ogrodowo :P

podwiesiliśmy prześcieradła bo się nie dało wytrzymać, z boku stare zasłony, muszę zainwestować w więcej  cienia jeśli nadal będzie tak ciepło!





Na ciepełka najlepsza sałatka i woda z owocami :)

Marynarz

Damulka

LODY - ulubione

:)

zzzaaaa ciepło...

Maja opanowała sztukę jazdy na rowerze :-)


Okularnie

Nasz karate kid

Usypiacz Olivka

Mój najlepszy przyjaciel ostatnio

Mój buc  :-)

Nie poskromiona energia


 Łażą za mną lisy wszędzie

Domowy fast food :)

Miłość siostrzana

Mai ulubione rzeczy

Codziennie rano jest tak :-)



Usypiamy gościa po to, aby za 15 min wstał :)

Nowa ceratka za 3,5f 


:-)

Podoba Wam się ??
:*

22 komentarze:

  1. Podoba, podoba! Ja też nie mam jakiegoś mega dobrego telefonu, ale uwielbiam robić nim zdjęcia. Takie zestawienie jest świetne. Wiadomo, że telefon zawsze pod ręką, więc najwięcej rzeczy i sytuacji uchwyci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się u nas tez jest siedzenie noga na nogę i tekst tak jak mama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ,zostaną na pamiątkę ,łapane w chwili ,ale później będą przypominać tyle :)pozdrawiam !:)http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. panna doniczyna mnie powaliła :D:D:D:D
    małego karatusia to tylko całować!!!! - możesz przekazać?!?! :* :* :*
    no a ulubione rzeczy..... :D no co tu mówić... ciepło na serduchu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecie z doniczka jest meeeeeeeeeega . udane masz te dzieciaczki a starsza siostra widze daje rade :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maja z donicą na głowie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny pomysł z tym przeglądem zdjęć z telefonu :) Ja w zeszłym roku robiłam ale teraz mam tak lipny aparat w telefonie, ze zdjęć nim nie robię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi czasem chwile umykaly bo z wielkim aparatem to srednio wszedzie chodzic... dlatego tez zdecydowalam sie na lepszy tel.:)

      Usuń
  10. Pewnie, ze podoba!
    Uwielbiam takie fotograficzne cykle, takze juz czekam na nastepny :)
    PS U Was caly czas tak cieplo? U nas jakas porazka od 4 dni.... wczoraj nawet mielsimy 17 stopni! Oczywiscie do tego szare chmury i deszcz..... Jak sprawdzam prognozy to sie zalamuje, bo temp w bolton przez nast 10 dni ma nie przekraczac 20 stopni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas nawet ładnie, choc wieje troszke, w nocy pada...temp. ma byc powyzej22, obecnie 16 widze, caly tydz. u nas slonko zza chmur ma wygladac, grzac do 23 stopni - zobaczymy :)
      Jak u Was brzydko przyjezdzajcie :)
      Fajnie ze sie podoba - kolejny post z tego cyklu za miesiac :)

      Usuń
  11. fajnie podoba mi sie ogródek i ten komplet :D cudnie to wygląda D

    OdpowiedzUsuń
  12. donica na głowie i karate kid wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie z donicą - no hicior ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcie z donicą - no hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prawie nie zauwazyłam mai pod ta doniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Pieknie macie w ogrodzie. Bardzo nietypowo jak na UK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...