piątek, 11 lipca 2014

Zrób to sam -Diy

Będąc w ciąży oglądałam "Dzień dobry TVN", trafiłam akurat na reportaż o rodzinie, która rozkręciła biznes.
Mama szyła t-shirty, córka rysowała rysunki, tata je obrabiał i przenosił na koszulki.
Ciekawość zmusiła mnie do zajrzenia na ich stronę, gdzie sprzedawali "te cuda", ceny mnie zmroziły, ja rozumie, że to hand made, że unikalne, ze wszystko kosztuje, ale...
czy za ciężkie pieniądze chciałabym rysunek obcej mi dziewczynki?
Wybaczcie, ja bym nie kupiła nawet jakby były pozłacane.

Temat chodził mi po głowie i wiecie co?
sobie tak dumałam i wydumałam...
Mój chrześniak najukochańszy miał imieniny, oczywiście znów nie zdarzyłam w terminie, pomijając wpadkę przejdźmy do ... koszulki zakupionej za 2 f, rysunku młodocianego przestępcy, mazaków do tkanin, odrobiny czasu... tak powstała oryginalna koszulka, dodam że za grosze ;-)
Mogłam zrobić kolorowy rysuenk ale mój przestepca lubi czarny kolor.. naj... najjj  bardziej:)



Banalnie proste !!!
Jeśli macie ochotę na konkurs koszulkowy, tak owy zrobię - jeśli będzie więcej niż 5 chętnych.

Jak Wam się podoba???
Myślicie, że młody się ucieszy :)
ps. zdolnego mam chrześniaka co?? rysunek jest bombastyczny, a mam ich więcej ;-)


22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. hehe no dzieki ;-) mozesz zrobic na duzej koszulce np. dla taty na urodziny ja chyba zrobie naszemu ;-) mozna tez na poduszce, na wszystkim w sumie co materialem sie nazywa... nic nas nie ogranicza ;-)

      Usuń
  2. nie wiem kto ma większy talent- Ty czy chrześniak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bomba!!! Świetny pomysł . Ja jestem Za konkursem koszulkowym :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł bardzo fajny i orginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, a nie spiorą się te mazaki w praniu. Ja jestem chętna na rozdawajkę koszulkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszeczke moga, zalezy w jakiej temp. i czy z wybielaczem, nasza minnie nadal trwa, choc ciut wyblakła ;-)

      Usuń
  6. No pewnie, że chcę :)
    A koszulka extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne! Jakbym Mili taka koszulkę zrobiła z jej rysunkiem księżniczki to byłaby w 7 niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysl! Jestem pewna, ze Twoj chrzesniak bedzie zadowolony z prezentu :)
    Ja ostatnio zeskanowalam sobie Mikolajowe rysunki na specjalny papier, z ktorego moge przeniesc rysunek na koszulke :)
    Wszystsko juz przygotowane tylko trzeba zaprasowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie rewelacja tylko ja poczekam aż Mateuszek zacznie naprawdę rysować :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tego samego zdania z tymi cenami, natomiast jeżeli chodzi o wlasne rysunki na koszulce to jak najbardziej tak ZA

    OdpowiedzUsuń
  11. mamy ochotę! :)

    świetnie wyszło :)
    ja jednak teraz kupię te droższe mazaki, bo moje tanioszki się spierają :)
    tatusiowi na koszulkę super pomysł, tylko u nas talent dopiero się rozwija :D twoje peppy to już wyższa szkoła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. noo rewelacja!!!
    jestem za konkursem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Też mnie to czasami rozwala te ceny. Ja rozumie hand - made sama robie, ale. .. z drugiej str. mam czasami wrażenie, że jak cena jest za niska to też nie dobrze. Złotego środka niestety nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Suuper koszulka :))) Baardzo fajny obrazek :))) Musze jutro mojego malego smyka poprosic o obrazek :))) Milej niedzieli Wam Zycze :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ekstra pomysł, jesteś niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...