czwartek, 3 lipca 2014

Kosmetyki Mixa

Moje podejście do testowania jest ostrożne, zawsze się długo zastanawiam zanim podejmę współpracę, wertuję, sprawdzam opinie.
Dlaczego się zgodziłam na tą..?
Lubię nowości kosmetyczne, moja cera jest bardzo wymagająca, mogę bez większych przeszkód używać tylko i wyłącznie kosmetyków garniera, zwłaszcza kremów, reszta zatyka mi pory, wyskakują kaszaki, skóra się napina i łuszczy - szczególnie na nosie.

Postanowiłam sprawdzić na własnej skórze nowe kosmetyki, które wyszły na rynek.
Dotarła do mnie ogromna paczka, a w niej :
dla dzieci Szampon micelarny, Lipidowy żel do ciała i włosów bez mydła - KLIK
dla mnie:
do demakijażu - Płyn micelarny- KLIK
ciało -Lekkie mleczko do ciała przeciw przesuszaniu-KLIK
twarz- Lekki krem nawilżający 24h przeciw błyszczeniu -KLIK
Krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający- KLIK


Już niebawem moja opinia na ich temat...:-)

Na stronie Mixa możecie zrobić test skóry, dobrać odpowiednie produkty do waszych potrzeb, dowiedzieć się szczegółów odnośnie produktów, produkcji jak i o historii powstania kosmetyków.

Słyszałyście wcześniej o kosmetykach? Używałyście ich? Chętnie porównam opinie :-)

(roztwór micelarny to - KLIK)

:*

9 komentarzy:

  1. Miałam kilka kosmetyków Mixa ale nie zrobiły na mnie wrażenia. Dzisiaj otrzymałam w 100% naturalne kosmetyki, które zamówiłam jakiś czas temu i w końcu jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam płyn micelarny Mixa i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie uzywalam Mixa... i nigdy sie nie skusze :p Wybieram dla siebie, m i synka kosmetyki nie testowane na biednych zwierzakach. L'oreal (to "matka" MIxy) mowie wielkie"NIE" :-)

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze Mixa - chętnie przeczytam Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden kosmetyk z Mixa.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiscie bardzo lubie te kosmetyki, juz wczesniej je uzywalam i teraz za kazdym razem jak jestem w polsce to robie se zapasy bo sa to swietne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam kosmetyków Mixa, ale chyba gdzieś mi się rzuciły w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam nie słyszałam więc ciekawa jestem opinii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...