niedziela, 31 sierpnia 2014

Kosmetyki Mixa - testujemy II

Po raz drugi dostałam nowości z Mixy:

-Płyn micelarnyPrzeciw przesuszaniu 400 ml
Płyny  Micelarne zaskoczyły mnie pozytywnie, zmieniony został dozownik, poczułam ogromną ulgę, gdyż pompka była problematyczna.
Oba płyny w 100% spełniają swoją rolę, nigdy nie znikną z mojej toaletki.
-Łagodny szampon i płyn do kąpieli 400 ml
Dwie kolejne pozycje są przeznaczone dla dzieci, zastosowanie pompki w szamponie z kolei ułatwia pielęgnację dziecka, jedną ręką można trzymać główkę drugą zaś nabrać odpowiednią ilość płynu - rewelacja.
Pompki w kosmetykach dla dzieci zwłaszcza tych najmniejszych są trafionym pomysłem jak najbardziej.

Płyn do kąpieli jest moim faworytem, przyznaje się bez bicia, podkradam Go dzieciom, mimo to nadal mamy większa połowę, a używamy płynu ponad miesiąc.
Zapach jest cudowny, przenosi nas na tropikalne wyspy, zostawiając nasza skórę nawilżoną, bez podrażnień czy uczuleń.
-Krem odżywczy Intensywne odżywianie
Krem nie zachwycił mnie tak jak poprzedni, pisałam o nim Tu.

Posiada on w składzie CETEARYL ALCOHOL *, Alcohol Denat-"Denat poza tym że jest konserwantem, pełni też funkcję promotora przenikania i rozpuszczalnika dla innych składników."
Jeden może prowadzić do zatykania porów, drugi podrażniać, przy reszcie składników
krem jest ciężki. Pod makijaż dla skóry mieszanej może się rolować - w zależności jakiego fluidu używamy, powodować świecenie.
Ja używam Go na noc, może będzie bardziej pomocny zimą, kiedy mroźne powietrze będzie podrażniało i piekło policzki ;-)


Ogólne wrażenie pozytywne, chętnie wszystko bym kupiła ponownie, oprócz kremu :)
Kosmetyki są wydajne, ładnie pachną, poręcznie zrobione, nie można się przyczepić :-)
Pozostawiają skórę czystą, zadbaną z wrażeniem świeżości, przy czym nie są prze-perfumowane.

Poszłam dalej :-)
Poprosiłam moje dziewczyny, aby mi w Pl dokupiły:

-Łagodzący tonik Optymalna tolerancja 200 ml
-Mleczko do demakijażu Optymalna tolerancja 200 ml
-Lekki krem nawilżający 24 h Przeciw błyszczeniu
Kosmetyki można dostać w sklepie

Rossmann


Mała rada, Mixa musi wywalczyć sobie lepsze miejsce na pułkach, pomimo dokładnego opisu, linków moje siostry nie mogły znaleźć kosmetyków, były poza wzrokiem konsumenta ;-)

Kolejną moją sugestią jest piling do twarzy, którego Mixa nie oferuje w swoich produktach.


Moja siostrzenica również dołączyła do testowania, oto Marlenki ponad miesięczna opinia :-)

Tak na prawdę nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce.
Zawsze stosowałam bardziej znane i popularne marki m.in GARNIER.
Nie wiedziałam jak zadziałają nowe specyfiki, ale postanowiłam spróbować.
Dużo podróżuje, zmieniam miejsca, a tym samym wodę...
Mam długie włosy i myję je zazwyczaj codziennie.  Dlatego też kontakt wody z moją twarzą jest nieunikniony. To powoduje, że często mam przebarwienia czy niedoskonałości cery.

MIXA zalety:

+ przystępne ceny
+ dostępność produktu np. Rossmann (nie tylko w dużych miastach)
+ skuteczny
+ dobry produkt
+ nie powoduje podrażnień
+ można porównywać z markami droższych i bardziej znanych firm
+ duży wybór produktów
+ delikatny dla skóry wymagającej
+ miły zapach
+ wygodne opakowania
+ wydajny
+ każdy znajdzie produkt dla siebie

MIXA minusy:

- mało znana firma (w Polsce od 2013)
- może za mało "kusząca" i wyróżniająca się etykieta


PRZETESTOWANE PRODUKTY:

Moje serce skardł płyn micelarny.
Prowadzę aktywny tryb życia, przez co codzienna idealna pielęgnacja praktycznie nie wchodzi w grę.
Pracuję na najwyższych obrotach przez cały tydzień. Codziennie się maluję. Wracam do domu po kilkunastu godzinach często nie mając siły na długie zmagania się z mleczkiem czy tonikiem...
Fast life, co zrobić? Jednak jest na to rada. Właśnie ten płyn. Sama nie wierzyłam, ale bez szorowania i zaczerwienienia bardzo wrażliwej powierzchni oka możemy pozbyć się makijażu. Wystarczy jeden wacik i kika kropli płynu, a wszystko bez problemu się zmywa.
To idealne rozwiązanie dla osób, które tak dużo pracują, ale też dla mam :) Dbanie o siebie daje dużo satysfakcji, a dzięki takim "szybkim" chwilom, na nowo można poczuć się kobieco i cudownie. Godzina czasu na dbanie o siebie jest wystarczająca, mamy najlepiej wiedzą ile są w stanie zrobić. Jednak ważne jest to, aby ten czas był efektywnie i efektownie spędzony. Kiedy kupuję nowe mleczko, tonik często zdarza się, że nie czyści on mojej skóry w satysfakcjonujący mnie sposób. Często drażni, nie myje dokładnie i tą samą czynność trzeba powtarzać kilka razy dla uzyskania odpowiadającego efektu. Jednak to frustrujące, nie o to w tym chodzi, by zrażać się do pielęgnacji i dbania o siebie.
Bardzo polecam ten płyn- szybki, poręczny, efektywny i bezbolesny.

Wspaniałe jest to, że firma MIXA ma tak rozbudowany "repertuar" swoich produktów.
Możemy z MIXĄ myć siebie i myć dzieciaki, a później czyścić skórę i kremować ciało.
Warto spróbować.
Nigdy nie używałam produktów tej samej serii w tylu sytuacjach (wanna, demakijaż, pielęgnacja), ale tu... warto.
Nie powoduje zaczerwienienia, a wręcz łagodzi wysuszoną skórę, która jest poddatna na zmianę wody czy temperatury powietrza.
Można MIXĘ stosować na dzień i na noc- wydaje się być uzależniająca :)
Polecam krem na noc i na dzień, również bardzo dobre wrażenia.
Satysfakcja gwarantowana. Produkty pozwalają skórze oddychać, pielęgnują, regenerują i są orzeźwiające dla ciała... jak i ducha.
Demakijaż bez nadmiernego pocierania jest nieoceniony dla osób, które noszą soczewki kontaktowe. Można bezpiecznie zmyć makijaż nawet ich nie ściągając, to kolejna fantastyczna zaleta.

Kolejny raz zdaję sobie sprawę, że promocja i marketnig to nie wszytsko. MIXA sprzedawana jest w Rossmannie od 2013 roku, szkoda, że nie miałam okazji testować jej wcześniej.
Wspaniale, że po mimo psychologii biznesu liczy się nasza opinia i zdanie i... testowanie.
Produkty są wyjątkowe przeznaczone nawet dla wyrafinowanych "smakoszy". Warto spróbować i zobaczyć, co z czym się je.

MIXA cieszy konsumentów we Francji już od 1924 roku, teraz Nasza kolej, warto spróbować.

:*

2 komentarze:

  1. Uwielbiam też tak jak Ty, oprócz kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/9/14 08:45

    Pretty compobent of content. I just stumbled upon your weblog and
    in accession capital to assert that I acquire actually
    enjoyed account your weblog posts. Anyway I'll be subscribing on your feeds or even I achievement you get entry tto consistently rapidly.



    My webpage :: Las Vegas Frigidaire Repairman

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...