poniedziałek, 9 czerwca 2014

Moja słodka codzienność

Widział ktoś, gdzieś takie okularki w wersji dla dużych dziewczynek?

Mój tort urodzinowy, na zdjęciu dmuchamy świeczki :-)

Wczoraj usłyszałam świetne życzenia..:
Dziękuję :*
...i niech Cię wszyscy całują tam gdzie chcesz... heheheh
czyli wiecie gdzie...zwłaszcza Ci przemądrzali, wszystko wiedzący z ogromem rad...:P

Tort miałam najpiękniejszy na świecie, dziękuję córeczko :*


Przygotowania do urodzin Majuni - zakup opaski pod kiecuche, którą dostała od mojej koleżanki, przy tej okazji chciałam wszystkim podziękować serdecznie za prezenty nie tylko dla Olivka, ale i za te dla Majuli, jak tu się nie cieszyć z brata, no jak...?
co rusz nowy prezent :)
Dziękujemy :*

Zabawa ogrodowa, pomimo wiatru udało się dotrzeć do mety :-)

Pierwsza czerwona truskawka w tym roku, jak mi ją zjedzą szpaki to kupuję wiatrówkę- przysięgam
ps. znacie jakiś sposób na te gnidy? ja  zainstalowałam wiatraczki, jak wieje jest ok , przy ładnej, bezwietrznej pogodzie- grzebią, plądrują, dziobią itd. grrrryyyyy

Moje ulubione suszki, kocham je bo przypominają mi dzieciństwo, beztroskie hasanie w zbożu i zrywanie bławatków 
Kubki - symbol mnie i mojej mamulki, a kot na to niemożliwe ;-)
Który mój kto zgadnie ?

Zaraźliwe zdjęcia ;-)
Zobaczcie jaki słodki, malutki Wrzeszcz 
... a smoczka jednak Olivek nie chce ;-)
no i dobrze... ominie mnie wstawanie i szukania po omacku zguby;-)


Trójca :-)

Miałam ja też być, ale mąż jak to mąż uchwycił mnie, moje ciapki, bałagan na przebieraku i takie tam...
może następnym razem ;-)
a tak w ogóle to mnie nigdy, nigdzie nie ma, zawsze jestem z drugiej strony aparatu, najwyższy czas to zmienić, bo dzieci będą myślały że wszędzie z tatą były...

Miłego dnia :*

ps. następny post będzie jak zarobić pierwszy milion... jak się wyrobię kiedyś :)
ps2. zapomniałam znów pochwalić się moim prezentem od dzieciaczków na Dzień Matki

Zdjęcia zapożyczone od Kseni diabelnie zdolnej kobietki ;-)
Dziękuję za cudo :)



Znów mi wyszedł za długi post, mam nadzieję, że Was nie zanudzam :P

11 komentarzy:

  1. Strzelam, że Twój kubek czerwony ;) Piękny bransoletka i cudny torcik ;) spóźnione wszystkiego najlepszego! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna myszka i Olivek cudny!
    Wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i u Was szał an Mickey :)
    cufowna codzienność :)
    ps. co do Twojego poprzedniego postu, nie potrafię odpuścić domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musiałam, po cesarce nie da sie za wiele, z podlogi flaczkow zbierac nie mam ochoty ;-)

      Usuń
  4. prześliczny prezent!!!!
    a z tym smoczkiem to ostatnie chłopaki tak mają chyba :) Sebul kilka dni używał, ale porzucił ku mojej radości w sumie :) może mniej przez to śpię, ale co tam :) więcej się tulimy :)
    fajne masz dzieciaki!!! :)
    a z tym milionem to już nie mogę się doczekać!
    pisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że tort najpiękniejszy na świecie. jaki ładny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka - marzy mi się taka :)
    Świetnie ujęłaś swoją nieobecność na zdjęciach - faktycznie dzieciaki mogą tak pomyśleć :) Ja czasem pamiętam aby mąż mnie uwiecznił na zdjęciach - chociaż przeważnie ujęcia te są nieudane...
    Spóźnione życzenia - spełnienia marzeń i tego abyś czuła się spełniona w każdej ze swych życiowych ról :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały tort :) i życzenia ;)
    wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ masz uroczą Minnie! Tylko gdzie się podziała Peppa ???? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas jest odwrotnie, w większości na zdjęciach brakuje mojego T.:-p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...