środa, 20 sierpnia 2014

Babski dzień

Pewnego pięknego dnia trzy dziewczyny zapragnęły odrobiny wolnego od codzienności, Młodego zostawiły tacie i udały się między półki sklepowe ;-)
Wędrowały tak ponad 6 godzin hehehe...;-)


Ciociu Moniu strzeż się, NOWA "sroka" w naszej rodzince rośnie;-)

Frenchgate oferuje znudzonym tatusiom, dzieciom wytchnienie ;-)


Oczami Majki ;-)

Odwiedziłyśmy funcika - oto rezultat ;-)

Końcówka była dramatyczna, przed samym domem złapała nas burza z gradem włącznie.
Tato miał ubaw po pachy gdy nas zobaczył, jedna mokrzejsza od drugiej ;-)

Z nowości - Maja ma kolczyki :)
Moja dzielna dziewczynka przy przekłuciu nawet nie jęknęła w przeciwieństwie do mamy i taty, patrzałki nam mgłą zaszły :)

potem była  karuzela ;-)


Strach ma wielkie oczy, bałam się strasznie tego momentu a...
tak łatwo, bez łez poszło...
Majka najszczęśliwsza na świecie...
codziennie rano wstaje prosto do lustra, patrzy czy ma kolczyki :-)

:*

12 komentarzy:

  1. Mała damulka , super że nic a nic nie bolało . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak się zdecydowaliście na kolczyki :) Mam nadzieję, że uszy się szybko zagoją, a kolczyki każdego dnia będą cieszyć Maję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszliśmy zapytać i tak jakoś spontancznie wyszło, zdecydowałam się tylko dlatego iż Pani powiedziała, że dwa na raz przekłują, Maja bardzo ale to bardzo chciała... no i ma..:)
      Odpukac narazie super się goją :)

      Usuń
  3. o prawdziwa z niej sroczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że nie było płaczu przy przebijaniu ;) Na tym pierwszym zdjęciu myślałam, że byłaś na tych zakupach z jakimiś koleżankami Majusi, dopiero powiększyłam fotki i aż się roześmiałam, a to Maja w perukach :D ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super taki babski dzień :) Nas ostatnio taka burza na rowerach złapała. Takie atrakcje dodatkowe mieliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper spedzilyscie czas razem :)) Dzielna masz corcie : ) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzielna Majeczka :) Emilka kilka razy wspominała o kolczykach ale jeszcze się nie zdecydowaliśmy ;)
    Super są takie wyjścia mamy z córką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki a jak potrafią cieszyć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. My też szykujemy się na kolczyki bo ciągle słyszę od Lulci, że chce mieć kolczyki więc czas najwyższy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...