wtorek, 15 lipca 2014

Robimisie atakują -Diy

Zaczęło się niewinnnie:
-Mamo zlobisz mi na kosulce misia? 
no i poszło...

Maja uwielbia koszulkę- pierzemy w kółko, jak tylko wyschnie wkładamy uciapiemy i znów...

Przeglądając książeczkę znalazłam Robimisia dla siebie, zawsze chciałam być fotografem :-)

Tatko powiedział:
-Poproszę kominiarza, pójdę puścić lotka w niej, na bank wygram...
 -zobaczymy ;-)

My ;-)

Oliver zdania nie ma, więc będzie marynarzem ;p

Piłkarz Piotr :-)

Tak mnie jakoś naszło :P

Buziaki dla Was :-)

22 komentarze:

  1. ale świetności wyczarowałaś :-))))

    buźki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  2. nieeee kochana to jest genialne!!! cuda nad cudami! moje ukochane na tym blogu wręcz! :D
    to zmyślone misie, czy 'skądśwzięte'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ksiązeczki o robimisiach https://www.google.co.uk/search?q=robimisie&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=uZPFU7DWHIPP0QXktoCgDw&ved=0CB8QsAQ&biw=1242&bih=594
      Fajnie ze Ci sie podobają, ostatnio widziałam podobnego misia w przychodni u dojrzałego faceta - pomyślałam czemu by nie ;-) Szukam inspiracji w sieci, są żyrafy, zebry i inne śmieszne a proste do narysowania szkice... I love it :-)
      te tez sa smieszne :) http://pl.depositphotos.com/36818461/stock-illustration-set-of-funny-and-cute-doodle-cats.html

      Usuń
    2. Urocze! Koniecznie musicie się tak ubrać na jakieś wyjście i obfocić. Ty to masz pomysły :)

      Usuń
    3. słońce ja jestem za tym, żebyś opracowała swojego stworka i tworzyła to masowo :D

      Usuń
  3. Cudnie, Robimisie są boskie , a w Twoim wykonaniu obłed

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super Mama zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita!
    Koszulki, a dokładnie rysunki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne!!! Masz niesamowite pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te bluzeczki .. cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne jak Ty to przenosisz na koszulkę zdradzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co zdradzac :P hihi patrz http://mojamalabee.blogspot.co.uk/2014/07/zrob-to-sam-diy.html mazaki to sa do tkanin :)

      Usuń
    2. I co po praniu się wszystko trzyma jak należy ? czyli co odrysowywujesz rysunek na koszulce za pomocą mazaków z kartki tak jak by kopiowanie.

      Usuń
    3. no tak, mazaki trzeba zaprasowac:) i juz :)

      Usuń
  9. no boskie! nie mysląła, że te misie mogą tak świetnei wyglądać na koszulkach!

    OdpowiedzUsuń
  10. obłęd, wyglądając cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanie czym zdobisz bo chętnie bym się pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow ale one Suuperasne :)))))) Baardzo podobaja mi sie te Wasze Misie :))))) Musze pokupowac jakies koszulki dla maluszkow i tez im namaluje takie Suuuper :) Dziekuje Ci Kochana za inspiracje :) Buuuuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Cała rodzinka robimisiów :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...