środa, 25 czerwca 2014

Moja słodka codzienność

Skarbule :P

Plaża nam się marzy..:)

Nasz Panicz i Władca ;-)

Najtroskliwsza siostra na świecie, Oli ale Ty masz szczęście ;-)
ps. jeśli planujecie mieć dwójkę dzieci w krótkim odstępie czasu polecam solidny wózek, nasz spokojnie uciągnie dwójkę dzieci:)

Troszkę nam zeszło zanim namówiliśmy Maję do takiego podróżowania, jak się już udało wszyscy mamy frajdę ;-D
 :*

 Robimy zaproszenia :-)


 Dziecie zginęło w swoim pokoju, po jakiejś chwili wołam
-Maju co robisz?
-Nic mamusiu
po chwili dodaje
-Układam sobie w półce
OMG- pomyślałam,  tuptanie po schodach
-Pats mamo, te Mini znalazłam co w Polsce ublać nie chciałam:)
eeee..szczęka mi opadła
w Polsce byliśmy w listopadzie tamtego roku

 Nowa - stara kreacja:)
bluzka była przed pępek, tato nie miał zamiaru włożyć t-shirta więc ....:P
Maja zapytana kto jej zrobił kieckę odpowiedziała:
- Tata
-Jak to tata..??? Zaskoczona pytam.
-Dzięki tatusia kosulce ją mam ;-)
no tak, a to że ja w pośpiechu między garami, karmieniem i przewijaniem robiłam - to się nie liczy... aj.. córko Ty moja ;-)
 
Kij do golfa jest idealny do niszczenia baniek mydlanych ;-)

 Pierwsze, bardzo realne stworzonka: lis, królik

23.06.2014 - pierwszy raz Maya pływała sama bez pomocy taty, z wielkimi wypiekami mi opowiadała jaka to dzielna była ;-)

Na koniec upolowane w Charity shop (Sh), jedenaście kryształowych kieliszków za... 3f
U mnie w rodzinnym domu mamy podobne, jak byłam mała zawsze marzyłam, że je dostanę, a tu taki dar od losu bez obawy stłuczenia :)
Nie mogłam uwierzyć w ich cenę, musiałam dwa razy zapytać ;-)



No dobra teraz to już naprawdę na koniec ;-D
Uchodowane nasze Polskie bławatki na obcej ziemi ;P
Dziękuję siostrzyczko za nasionka :*
UWIELBIAM te kwiatki, wzbudzają wiele ciepłych wspomnień z lat dzieciństwa, hasanie po polach pełnych zbóż, wianki, nieokiełznana radość, wolność i beztroska
Sentymentalnie tak jakoś na koniec mi wyszło ;-)

 Tęsknie zwłaszcza latem do naszej pokręconej Polski, chyba tak już jest, że drzewo ciągnie do korzeni.

:*

23 komentarze:

  1. Starsza siostra - jak to dumnie brzmi . A synek kochany :) Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie rewelacja! Idealne rodzeństwo :P aaaa widziałam gdzieś takie zaczepy na wózek właśnie żeby starsze dziecko mogło sobie przy wózku stać i jechać. świetny pomysł! Super okazja z tymi kieliszkami :) fajnie tak czasem coś wyrwać na "jublu" jak ja to mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najkochansza siostra na swiecie :))))) Kieliszki Sliczne jak i kwiatuszki :) A latem to i ja jakos tak zawsze bardziej tesknie do Polski. Buuziaki Zdolna Kochana Mamusiu dwoch Skarbkow :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne niby mniej czasu a teskni sie bardziej
      :*

      Usuń
  4. Mi też te kwiatki kojarzą się z wakacjami i latem ;)
    Dzieciaki super razem wyglądają - widać, że Majka zakochana w braciszku :) Jeszcze trochę i będziecie podziwiać jaki Olivierek będzie w nią wpatrzony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz mi sie serducho raduje jak patrze na nich :) mysle sobie ze kazde cierpienie takie chwile wynagradzaja:)

      Usuń
  5. Twoja codzienność jest zawsze taka kolorowa Bee - niech trwa!!!! a więź między bratem i siostrą niech się umacnia, ale mi się napisało z takim patosem, bo i o polsce było i chabry śliczne ehh Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale u Was Mickey :)
    istne szaleństwo. nei widzę Mai w niczym innym :)
    ps. mnie tez Em kilak razy zaskoczyła taką pamięcią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak cos nie jest w Minni to musze nawciskac ze takie ma Minni np. czarne spodnie ubrala bo sa kokardki na nich- takie jak ma Minni hehe biedna ja ;)
      Minni ja uszczesliwia wiec niech trwa w swoim dziecinnym swiecie jak najdluzej ... :)

      Usuń
  7. Ale rozczulające jest to zdjęcie gdzie maja pochyla sie nad braciszkiem w wózku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najcudowniejsi sa rano, dla takich chwil warto cierpiec :P

      Usuń
  8. Cudowna starsza siostra. I wózek fenomenalny.
    Zostało mi 4 miesiące do porodu i najbardziej obawiam się reakcji Natalki na młodszą siostrę.
    Ale widzę, że może być dobrze:) Cudowne zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogrom cierpliwosci trzeba miec, tulic, rozmawiac i poswiecac jak najwiecej czasu starszemu dziecku, po miesiacu juz Go niechciala oddac, wyrzucic przez okno... hihi... teraz czeka az bedzie wiekszy i bedzie mogla Olivka karmic... wazne jest aby starsze dziecko moglo malenstwo dotykac, calowac i oswajac sie z nim, choc sa to zabiegi nie zawsze bezpieczne ;-)
      Powodzenia i pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Pierwsze zdjęcie śliczne - widać, że kocha braciszka :)
    Mój syn też ma pozytywne nastawienie do siostry, choć czasami nie chce mu się w czymś pomóc, ale ogólnie relacja jest bardzo fajna między nimi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas jest tak samo, zwlaszcz jesli Maja zmeczona, nic na sile :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. My też tak właśnie lubimy podróżować, szybko sprawnie i nóżki nie bolą :) Dumna starsza siostra :) Polska piękna choć deszczowa :)
    http://kusiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas identycznie z pamięcią, nie wiem skąd się to w nich bierze!
    do wózka miałam dostawkę Lascala, ale dość szybko zrezygnowaliśmy, w końcu dziecko moje chodzić i biegać potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale oni rosną!! :)
    Cudowne dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak trzeba mieć mocny wózek :D u nas też potrafią siedzieć razem w wózku jak Mate się w drodze zmęczy do tego jeszcze hulajnoga i torba mocny wózek to podstawa:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...