poniedziałek, 21 lipca 2014

Moja słodka cdzienność

Nuda rodzi najlepsze pomysły ;-)

Oli przemęczony obowiązkami domowymi postanowił się zdrzemnąć ;-)

 Nowa przeróbka z bluzki okazałą się długo za długa, bo sięgała Mai do kostek, byłam zmuszona do kolejnej przeróbki z przeróbki ;-) 
tak powstało ubranko dwu częściowe :)

 Lalki z funcika + nasze wróżki

= dobra zabawa
Książeczka jest na magnesy podobnie jak i ubranka.

 Kolejny dobry "zajmowacz" dla 3 latka ;-)

 Zrobiliśmy test na strategiczne myślenie, po szczegóły zapraszam do ZiZi
Maja zajmowała sobie czas jak mogła, pytając od czasu do czasu
-Mami ten cas się skońcy?
-Zegal działa na pewno?
itd. heheh

Kupiliśmy lupę, najlepszy wydatek jak do tej pory, Maja chodziła dobrą godzinę z nią, słychać było tylko
-WooooW, woooow, łaaaaaaa heheheh

Ograna przez 3 latkę.... podwójnie

Smerfeta :)

Miłego tygodnia.
:*

19 komentarzy:

  1. Przeróbka cudna, książeczka świetna, o lupie sama muszę pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczka świetna ta na magnesy muszę się rozejrzeć czy coś u nas jest takiego :) Co do lupy nie wiem ile w tym prawdy, ale słyszałam, że nie jest to dobre patrzenie przez nią można oczka popsuć, ale do sprawdzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana przeciez caly czas nie bedzie z nia latac... wszystko w granicach rozsadku, ciekawosc rozbudzilismy nia, popatrzymay na robaczka to na biedronkę... jakby tak patrzec wszystko jest zle, fuj...nawet okulary przeciw sloneczne... nie dajmy sie zwariowac...

      Usuń
  3. Książeczka z magnesami jest super :) Już przeglądam oferty w internecie, żeby jakąś kupić dla Huberta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta przeróbka przeróbki :) Masz talent kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. książeczka na magnesy super!, z lupa ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Emilce lupę pokazał którego razu mój tata i tez była pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spakować lupę na działkę - tylko najpierw muszę ją znaleźć ;)
    Świetny pomysł z tymi ubrankami do książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. heh pamiętam jeszcze moją fascynację lupą :D
    Przerabiaj częściej, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie wymiata:))
    niebieska twarz, prawie jak barwy wojenne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nuda powiadasz??? No w nudę u Was to ja akurat nie wierzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tu zadnej nudy nie widze :))) Suuper Maja sobie radzi z roznymi rzeczami :))) Sliczna dziewczynka :) Ja wczoraj uszylam sukienke dla malej ( niee mam pojecia skad mi sie ten pomysl wzial ,bo ja przeciez rzeczy nie umiem szyc :))))) ) I tez miala byc myszka miki ,ale wkoncu zrezygnowalam,hmm moze na nastepnej bedzie okaze sie :)))) A Twoje szyjatka ,przerobki jak zawsze Baaardzo mi sie podobaja :))))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lupę, musimy kupić lupę :) A smerfetka rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, ostatnie zdjęcie mnie powaliło :) Maja nawet jako Smerfetka wygląda uroczo :)
    Książeczka z magnesami to świetna sprawa, myślę o niej już od jakiegoś czasu, ale coś nie mogę znaleźć idealnej...
    Przeróbka przeróbki poszła Ci świetnie :) Masz talent, zawsze Ci wszystko wspaniale wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też muszę zrobić Natalce ten test, przeczytałam go u Zizi ;))
    Macie fantatsyczne pomysły na zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. superowo... mile spędzanie czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy26/7/14 00:59

    Tę żyrafę do malowania gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas w funciakach jest mnostwo tego typu zabawek:)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...