środa, 28 maja 2014

Podsumowując

Ja Oliver:
- głową rzucam jak żmijka, dzielnie ją unoszę, lewa prawa opanowana
- dziwnie mi się włosy wytarły - bo na samym czubku głowy - jestem łysy ;-)
- lubię się kąpać, nie cierpię wychodzić z wody, wycierać się, ubierać pampka
- kupsztyle robię przy zmianie pieluszki
- z działa oberwała najpierw mama, potem babcia, tata, Mai oberwało się z grubszej broni- nie wiem o co jej chodziło, ale krzyczała do mamy
- Zmyj mi to... zmyj.. 
Heheheee.. ale miałem cela ;-)
-uwielbiam być noszony
- równe powierzchnie mnie parzą
- głos mam za trzech
-najszczęśliwszy jestem na zakupach       o_O
- najbardziej na świecie lubię jeść
- najbardziej nie cierpię zasypiać - hmmm ... chyba to już przerabialiśmy :/
- za mną miesiąc po drugiej stronie brzucha

Ja Maja
- stałam się rezolutną dziewczynką
-potrafię walczyć o swoje, czasem nawet krzyknę jeśli nie dociera ;-) a mama tak się o mnie martwiła
- daję się bawić wszystkimi zabawkami tylko tym dzieciom które lubię
- nakręciłam się jak katarynka, gadam, gadam, gadam....
- jestem dumną starszą siostra, choć czasem mam dość tego małego darciucha
- czekam z niecierpliwością na dzień otwarty w moim przedszkolu
- mam dobrą pamięć

Ja mama
- doszłam do siebie zaskakująco szybko, po pierwszym porodzie dłużej się męczyłam z dolegliwościami
- zostało na plusie 7kg :/
- tym razem obeszło się bez depresji poporodowej, z wiekiem chyba człowiek łatwiej sobie radzi z bólem, przeciwnościami i ludźmi lub też nabiera doświadczenia - tym razem wiedziałam co mnie czeka
- mija powoli złość na służbę zdrowia, nie są przygotowani na tak trudne przypadki jak ja najwidoczniej
- nie mogę się doczekać, aż młody będzie bardziej kumaty, siedział, wspólnych zabaw, niemowlęta mnie przerażają, są małymi - kruchymi istotkami - drżę na samą złą myśl :-D
- jestem panikarą jeśli chodzi o moje dzieci - wolę dmuchać na zimne
- myślę poważnie znów nad kolorem blond :-)
- wkurzam się gdy słyszę, "zostaw, nie wolno Ci tego robić", na szczęście jeszcze dwa tyg. nieróbstwa, dla osoby deko- nazwijmy to delikatnie - nadpopudliwej jeśli chodzi o sprzątanie to cios w samo serce ;-)

Ja tata
-  łapię równowagę, aby nie zwariować ;-D
- mam dość prasowania hehehe
- ciesze się że jeszcze dwa tyg. i wróci moja żona z wczasów  - po cesarce ;-)

Babunia
- jest najkochańsza na świecie

Dziewczyny dziękuję za maile od Was, nie zawsze mam czas aby odpisać, tego posta pisałam cały tydzień po zdaniu, dlatego brak ładu ;-)
Depresji nie mam tym razem, obok mnie mam cudnych ludzi, którzy służą pomocą, więc nie martwcie się, na blogu mnie mało, bo jak tylko mam skrawkę wolnej chwili spędzam ją z Majusią, aby brak mamy odczuła jak najmniej i małego potajemnie nie zadusiła ;-)
Tato wrócił do pracy więc jest ciekawie ;-)

Junior wywrócił nasz świat do góry nogami, jest obłędny, kochany choć głosu nie szczędzi.

Na pewno będę pisać od czasu do czasu co u nas, odnośnie mojego porodu - wybaczcie, ale nie chce wywoływac skrajnych emocji, chyba, że przyjdzie taki dzień i będę musiała z siebie wszystko wyrzucić, tymczasem ...
lepiej zapomnieć

Serdeczne buziaki dla Was.
:*

12 komentarzy:

  1. Dzieje sie u Was, oj dzieje :)
    Kochana, Ty sie tak nie spiesz do tych obowiazkow, bo pamietaj, ze czas na nastepne lenistwo przyjsc moze dopiero z nastepna ciaza!!! Takze len i odpoczywaj ile wlezie! :)
    Buziaki dla calej Waszej 4!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Zizi lenistwo to będzie jak w końco na wakacje pojedziemy, a nie z ciążą bryyy...zresztą...
      oj... nie, nie będzie wiecej ciąż.... teraz ledwo się wykaraskałam... nie jestem stworzona do "stanu błogosłowianego", tym bardziej do rodzenia

      Usuń
  2. Cieszę się, że u Ciebie wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo kiepskie wspomnienia muszą dojrzeć żeby móc je z siebie wyrzucić:). Wspaniale że tak świetnie sobie radzicie i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że wszystko w porządku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze wszystko zaczyna wracac do "normy", dzieciaczki wspaniale sie rozwijaja.. a mama ma sie coraz lepiej :-) Pozdrawiam was cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że u Was się dzieje :) cieszę się, że jest dobrze i będzie napewno tylko lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ty i Twoi Najblizsi Jestescie Najwazniejsi !!! A na blog czas jeszcze przyjdzie :) Too sie Twoj maz ucieszy jak znowu Ty bedziesz prasowac hihi :):) Przesylam Buziaki dla Twoich Cuudnych Pociech :):) I dla Ciebie wracaj do zdrowia !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym chciała,żeby Mańka została taka malutka.Dwulatki i trzylatki jak się okazuje bardziej mnie przerażają:)
    Aż się prosi o zdjęcia was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  9. miło się to czyta.
    czyli pełna harmonia u Was panuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wiedzieć co u Was wszystkich :) Najważniejsze, że jesteście szczęśliwi i zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne dzieciaki Madziu :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...