środa, 13 sierpnia 2014

Kto czyta nie błądzi część 2

Spodobała mi się  zabawa z Madzi bloga, postanowiłam ją kontynuować, książki lubimy najbardziej na świecie, więc czemu się nimi nie dzielić z innymi..?

Dziś pozycje ang. te które królowały od 9 miesiąca życia Mai aż do teraz, czyli TOP 5


The FLY
dostałam ją w TkMax za całego 1 f, Maja ją bardzo lubi :-)

Od tej pory muchy w naszym domu są wypuszczane  :)


najlepsza jest packa, Maja tak się nią bawiła, że aż naddarła stronę

TO jak? Będziecie zabijać te przemiłe stworzonka, które chcą sobie podjeść ? :D



My First 1000 Words - pełno w niej ilustracji z bajek Wolta Disneya, są też strony jak ta poniżej przedstawiająca jedzenie. Maja pokochała ją jak już dobrze mówiła.

Zmusza dziecko do myślenia, opowiadania, dużo się dzieje na każdej stronie.

Ulubioną zabawą jest szukanie ukrytych rzeczy, tu np. wisienek, dodatkowo uczy liczenia.

Dwie kolejne pozycje są świeże w biblioteczce Majki, jedna o przedszkolu z racji, iż niebawem do niego pójdzie, druga służy nam do nauki godzin na zegarku.

W tej bajeczce poznajemy dziewczynkę Jeżyka, która ze względu na swoje ostre kolce czuje się wyobcowana, nielubiana, inna.

Książeczka ta uczy dzieciaki samoakceptacji, tego iż bycie innym wcale nie jest złe, wręcz przeciwnie, Mały Jeżyk czuje się na końcu wyjątkowy, to co uważał za szpecące teraz jest jego atutem.

:)

Kolejna to Pan Wilk i jego dzień, począwszy od świtu do zmierzchu.


Chciałabym, żeby Maja jak Pan Wilk o 19 spała... eh...

Nasze pierwsze książki kupione w UK dla Majusi, na nich uczyła się wydawać dźwięki np. jak kotek, piesek, potem słów, teraz uczymy się języka ang.

Znajdziemy w nich różnego typu zagadki, odnajdywanie przedmiotów, składanie puzzli czy dobieranie odpowiednich części ciała, skóry do zwierzątek.





Pozycji książkowych jest masa, ja sama niejednokrotnie chcąc coś zamówić wertuję, sprawdzam, czy dana książeczka jest w naszym typie, z ostatnim zamówieniem pomógł mi post Madzi, dlatego będę kontynuowała przedsięwzięcie, fajnie zobaczyć, poczytać wnętrze książki, zwłaszcza jeśli nie ma się możliwości iść do księgarni, powąchać, dotknąć.
 Zamawianie przez internet to ślepa droga, a ja muszę często nią kroczyć ;-)
Namawiam i Was do pokazywania Waszych skarbów, może komuś się przyda, odkryje ciekawe pozycje, skłoni do czytania -bo Kto czyta nie BŁĄDZI :)
:***
DOPISANE
Znacie może jakieś książeczki, których morał mówi, iz nie należy ślepo naśladować innych..?

6 komentarzy:

  1. śliczne mają ilustracje. Nie kojarzę żadnej takiej książki jeśli chodzi o naśladowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki są extra ( ta o Muchach najlepsza z najlepszych ) . Szkoda tylko że moje dziecko książki traktuje jak malowanki . Nie jestem go w stanie upilnować i juz parę mamy pomazianych ehh

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne książki, wszystkie, a jednak ta o muszce najlepsza! :) My muchy też wypuszczamy, jakoś nigdy nie mam serca zabijać owadów. Jako dziecko latałam z packą u babci jak szalona, od kilku lat coś się zmieniło. A odkąd przeczytaliśmy 'W pogoni za życiem' jeszcze bardziej doceniamy życie tych mikrych stworzonek.
    Co do Twojego pytania, niestety nie znam. Czytamy mnóstwo książek, ale jeszcze nie trafiliśmy na taką. Tzn. jest jedna co mi na myśl przychodzi, 'Tort urodzinowy' Svena Nordqvista, z serii o Petrsonie i Findusie, gdzie we wsi uważają staruszka za szalonego, a czytając treść dowiadujemy się, że jedynie pozory sprawiły, że uznali, iż postradał zmysły. Nawiasem mówiąc, uwielbiamy tę serię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My tez mamy angielskie książki, bo moj brat z rodziną mieszkają w Anglii. Wyobraź sobie, że Hania najbardziej lubi te dźwiekowe dla dzidziusiów gdzie lektor po angielsku czyta. Ona oczywiście powtarza, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe cudeńki, jestem pełna podziwu Waszych książeczek, niektóre z nich bardzo mi się podobają. Fajny post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...