sobota, 5 lipca 2014

Moja słodka codzienność

my i nasze malinki:)

huśtawka ogrodowa - moje wybawienie w ciężkich chwilach ;-)
czasem mam ochotę wtargać ją do domu, bujak dziecięcy to nie to samo :/

dalej impreza urodzinowa trwa ;-)

Co mówisz ?? Mogę Go zjeść? 

inwazja ufoludów w ogrodzie

kolejny dzień otwarty za nami w przedszkolu - Maja wybrała swój znaczek
2 września przyjdą Panie na wywiad z przedszkola, ciekawa jestem tego spotkania

Zostawiłam dzieci na chwilę same, słyszę krzyk wracam, patrzę 
-Spsedałam Go mamo...
Jak widać Olivkowi się nie podoba :P
Tanio Go opyliła moim zdaniem, za sam wrzask cena powinna być wysoka, tak wytrwałych dzieci mało na świecie :)

Kasia to przez Ciebie -postraszyłaś tartą z mascarpone, ślinotok sięgał kolan więc zrobiłam szybszą wersję mniam... ;-)
następnym razem dodam soku z cytryny do masy i zrobię mus truskawkowy... 
będzie jeszcze lepsze!

zahipnotyzowany :-D
:*

26 komentarzy:

  1. Urocze zdjęcia, bardzo zabawnie u Was. Ciepło, radośnie, fajowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze zbyt wysoko Maja brata nie wycenila :p Chyba zalezalo jej by go szybko sprzedac :p :p

    Sliczne zdjecia.. Piekna wasza trojeczka :-)

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale On jest słodki - uroczy dzidziuś :) A Maja jest niemożliwa z tym sprzedaniem brata, uśmiałam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądajac Twoje zdjęcia zaczynam zastanawiac się czy nie czas już na drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwo nie jest na szczescie dzieci rosna ;-)

      Usuń
  5. uwielbiam Waszą niecodzienną codzienność, neizwykłą
    wiesz, co a wnieś tę huśtawkę do domu, przecież bujać się niej nie będzie do 18 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się uśmiałam. Na siostrzaną miłość zawsze można liczyć, nie ma co :)))
    A tak z innej beczki- ślicznie wyglądacie !! I bardzo mi się podoba bluzeczka Mai z 6 zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekujemy ;-) sukieneczka to jest :)

      Usuń
  7. Super fotki, na siostrę można liczyć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) siostra zawsze pomocna ;-)

      Usuń
  8. Się dzieje, barwnie, kolorowo i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spsedałam :*
    Miśka też chętnie by to zrobiła :)
    nie chcę straszyć, ale niedługo huśtawka już będzie nieużyteczna hhihi
    i będziesz za nim biegać!!! :)

    Śliczne te pszczoły!!!wszystkie bez wyjątku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mlody juz sie dzwiga do siadanie wiec kto wie :P
      dzieki<3

      Usuń
  10. Daje dwa razy tyle! I kupuję brata ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne fotki, a Olivek słodziak, jak maja przywitała braciszka, nie jest zazdrosna, słyszałam, że początki bywają ciężkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam ogromne wsparcie dzieki mojej mamie i siostrze wiec poczatki nie byly zle, pozniej tato w domu, wiec jakos poszlo, ogrom cierpliwosci trzeba miec, niejednokrotnie stawiac starsze dziecko przed mlodszym po miesiacu wszystko zaprocentowalo pozytywnie;-) teraz Maja kzdego ranka czeka na Oliverka az przejdzie i tak Go tuli ze az sie boimy czy go nie udusi) Ciekawa jestem jak bedzie pozniej gdy Oli zacznie ruszac jej zabawki- moze byc ostro :P

      Usuń
  12. Ja kupię, albo może nawet dopłacę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być, drugie tyle dopłacę:)

      Usuń
    2. hihi fajnie by bylo gdyby mozna takiego 2m kupic :p

      Usuń
  13. Jakie słodziaki te Twoje maluszki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteście słodcy. Tacy do shrupania :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sprzedanie brata - padłam i nie mogę wstać ;) Niezła jest Majka ;)
    Fajna sprawa z tym przedszkolem - można samemu wybrać znaczek, w dodatku ten wywiad z Wami. Poważnie traktują rozpoczęcie życia przedszkolnego - super :) Tak jest we wszystkich przedszkolach?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...