wtorek, 29 lipca 2014

Kto czyta nie błądzi


Bierzemy udział w zabawie Kto czyta nie błądzi, tak więc zapraszamy na streszczenie naszego TOP 5
 jak i zapraszamy do zabawy na blogu Madzi

Przygodę z czytaniem zaczęliśmy od wierszyków dla dwu i trzy latka, teraz nasze podniebienie się zmienia w zależności od wieku, najchętniej nadal Maja sięga po wierszowane książeczki, 
 bardzo też lubi czytać o dziewczynkach z którymi może się utożsamiać


Wróżka Amelka <3


Krawcowe.. zabawne wierszyki, które wałkujemy w koło... muszę przyznać, że twórczość Pani Gellner bardzo nam odpowiada, mamy większość jej bajeczek, wszystkie czytamy namiętnie, a że nie można wszystkich wybrałam lubiane najbardziej.
Szczerze mogę polecić Wścibskich, Duszki, stworki i potworki, ciekawa jestem Gryzmoła, posiadacie tak owego ?


Mysia orkiestra




Basia i taniec

Basia i przedszkole- z tych co mamy mi osobiście najbardziej się podoba ;-)


Top 5 zamyka książeczka Wiersze dla dzieci, są to krótkie, wierszowane historyjki z życia wzięte, zmuszają dzieci do myślenia, rodzicom same nasuwają pytania.

Która z nas tego nie zna ;-)


Ten wierszyk bardzo nam pomaga w myciu zębów, działa na Maję jak płachta na byka hihi

Na koniec chciałam Wam pokazać książeczkę z mojego dzieciństwa :-)

Bajki samograjki - Jan Brzechwa przedstawia własne interpetacje najpopulatniejszych bajek, idealnie nadaję się do zabawy w teatrzyk:)
My na pewno je wykorzystamy, gdy dzieci podrosną na tak zwane wieczory z teatrem :-P
ps. pięknie rysowałam..? :)

W książeczce znajdziecie Czerwonego Kapturka, Kopciuszka, Jasia i Małgosię, Kota w butach..



Miały być też nasze ulubione książeczki po ang. niestety  młody się obudził... może innym razem ;-)
Piszcie Kochane co lubią Wasze dzieciaki, koniecznie przyłączcie się do zabawy.


ps. największe rozczarowanie książkowe to Pomelo śni, Cynamon i Trusia - Wierszyki o złości i radości... nie trafiają ani do mnie, ani do Majki ;-) ale to nasze zdanie.
:*

6 komentarzy:

  1. Suuper macie ksiazeczki :))))) Piekna kolekcja :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróżka Amelka to i mojej córci by się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "niestety młody się obudził..." - skąd ja to znam ::::DDD

    ani jednej książki nie znam!!!

    chyba pora pozbierać jakieś nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wśród dziewczynek zdecydowanie rządzi Basia. Wczoraj zaczęłam robić podsumowanie i Barbara wysunęła się na czoło tego wyścigu, aż kupiłam dwie części :) Dzięki za wpis, a Dorotę Gellner uwielbiamy też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I u nas Basia ma wzięcie :) Bardzo lubimy przygody tej wesołej, normalnej rodzinki.
    Masz piękne wydanie tej starej książeczki. Mi jest okropnie szkoda, że żadna z moich się nie ostała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. moje chłopaki uwielbiają serie Mądra mysz... niestety książeczki tylko wyporzyczamy z biblioteki moje chłopaki jakoś nie lubią wierszyków może jeszcze nie natrafiliśmy na swoje gusta :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...