sobota, 14 czerwca 2014

Mój pierwszy milion

W internecie aż huczy od dobrych pomysłów, czy rad jak zarobić pierwszy okrągły milion, wydaje się to całkiem łatwe, ale ...
trzeba mieć dobry pomysł, ja podam Wam banalne przykłady
np.
Skarpetki do balerinek, noooo boskie są, jeszcze niedawno ich nie widziałam w sklepach...
czemu ja na nie nie wpadłam

Kolejnym jak dla mnie fenomen to książka o kropkach, ją każda szanująca blogerka musi mieć  heheheh
My ją dostaliśmy :)
Faktem jest, iż dzieci lubią ją czytać, zabaw można wymyślać bez końca.



Najbardziej zaskakująca jest kolejna pozycja, również książka, która hm...
no cóż nie zawiera w sobie zbyt wiele, bo 128 pustych stron, sprzedała się w USA w milionowym nakładzie.

"Znany, amerykański psycholog Alan Lowell Francis opierając się na wieloletnich badaniach i sondażach przeprowadzonych wśród tysięcy mężczyzn stara się odpowiedzieć na pytanie, co wiedzą oni o: przyjaźni z kobietami, budowaniu intymnej więzi, zaspokajaniu seksualnych potrzeb partnerki, emocjonalnym zaangażowaniu, pielęgnowaniu uczuć.
W swojej pracy szczerze i wnikliwie przedstawia stan wiedzy mężczyzn o najbardziej skomplikowanej ze wszystkich istot - kobiecie."
Książka nie jest droga, pomysł rewelacyjny, konto pełniutkie ;-)

Chętnie się dowiem co Was najbardziej zaintrygowało?


Często z mężem siedzimy i dumamy, co by tu wymyślić, bo tak naprawdę chodzi o pomysł, niejednokrotnie wsparcie koleżanek blogowych, rozpętanie szumu, pozytywne recenzje i jesteśmy w domu.

Internet to siła, która może sprzedać wszystko, zwłaszcza "mamusiom" które to dla swojej pociechy, chcą to co ma Ilonka, Mariolka... o jak słodko wygląda - my też musimy mieć ;-)

Taka mała dygresja, nie dajcie się dziewczyny :-D
A prawda jest jedna


TU możecie się dowiedzieć szczegółowo jak rozpocząć drogę do miliona, stronek jest oczywiście masa ;-)

ps. post nie jest wymierzony w nikogo, tak żeby nikt sobie nie pomyślał, że GO atakuję

Macie jakieś pomysły na milion?

:*

22 komentarze:

  1. Najprostrze pomysły są najtrudniejsze do "wymyślenia" :). Szukam swojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi my tez:-) na wygrana w totka przestalam, bo nie gramy ;-)

      Usuń
  2. a my mamy zupełnie inny pomysł i kusi jak cholera!!!
    Sprzedać wszystko i wyjechac na Sumatrę ot co:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D też można...:)

      Usuń
    2. haha! Jakbym slyszala J. :) Tez kusi nas sprzedanie wszystkiego, kupienie campervana i rozpoczecie wycieczki po europie... takiej na 2-3 lata...... o jeny, jak ja bym chciala.....

      Usuń
    3. ja tez... wizja zaczynania wszystkiego od nowa otrzezwia :P

      Usuń
    4. Zizi no to jedziecie z nami haha:)) przy herbatce kiedyś omówimy szczegóły:)

      Usuń
    5. nie zapomnijcie wpasc do mnie po drodze, ja malo mobilna jestem ;-)

      Usuń
  3. a już myślałam, że znalazłaś patent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat bym się podzieliła :-)

      Usuń
  4. a ten gościu co wymyślił osłonki na kubki do kawy sprzedawanej an wynos?
    no banalne.
    rzeczywiście skarpetki do baletek dopiero 3 sezon teraz widzę w sklepach.
    jak będę miała swój pomysł, to się nim nie podzielę, ale jak już zarobię kolejny milion to obiecuję Ci jakiś % :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz widziałam skarpetki stopki bawełniane w Irlandii 8-9 lat temu w primarku:)

      Usuń
    2. trzeba bylo wowczas na Polski rynek rzucic ;-)

      Usuń
  5. oj gdybym miała jakiś pomysł, to pewnie bym nie zdradziła :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehe może kiedyś mi się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to mam raczej milion pomysłow na minutę, gorzej z ich realizacją ale robię postępy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Stronka o pierwszym milionie mnie rozbawiła ;)))) a mówią, źe pierwszy ponoć trzeba ukraść :p

    OdpowiedzUsuń
  9. książka rewelka!!!!!!! :DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wrażenie, że wszystko co mądre i fajne już zostało wymyślone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko co mężczyźni wiedzą o kobietach, że też o niej nie słyszałam, rozbawiła mnie totalnie - tylko się dziwię, czemu jeszcze nie ma tomu 2???

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym mieć taką bujną wyobraźnię, może wtedy bym coś fajnego wymyśliła, i moze udało by mi się na tym moim pomyśle zarobić ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...