wtorek, 3 czerwca 2014

Weekendowo, mały mix ;-)


Dzień dziecka Maya spędziła aktywnie, po południu było wesołe miasteczko z tatkiem, później poszliśmy na urodzinki Mai kolegi.

:-)

Majka jest niezniszczalna, wszystkie dzieci popadały tylko nie ona, może mnie córeczko wyręczysz we wstawaniu nocnym do Oliverka ;-D?

Czasu na jedzonko nie było, dopiero po powrocie do domku sobie przypomniała, że jest głodna 

 Pierwszy dzień otwarty w przedszkolu za nami, bardzo się Mai podobało ;-)
Odczucia - bardzo pozytywne, Panie miały czas dla każdego rodzica, dziecka, uśmiechnięte, serdeczne...
aż miło.


W drodze powrotnej do domku znaleźliśmy konia... a tak serio..
Pan wstąpił na kawę, a konia do płotu przypiął ;-)

Nunka ;-)

Olivek na chwile zszedł z rączek, miał dobry humor przez sekundę ;-D

Mama kilka klatek uszczelniła

Ostatni z moich uratowanych kwiatów, długo nie kwitł, myślałam, że mi padnie a tu..
Widząc pączki marzyłam o niebieskim, zielonym...
po rozkwitnięciu zaskoczył mnie totalnie - nie widziałam takiego połączenia kolorów ;-)
jest różowo - pomarańczowy, chwilami brązowy... ach...

Mam manie bransoletkowania ostatnio,  a że zwolenników jest tyle samo co przeciwników ..;-)
pasuje razem z zegarkiem, czy też nie ...?

Młody w końcu załapał smoka...uffff...
4 różne  zakupione.. wygrała marka Mam..
Gratulacje i dzięki za ten obłędny kształt... ;-)

aha... 
umiecie tłuc szklanki, garnuszki itd.???
Ja w ciąży wytłukłam prawie całą zastawę, a ostatnio ulubiony kubek męża :/
Trzeba mieć talent ;-D

W głowie mi się tyle postów uzbierało, czasu brak... 
dobrze, że zdjęcia mam czas wrzucić - ku pamięci ;-)

Buziakujemy :***

26 komentarzy:

  1. Super ,ze Dzien Dziecka Wam sie udal :) My pieklismy ciastka w ksztalcie glowy swinki :):) ( na blogu u mnie znajdziesz zdjecie jak je zrobic :))
    Baardzo sie ciesze ,ze Maji podobalo sie w przedszkolu :) My tez juz raz bylysmy ,jutro znowu idziemy :):) Pierwsze minuty : Emilie cycek mamy haha :) Siedziala kolo mnie,bawic sie chciala ,ale tylko ze mna ,juz nastepne minuty byly Super :) I sie bawila juz z innymi dziecmi i pania :)
    Synus jak i coreczki Slicznie Wam rosna :):) Buziaki posylam dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coreczka :):) cos zle ponaciskalam :)

      Usuń
  2. fajnie spędzony czas!
    Jakie cudne rodzeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle zawsze informacji dostarczasz, że mam problem do czego się odnieść. Czy do tej pięknej nóżki, a może do tego wypasionego przedszkola? a może kubka zbitego, też niedawno zbiłam swoją ulubioną szklankę do kawy. Grunt, że u was wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czas :) Cudowne dzieciaczki :)
    U nas Miłek nie chciał smoczka i ja też nie nalegałam, odszedł mi problem oduczania ;)
    Bo starszy nie chciał się rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maja ma śliczną spódniczkę na pierwszych zdjęciach - marzy mi się taka dla Milki ;)
    Fajnie, że Maja podchodzi z entuzjazmem do wizji przedszkola i się jej tam spodobało :) Fabi chodzi raz w tygodniu na 2 godziny ale bez entuzjazmu większego ;) Sala na zdjęciu wygląda bardzo fajnie i ciekawa gra w ubieranie misia :)
    Uwielbiam dzieciaki ze smokiem :) Niestety moich nie udało się do smoczka przekonać a byłoby mi na pewno dużo łatwiej w wielu sytuacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego smoka zazdroszczę. Moja wzgardziła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ten czas biegnie nieubłaganie. Twój synek już taki duży, główkę pięknie trzyma <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecia :-)

    Wspaniale, ze macie pozytywne wrazenia po odwiedzeniu przedszkola :-) I my to przezywalismy w zeszlym tygodniu.. Juz przezywam, ze moje malenstwo od wrzesnia po raz pierwszy bedzie zdala ode mnie :-/

    Sliczna bransoletka :-) Ja bym na jednaj raczce z zegarkiem nie nosila.. bo by mnie denerwowalo.. ale nie wyglada to zle ;-) Zegarek tez bardzo ladny.. swoja droga ;-)

    Pieknie wygladasz.. :-) Widac powrot do formy masz juz za soba :-)

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mały daje popalić wiec trzeba bylo szybko sie "ogarnac" ;-)
      co do przedszkola to ja sie zaczelam cieszyc teraz nie mam tyle czasu dla Majusi a tam sie wybawi, Panie sa do rany przylóż wiec jestem spokojna o nia :)

      Dziekujemy za odwiedzinki i rowniez pozdr.

      Usuń
  9. ja też umiem stłuc wszystko, na szczęście ostatnio jakby mniej... ;)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie spędziliście Dzień Dziecka, a zdjecia Olivierka cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się u Was dzieje:). Co do tłuczenia. Wytłukła wszystkie 8 szklanek wysokich, które T. uwielbia, a ostatnio ulubiony kubek syna:-p. To chyba ta pogoda tak działa;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze nie mam komorki z dobrym aparatem, wowczas by sie dzialo ;p

      Usuń
  12. przedszkole wygląda nieco inaczej niż nasze przedszkola :D
    a pierwszy raz widzę, żeby ktoś szukał smoczka do załapania :) mój młody gardzi :) Miśka używała do zasypiania...
    no i jaki smerfik na zdjęciach.... :D :D ja też chcę!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj... Kochana Olivek to taki darciuch że szok... mógłby cały czas tylko wrzeszczeć ;-) Chwila ciszy na wage złota ;-)
      Mały terrorysta nam rośnie! ;-D Trzema gardził, wypluwał, aż załapał 4 tego... ale chyba nie na długo :P woli wrzeszczeć...
      Wrzeszcz jeden :P

      oj moge Ci oddac, chetnie wezme smerfa z powrotem około 6m :P ja i niemowlęta - nieporozumienie wielkie;)

      Usuń
    2. Szalona! :) mój dzisiaj zaczął stawać i Miśka go nazwała primabaleriną...

      Usuń
  13. Czasem się zastanawiam skąd dzieci mają tyle energii :) Oby wszystkie dni w przedszkolu były równie wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że u Ciebie to się tyle non-stop dzieje, że hej! zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny dzień dziecka, a Olivier jest śliczny:) my zaczynamy przedszkolną przygodę we wrześniu, zobaczymy czy Boryskowi będzie się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki fajny dzień dziecka miała Maja :) Bardzi podoba mi się to zdjęcie gdzie idziecie do przedszkola, nie mogę się na nie napatrzeć :) Fajnie, że przedszkole się Wam podoba, ja na razie o nim jescze nie myślę, ale jeszcze trochę i przyjdzie pora zastanowić się, którą placówkę wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...