niedziela, 22 czerwca 2014

Oczami matki


Patrząc na moją córeczkę nie mogę uwierzyć, że już jest taka duża, mądra, rezolutna...
dlaczego ona tak szybko rośnie, chciałabym zatrzymać czas, który goni nieubłaganie, ostatnio trzymam ją za głowę i proszę, aby się skurczyła, a ona:
-Nie mamuś, ja jestem duzą dziewcynką i będę losła, pójdę do psedskola nawet!

Dzieciństwo to najpiękniejszy, beztroski okres w życiu człowieka, kojarzy mi się z radością, szczęściem, zabawą, mam wielką nadzieję, że z uśmiechem na twarzy moje dzieci będą  wspominać swoje.

Chciałam uchwycić moimi oczami tę unikalną radość mojej prawie 3 letniej duuuzzeeejj dziencynki :)










Mundialowa piłkarzyca w spódnicy ;-)



Czas spędzony razem jest dla mnie bezcenny
<3  

Maya rok temu o tej porze - KLIK
Oj.. łezka mi się kręci, czy Wam też tak czas ucieka?
:*

14 komentarzy:

  1. Tak, czas ucieka mi szybko. Moja córeczka ma lat 12 i idzie w tym roku do gimnazjum. Patrzę na nią i czasami aż łezka się kręci w oku... Tęsknię za małymi łapkami, które mocno ściskały mnie za szyję, tęsknię za tą bezinteresowną miłością, ufnością i bezgraniczną wiarą, że mama jest najważniejsza :). Ten czas minął. Oczywiście kochamy się bardzo ale takie jest prawo dorastania, że dziecko zaczyna patrzeć na nas krytycznie, widzi nasze wady, ocenia. Taka kolej rzeczy. Mam w rekompensacie mądrą nastolatkę, z którą rozmowy są dla mnie także nauką i prawdziwą przyjemnością, mam mądrą małą kobietę, która idzie za mną na zakupy i jak nikt inny doskonale wie w czym jej mama wygląda najlepiej, mam pocieszycielkę moich trosk, pomimo, że o nich nie mówię, mam młodość i radość życia, mam powrót do swojej młodości. Z każdym rokiem naszego dziecka coś tracimy ale i coś zyskujemy. I to jest bardzo bardzo pocieszające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzruszyłam się :) Dziękuję :*

      Usuń
  2. Oj ucieka, ucieka, niestety. Po prostu musimy się nauczyć żyć każdą najdrobniejszą chwilą i cieszyć się bo żadna z nich nie wróci:(
    Wszystkiego najlepszego dla Małej-Dużej Pszczółki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ucieka ucieka! zanim się obejrzysz to Oli będzie miał 3 latka :D
    bluzeczka jaka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 latka to moze nie, ale tak do 6 miesiecy to bym chciala zeby zlecialo :P :)
      sukieneczka to jest :)

      Usuń
    2. to jeszcze nie zleciało??? :P poczekaj chwilkę chwilunię...

      Usuń
  4. Sliczna mala - duuuuza Panienka :)))))) Cudna masz corcie i Sliczne zdjecia zrobilas :):)
    Hmm ten czas tak ucieka mysle ,ze kazdemu. Moj maly- duzy syn juz za chwilke idzie do szkoly . Nie mam pojecia kiedy ten czas zlecial. Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mąż ostatnio powiedział, że dopiero po naszych dzieciach widzi uplywajacy czas...maja jest piekną małą królewną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozbroiła mnie Majka grająca w płkę w spódnicy :)
    ale właśnie tak sobie ją wyobrażam dziecko anioł z diabolicznym charakterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ucieka ucieka czas niestety

    OdpowiedzUsuń
  8. Już niedługo na mundialu będą grupy mieszane :P Rewelacje :) Czas szybko leci ja dopiero z wielkim brzuchem człapałam a teraz mój brzuch lada chwila roczek kończył będzie a drugi 3,5 letni ruszy na podbój przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta Twoja córeczka :) Mi też czas szybko leci, Lenka od września idzie do przedszkola i doczekać się już nie może, a ja się boję jak to będzie ;) Też nie mogę uwierzyć jaka już jest duża, ile potrafi, ile już wie i jaką ma wspaniałą fantazję. Uwielbiam słuchać jej opowieści :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas zapitala nie ubłagalnie masakra :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...