niedziela, 27 lipca 2014

Letni latawiec

Lato to najwspanialsza pora roku dla mnie, zapach kwiatów pomieszany z grillowanymi kiełbaskami, wesołe wrzaski dzieciaków, nawet pies sąsiada jakoś radośniej szczeka....

Życie przybiera kolory lata spowite cieniem tęczy, zwykłe śniadanie w promykach słońca nastraja pozytywnie na cały dzień... czemu nie można tak cały rok... aj czemu..?

Nie ma mowy o nudzie, w piękną pogodę zawsze jest co robić.. nawet jak ma się 3 latka.

Dziś Maja pierwszy raz puszczała latawiec, radość tryskała z mojej Pszczółki, polecamy..!!!
a .. należy wziąć tyle latających jednośladów ile uczestników eskapady, nawet jeśli ich wiek przekracza 30 ;-P
Unikniecie zaciekłej WALKI ;-)




Olivek radował się też, choć nikt nie wie z czego :)

 Mai latawiec osiągał najwyższe szczyty...:)



Leżąc też da się GO puszczać 



Chwila przerwy na regenerację sił i.. zaczynamy od nowa!

Miłego tygodnia skąpanego w słońcu :-)

11 komentarzy:

  1. Suuper dzien spedziliscie :))) I nawet latawiec z Myszka Mini to tym bardziej musialo sie udac i latal taaaak wysoko :))) Milego Nowego Tygodnia Wam Zycze :))) Duuuzo Slonka :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmyślałam dzisiaj nad tym samym... dlaczego nie jest tak cały rok?!
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zajęcie :)) a synek jaki słodziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie również lato mogłoby trwać cały rok. Chociaż gdyby faktycznie tak było nie czekałabym na chlupane w morzu, lody i słońce z takim utęsknieniem.
    Ostatnio myślałam nad latawcem. Koniecznie musimy się zaopatrzyć w jakiś egzemplarz :)
    Bardzo podobają mi się zdjęcia na tle nieba. Sama często wykorzystuje je jako tło, kiedy spowite jest błękitem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy latawce!
    Najlepiej lataja nad morzem, bo tam praktycznie caly czas wieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musimy wypróbować w weekend na działce. I jak widzę latawiec obowiązkowy z Myszka Micki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze koniecznie muszę sprawić Hance latawiec. Juz dawno mi to po głowie chodzi. Miałam robić taki jakie nam tata robił ale jakoś mi tak umykało. No fantastyczna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Latawiec, taka prosta zabawka a jaka świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo muszę też wziąć Synka i pokazać mu jak się puszcza latawiec, całkiem zapomniałam, że takie coś istnieje... w końcu dobrych kilkanaście lat nie puszczałam latawców.

    OdpowiedzUsuń
  10. wcięło mi komentarz przy logowaniu? grrrrrrrrrrrrrr
    piękne widokóweczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to Wasze latawcowe lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...