piątek, 20 czerwca 2014

Pokrowiec na lanpkę nocną, ramka na zdjęcia DIY

Nasze życie kręci się wokół kupsztyla Olivera, wyskrobać coś czasu przy nim graniczy z cudem.
Wczoraj miał dobry dzień, pospał troszkę... na tacie..;-)

Ja postanowiłam wcielić w życie moje pomysły, czasem człowiek musi bo się udusi ;-)
Miałam lampkę, nijak nie pasującą do niczego, przykryta była pieluszką, mimo słabej żarówki świeciła za mocno, postanowiłam jej uszyć zdejmowany pokrowiec.

Wycinamy prostokąt odpowiadający długości abażura - zszywamy, rysujemy koło, drugie większe o około 2,5 cm, zszywamy na odrysowanym pierwszym kole

tadam...;-)

różnica ogromna ;-)
Lampka kosztowała 3,5f, kupiłam ją na szybko z konieczności :)

Jak juz siadłam do utęsknionej maszyny to...
powstały takie oto sobie flagi ;-)



 Obok naszego placu zabaw otworzyli Charity shop (SH), ostatnio jesteśmy częstymi gośćmi tam, udało mi się upolować 3 idealne ramki za 3,25, potrzebują troszkę pracy...przynajmniej malować ich nie muszę :)

Niebieska poszła pierwsza pod ruszt ;-)
wypolerowałam, wycięłam odpowiednią ilość materiału, następnie wycięłam prostokąt - mniejszy niż zdjęcie...

rezultat
Podoba Wam się??
Ja jestem mile zaskoczona, na oko, w biegu i nawet ...nawet wygląda ;-)
Nasz zainteresowany na to :
- Nienajgorzej mamo ;-)

W głowie nadal pomysły do realizacji, tak więc cdn...
:*

22 komentarze:

  1. Brawo za organizację! Maluszek przesłodki jest :*
    aż mnie naszła myśl żeby może ... małe u mnie ... aaaaa! :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to taka Pracowita Zdolna Pszczolka jestes :):) Suuper wszystko wyszlo :):) Widze ,ze lepiej sie czujesz Suuper :) A malutki Przesliczny Slodziak :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły! No na pomysł z ramką to bym w życiu nie wpadła, świetny efekt. A z lamką mam ten sam problem, świeci za mocno! Długi czas była przykryta jakąś pieluszką tetrową, ale teraz Krzysiu jak widzi pieluszkę tetrową to zaraz ją zabiera i się tuli, więc często znikała z lampki. Zawisła więc na niej kolorowa ściereczka. Ale nie mam takich zdolności żeby coś uszyć niestety, więc chyba tak już pozostanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup dobry klej do tkaniny, zrob wszystko tak jak ja, tylko zamiast zszyc sklej, najpierw prostaokat - odczekaj az dobrze zlapie, naciag na lampke na 3/4 tkaniny i doklej do materialu koło
      Powinno się udac :)

      Usuń
    2. ten klej jest b. tani i dobrze trzyma, dostaniesz Go w kazdej pasmanterii :D
      https://www.google.co.uk/search?q=klej+magic&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_UikU9axJaGh0QX-24H4Bw&ved=0CB8QsAQ&biw=1366&bih=653

      Usuń
  5. Wyszło bombowo!!! Brawo :)
    Lampka i ramka idealne. A zdradź mi proszę skąd taka tkanina? Nasze ulubione klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      w http://www.dunelm-mill.com/ u nas sa:) 7,50 chyba za metr:) wczesniej były też na niebieskim tle... ja jak zwykle sie zagapiłam:/

      Usuń
  6. pomysłowa jesteś :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty masz pomysły! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły :) a maluszek przesłodki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny komplecik, ale ten gość na końcu to rządzi!!!!
    kocham synków mamusiek :DDDDD
    a mój mąż na lampkę kładzie wszystko, co mu wpadnie w ręce, żeby była ciemniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj rzadzi on rzadzi nami jak chce..;-)

      hm... wszystko mowisz :P

      Usuń
  11. Ale świetne Ci to wszytko wyszło! Przy dwójce maluchów jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności organizacji czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie małe dodatki a jaki efekt dają :) Masz kobieto naprawdę talent i fajne pomysły :)
    Oby Olivierek częściej spał na tacie aby mama mogła tworzyć ;) Olivierek ile już ma autek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej! Ależ Ty zdolna jesteś... i to przy dwójce dzieci. Jak Hania była taka mała jak Olivier, to jedyne o czym myślałam gdy spała to...spanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoją pracę, jesteś doskonała w tym co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23/6/14 06:30

    Madzia pięknie Twoje pomysły uwielbiam , a Oli nie moge uwieżyc ze jest taki duży po podusi widać śliczny a moja Majeczka cudeńko Kocham Was Bardzo

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło super :) Maluszek zadowolony, a jaki on słodki :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł z ramką, materiałem i zdjęciem bombowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...