środa, 21 maja 2014

Moja słodka codzienność :-)

Rapowanie Olivera ;-)

Majusia kontra biedronki - łopatką je namierza ;-)
Nasze prośby, namolne tłumaczenia, że tak nie wolno nie działają.. ;-)

Trampolina w każdą pogodę jest suuupppeeerrrr o ile nie pada !

 Zdjęcia z serii:
-Mamo nie luuub mi zdjęcia :-D

 Śpioch w dwóch wersjach 

Leniwym popołudniem...

Peppo - mania...
zabawa w chowanego 

i nowa kokarda Minnie mouse ;-)
Ja wiem - pewnie macie dosyć Majki w tej wersji- no cóż ja też, ale póki ona jest szczęśliwa to jest OK.

 Majki ARCYDZIEŁO - a na nim:
ciocia Marzenka, Maja i Piotruś :-)

Sama bym tak poskakała jak patrzę na Maję, cóż jeszcze troszkę!

Dużo słoneczka dla Was:)
:*


26 komentarzy:

  1. ale słodziak, niech rośnie zdrowo :)
    u mnie trochę nowości :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczną spódniczkę ma Maja na ostatnich zdjęciach :) Widzę, że macie całą scenerię dla świnki Peppy ;)
    Mały rośnie w oczach :) Słodziak z niego aż chciałoby się potulić i ponosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chetnie bym oddala na dwie godzinki do ponnoszenia ;-)

      Usuń
  3. Dwie słodycze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bym tak z Maja poskakala :-) sliczne spioszki dwa :-) Slonecznego dzionka wam zycze i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pszczółki już tak chyba mają, że nie lubią biedronek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Majka boi się wszelkich owadów, zwłaszcza much! Jak jakąś zobaczy ucieka gdzie pieprz rośnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi u nas tez byl taki etap :) przejdzie

      Usuń
  7. Anonimowy22/5/14 13:41

    Madzia dzieciątka Twoje są wspaniałe moje dziewczyny w pracy zauroczone:) Kocham Was Bardzo:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myszka Mini i Peppa zadza :):) Aleez ta Twoja corcia rosnie Slicznotka :):) A malenstwo Przeslodkie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maja wygląda ślicznie, nie wiem mamusia czym się przejmujesz ;) Możesz być dumna z rysunków Pszczoły, świetnie Jej wychodzą. Czekam aż Emilka zacznie rysować coś więcej poza kreskami i kropkami...
    Oliverek rośnie Wam jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obudził się we mnie instynkt macierzyński, normalnie chciałoby się miec taką drugą kruszynkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. eeee wy macie fajniej o to 'powietrze'!
    fajna codzienność i widzę, że dla Majusi czasu masz dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram sie, zreszta i tak nic robic nie moge wiec spedzam jak najwiecej czasu z Maja ;)

      Usuń
  12. e tam dość! Ja mam to samo w domu, to jestem już znieczulona ;) Ależ u Was sielsko. Olivier wybrał dobrą porę na te narodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam ;-) dobrze sie wstrzelił ;-D

      Usuń
  13. Super trampolinowe szaleństwo :)
    A Synuś przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy24/5/14 10:45

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. my też korzystamy z trampoliny !!!! żeby nie było ;))))) nie mam jej jeszcze to fakt ale Magda ma ;P bo codziennie latać w pole się nie da nawet mieszkając na wsi :) i ta koszulka z jednorożcem !!!!!! love!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda że sie nie da co?? eh.. niech moje szkraby dwa podrosna, czyli w przyszlym roku na cale dwa miesiace sie udamy w rodzinne strony :) bedzie sielsko - anielsko ! OoooOOOoo! ;-D

      Usuń
  16. On jest fantastyczny! Zresztą Majka również ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Majci prawdziwa artystka, a synuś taki uroczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...